Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Anoniem38

Bericht 26 Jan 2014 14:53

Re: Het hardlooptopic

Gisteren ging niet zo goed helaas. Buikpijn en onaangenaam hijgen. Op naar de volgende loop!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 26 Jan 2014 15:34

Re: Het hardlooptopic

Jammer Jip!
Hopelijk inderdaad volgende keet beter :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Jan 2014 15:36

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig geweest, ED!

Balen, Jip...

Ik heb gisteren les 11 gelopen, nog net voor de sneeuw viel :) Ik wil donderdag weer lopen, dan heb ik oppas, maar dan moet er wel minder sneeuw liggen, er ligt nu echt een dik pak. Wel heel mooi!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 27 Jan 2014 17:28

Re: Het hardlooptopic

Wow knap hoor een halve marathon ED!

Suus: goed bezig :)

Ik ben deze week echt flink vooruit gegaan. Dinsdag nog 1x 10 min, en 1x 20 min gelopen (tussendoor 1 minuut gewandeld), donderdag 1x 10, en 1x 34 min gelopen (tussendoor weer 1 minuut gewandeld), en zaterdag achter elkaar zo'n 42 minuten hardlopen. Net even uitgerekend, ik had zo'n 6,5 km afgelegd. Nog een stuk sneller ook dan ik dacht dat ik liep. Nu moet ik zeggen dat ik het met dit weer echt heerlijk vind om te lopen en dat ik ook gewoon meer vertrouwen heb ik mijn hardloopskills ten opzichte van afgelopen zomer.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Jan 2014 13:55

Re: Het hardlooptopic

Ik ga vanavond beginnen met de Evy app, op naar de 5 km. Ben benieuwd.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 29 Jan 2014 13:58

Re: Het hardlooptopic

Succes vanavond Zonneschijn!!

Voor mij staat er een lekker rondje van 3km op de planning.
Hopelijk blijft het het weer van nu, lekker droog en koud :)
<<

Anoniem44

Bericht 29 Jan 2014 13:59

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig Jules!

Hier gaat het even niet zo goed, ik ben al een volle week lang aan het kwakkelen met mijn gezondheid, voel me steeds bij vlagen heel ziek, vervolgens voel ik me iets beter en ga ik weer sporten en veel doen en dan dondert mijn gezondheid direct weer in elkaar. Volgens mij is het dus tijd om echt even mijn rust te pakken, want dit schiet niet op zo.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Jan 2014 14:02

Re: Het hardlooptopic

Klopt het wel dat je punten moet kopen voor de Evy app? 1e les is gratis zag ik.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem321

Bericht 29 Jan 2014 14:17

Re: Het hardlooptopic

Ik heb maar een afspraak bij de fysio gemaakt. Ik kan er a.s. donderdag terecht. Mijn klachten houden maar aan en duren nu al een maand.
Hopelijk kan ik straks weer vooruit.
Ik wil dit jaar graag gaan voor een halve marathon.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Jan 2014 14:23

Re: Het hardlooptopic

Door drukte heb ik niet meer hardgelopen. Ik wil het wel weer oppakken. Het is niet dat ik niet wil, gelukkig ;)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Jan 2014 22:44

Re: Het hardlooptopic

1e les zit erop, op naar de 2e les. Ging wel aardig, heb 0.00000 conditie maar kon hem wel uitlopen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem38

Bericht 30 Jan 2014 11:31

Re: Het hardlooptopic

Bij elkaar maar een half uur gelopen. Ben een uur buiten geweest. Er kwamen een hoop emoties los en ik heb ze maar even laten gaan.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 30 Jan 2014 11:39

Re: Het hardlooptopic

Ragazza, ben benieuwd wat de fysio zegt vandaag!
Zonneschijn, good work! Op naar les 2 :)
Jip, 'fijn' dat je lekker even kon toegeven aan je emoties! Het half uurtje dát je hebt gelopen ging wel lekker?

Ik heb gister een klein rondje gedaan, kwam erachter dat hardlopen na een bord pasta met makreel niet zo fijn is :P
Normaal heb ik geen last meer van mijn eten, 1,5 erna. Maar gister dus wel.
Ach, zaterdag weer een poging :)
<<

Anoniem38

Bericht 30 Jan 2014 15:02

Re: Het hardlooptopic

Wat ik liep ging wel lekker. Alleen is het niet zo erg opbouwend voor het sportseizoen. Maar ja..
<<

Anoniem186

Bericht 30 Jan 2014 17:02

Re: Het hardlooptopic

zonneschijn schreef:1e les zit erop, op naar de 2e les. Ging wel aardig, heb 0.00000 conditie maar kon hem wel uitlopen.


Goed hoor! Gewoon doorzetten!
Mijn conditie was ook belabberd. Ik heb net les 9 gedaan en ik kan nu moeiteloos 4 minuten lopen. Ben er zelfs een beetje trots op, haha!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 30 Jan 2014 18:10

Re: Het hardlooptopic

Ik heb net les 12 gedaan, deze was hetzelfde als les 9, maar nu ging het me een stuk makkelijker af :thumbup: moest oa 2 x 4 en 1 x 5 minuten rennen. Wat een heerlijk weer om te lopen trouwens!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 31 Jan 2014 00:52

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig meiden! En natuurlijk mag je trots zijn op jezelf!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem260

Bericht 31 Jan 2014 09:27

Re: Het hardlooptopic

-ED- schreef:Goed bezig Jules!

Hier gaat het even niet zo goed, ik ben al een volle week lang aan het kwakkelen met mijn gezondheid, voel me steeds bij vlagen heel ziek, vervolgens voel ik me iets beter en ga ik weer sporten en veel doen en dan dondert mijn gezondheid direct weer in elkaar. Volgens mij is het dus tijd om echt even mijn rust te pakken, want dit schiet niet op zo.


Heb je ook koorts? Mijn fysiotherapeut zegt altijd per dag dat je koorts hebt, mag je twee dagen niet sporten. Beterschap!

Zondag staat er een loopevenement van 8 kilometer voor mij op het programma. Heb twee jaar geleden niet mee kunnen doen omdat ik toen tegen een longontsteking aanzat. Nu al twee weken heel veel mensen om me heen die snotteren en hoesten en vanochtend werd ik wakker met een dichte neus en keelpijn... Gelukkig voelt het nu na m'n ontbijt iets beter en hopelijk zet het niet door..!
<<

Anoniem44

Bericht 31 Jan 2014 18:39

Re: Het hardlooptopic

Nee, ik heb steeds mijn temperatuur gemeten, omdat ik inderdaad dat verhaal ook ken, maar ik heb geen koorts gehad. Vandaar dat ik het vandaag weer rustig aan ben gaan proberen. Uiteindelijk ging het heel lekker, 12 km gelopen in 1 uur en 15 minuten. Het was heerlijk en ik voel me alweer stukken beter. Zo fijn dat nu de zon ook weer wat meer schijnt en dat de temperatuur tenminste boven het vriespunt komt, dat loopt een stuk lekkerder.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 01 Feb 2014 08:49

Re: Het hardlooptopic

Whaaah!! Wil ik weer gaan na lange tijd, EN het regent heel hard EN mijn muziek is van sd-kaart verdwenen van mijn mp3 speler :cry:

Gelukkig heb ik (helaas niet de nummers die ik had) weer wat liedjes op laptop gevonden en er opnieuw opgezet. Maar het regent nog hard. Helaas.
Denk dat ik zo maar just dance op de wii ga doen of zo. Wel even bewegen.
<<

Anoniem38

Bericht 01 Feb 2014 09:24

Re: Het hardlooptopic

Lekker een fris hoofd halen in de regen! Dat ga ik vandaag doen! Er staat 1:45 op het programma.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 01 Feb 2014 10:00

Re: Het hardlooptopic

Nou niet als het zo hard regent en ik moet nog gaan. Ik heb mooi just dance workout op de wii gedaan 40 min.
<<

Anoniem38

Bericht 01 Feb 2014 16:07

Re: Het hardlooptopic

Ha, 17km gelopen in zone 1/2 en het ging superlekker!
<<

Xena

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 08 Sep 2013 15:14

Bericht 01 Feb 2014 20:10

Re: Het hardlooptopic

Ik wil ook gaan hardlopen. Welke app gebruiken jullie hiervoor? ik heb de app van Evy gedownload (hardlopen met evy), maar daarbij werkt de GPS niet en kan ik dus ook niet beginnen met de les.
Ik zie dat er ook een start to run app is, is deze aan te raden?
<<

Anoniem186

Bericht 01 Feb 2014 21:38

Re: Het hardlooptopic

Xena schreef:Ik wil ook gaan hardlopen. Welke app gebruiken jullie hiervoor? ik heb de app van Evy gedownload (hardlopen met evy), maar daarbij werkt de GPS niet en kan ik dus ook niet beginnen met de les.
Ik zie dat er ook een start to run app is, is deze aan te raden?


Is dat niet hetzelfde? Dat dacht ik tenminste...
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers