Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wederom teleurstelling.....

<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 14:07

Re: Wederom teleurstelling.....

Hoe hij nu ligt is even een raadsel, ik denk zelf dat hij weer goed is gedraaid maar ik vertrouw niet meer op mijn eigen gevoel. Hij heeft voor deze zwangerschapsduur een te instabiele ligging en ze hopen dat hij, wanneer hij er zelf klaar voor is, bij draait en ik voldoende ontsluiting krijg en misschien wel gewoon spontaan beval.

Draait hij niet zelf, zullen ze maandag ingrijpen. Uiterlijk volgende week woensdag volgt een keizersnede.
<<

Anoniem30

Bericht 10 Sep 2013 14:08

Re: Wederom teleurstelling.....

'Fijn' om duidelijkheid te hebben, al duurt het wel wat lang allemaal natuurlijk.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 14:09

Re: Wederom teleurstelling.....

Pff jeetje meis, ik vind het dan toch nog allemaal erg lang duren zo. Hoe voel je je verder?
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 14:13

Re: Wederom teleurstelling.....

Behalve dat ik moe ben van slechte nacht slapen, voel ik me goed! Weinig tot geen klachten, energiek maar wel wat humeurig. Doordat ze gister zo goed naar me geluisterd heeft heb ik aan de telefoon bijna niks hoeven te vragen maar kreeg ik zoveel informatie, waardoor ik gewoon weet dat ze het beste willen voor ons en voor de baby.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 14:16

Re: Wederom teleurstelling.....

Ow dat is fijn zeg! Maar het mag dus ook gewoon niet eerder, inleiden bedoel ik?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 10 Sep 2013 14:17

Re: Wederom teleurstelling.....

Balen dat het allemaal nog zo lang gaat duren, maar wel fijn dat er een oplossing is waar jullie beide vrede mee hebben.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 14:25

Re: Wederom teleurstelling.....

Printje, ik probeer het allemaal zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Bij E heb ik 3 keer een hormoonveter gekregen en uiteindelijk een balloncatheter. Die veters hebben niks gedaan, maar, er word wel iedere keer wat `vreemds` je lichaam ingebracht. Die zaterdag net nadat ik de ballon gekregen heb, kreeg ik ineens hele hoge koorts. Ze willen nu dus zo lang mogelijk wachten met iets ´vreemds´ mijn lichaam in te brengen. En wat ze dan inbrengen, willen ze zekerheid van hebben dat het zijn werk doet. Die veters hebben niks gedaan dus is de enige keuze een ballon. Doordat ik vorige week van 1 naar bijna 2cm ontsluiting ben gegaan, hopen ze nu eigenlijk dat ik deze week die laatste cm erbij weet te krijgen zodat ze maandag direct vliezen kunnen breken en dus niks hoeven in te brengen.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 14:38

Re: Wederom teleurstelling.....

Aha oke, dan snap ik waarom ze willen wachten, en ik snap ook dat je er vrede mee hebt hoor maar ik had je zo graag gegund je kindje snel in je armen te hebben. Jouw kindjes laten wel steeds goed op zich wachten ;)
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 14:40

Re: Wederom teleurstelling.....

Mijn kindjes hebben het gewoon té goed in mijn buik!!
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 14:41

Re: Wederom teleurstelling.....

Pien schreef:Mijn kindjes hebben het gewoon té goed in mijn buik!!


Ja idd zeg!
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 10 Sep 2013 14:49

Re: Wederom teleurstelling.....

Fijn dat je duidelijkheid hebt en dat je er ook tevreden mee bent! Succes nog met de laatste loodjes!
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Sep 2013 14:52

Re: Wederom teleurstelling.....

Gelukkig heb je nu duidelijkheid en heb je hier zelf ook vrede mee. Dat lijkt me ook wel weer wat rust geven. Succes nog met de laatste loodjes!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 10 Sep 2013 14:54

Re: Wederom teleurstelling.....

Je hebt duidelijkheid wat fijn. je kan ergens naar toeleven en 'afsluiten'.
Heel veel succes volgende week!!
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 10 Sep 2013 15:15

Re: Wederom teleurstelling.....

Wat fijn dat er goed naar je geluisterd is en je nu weet waar je aan toe bent. Mocht het weer tot ziekenhuisopname komen dan weet je ook dat ze niet weer zo lang doorgaan. Maar hopelijk komt het niet zover!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 10 Sep 2013 16:19

Re: Wederom teleurstelling.....

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Succes meid!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Sep 2013 16:23

Re: Wederom teleurstelling.....

Wat fijn dat je duidelijkheid hebt.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Sep 2013 16:25

Re: Wederom teleurstelling.....

Nou ik hoop nog steeds dat je bevalling spontaan begint hoor! Wat een gedoe allemaal haha
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers