Bericht 29 Jan 2014 13:07

Vraag aan DTP-ers

Hoi meiden,

Ik werk al lange tijd via een uitzendbureau bij een groot camera merk, maar helaas gaat mijn contract niet verlengd worden na 3 jaar. :cry:
Logisch op zich, het is ook maar een bijbaan naast mijn fotografie werk maar ik heb er in totaal 5 jaar voor gewerkt dus het is even zuur (mag na 3 maanden weer terug komen, maar ik kan niet drie maanden zonder werk gaan zitten)
Maar nu wil ik toch graag een parttime/bijbaan in iets anders.
Ik heb een diploma Interactief Vormgeven, maar hoe ik die gekregen heb... met een pakje boter :palm:
Ik weet namelijk niks meer van Flash, spreek amper HTML en kan zonder Muse geen website ontwerp tot leven brengen.

Daarom vroeg ik me af wat ik precies mis om de stap te maken naar DTP-er.
Ik weet dat ik dan ook bestanden moet aanleveren naar drukkers. Dat doe ik nu ook wel eens, maar ik ben een beetje bang dat ik er nog te weinig van af weet.
Kunnen jullie me een beetje inlichten wat je als DTP-er allemaal moet kennen/kunnen?
Los van Photoshop/Illustrator/Indesign (die programma's heb ik allemaal)

Ik zit er toch best mee. Ik wil graag een goede baan naast mijn fotografie, en ik zit nu een beetje in de put omdat ik het idee heb dat ik eigenlijk nergens echt voor getraind ben :snik:

Little help please?