Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 05:19

Re: Datetopic

Wow, heb je goed onthouden Nyx!
Ik weet niet of ze nog samen zijn. Voor haar mag ik hopen van niet, aangezien meneer nog niet zo heel lang geleden bij mij voor de deur stond en bijna smeekte om hem 'een dienst te bewijzen'.

Hij is inderdaad gewoon een arrogante zak, maar in een topic op het oude forum was ik al tot de conclusie gekomen dat ik op foute kerels val...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Sep 2013 06:21

Re: Datetopic

Nyx schreef:Nieuwe naam polly dot? Ik kan er even geen oude forumnaam aan koppelen, dus vertel? :angel:


Polly, I assume??
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 10:47

Re: Datetopic

Jeej! Polly is back!

En Nyx, ik postte echt al super lang mee voordat ik ook maar ooit op date ging. Dat mag gewoon. Het is gewoon een topic met verhalen van vrijgezelle dames en de mannen die ze weleens tegenkomen haha.

Ik ken het Lacey, dat van die foute mannen. Ik denk dat ik ook een kleine crush heb op een foute man. Maar serieus, ik vind hem gewoon woest aantrekkelijk.
<<

Anoniem285

Bericht 10 Sep 2013 11:17

Re: Datetopic

:D Hoi Tabbie!

Ik heb een hekel aan die woest aantrekkelijke mannen die maar menen dat ze alles kunnen maken (en dat KUNNEN ze blijkbaar ook, voor veel vrouwen zijn ze gewoon onweerstaanbaar). Ik ben ook geen heilige hoor, ik snap echt wel wat jullie in ze zien, maar ik vind het nooit leuk om te zien dat super leuke meisjes die de keuze hebben uit verschillende leuke jongens dan toch gaan voor iemand die ze, naar mijn mening, zonder respect behandelt.

Misschien heb ik te veel van die kerels om me heen, die allemaal maar denken dat ze God's gift to women zijn. Dan ben je even vriendelijk tegen iemand en denken ze meteen dat je die avond bij ze in bed ligt. Ik maak er in dat geval mijn persoonlijke missie van om zo veel mogelijk van dat soort types af te wijzen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 11:23

Re: Datetopic

Haha Polly, die foute man die ik nu zie zitten, wilt juist niet meteen met me het bed in ;) Nog frustrerender, want ik moet hem gewoon hebben!!

Verder snap ik je precies. Ik ken er ook zoveel van die mannen en ze hebben zo weinig respect voor meisjes. Echt soms gaat daardoor mijn vertrouwen in mannen ook echt wel omlaag.

Misschien moet ik toch weer alle mannen afzweren en met Polly mee gaan werken :D
<<

Nyx

Bericht 10 Sep 2013 13:04

Re: Datetopic

Ah Polly met een punt. :) Duidelijk. Dat ik daar zelf dan weer niet op kom. :angel:

Lacey, geen idee waarom ik het onthouden heb. Weet wel dat ik het een rare man vind. Aantrekken, afstoten, aantrekken. Is hij niet iets te oud voor dat spelletje?

Tabbie, een bad boy die het bed nog niet met je wil delen? Wat is dat nu?! Haha, en grappig dat je hem nu moet hebben. Kijken hoe dat zich ontwikkelt en hoe het afloopt. :)

Ik ben niet aan het daten, maar wel een crush op de buurman. Hoe zich dat verder ontwikkelt weet ik niet. Zit erover te denken om hem vanavond te whatsappen en hem te vragen of hij meegaat naar de vergadering van de vve. Maar ik geloof dat dat verspilde moeite is, want dat is niets voor hem...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 13:19

Re: Datetopic

Ja raar he. Maar dat maakt de aantrekking voor mij nog groter. Dus hij bespeelt me uitstekend. Ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen. Het houdt me nu in elk geval flink bezig.

Een crush op de buurman? Nou dan mag je zekers meeschrijven! Ik doe niet meer aan buurmannen, die kom je daarna te vaak tegen :yes: Maar vertel verder: hoe wat waar? Eerst ontmoet? Contact? Is hij vrijgezel? Lift-plezier?
<<

Anoniem285

Bericht 10 Sep 2013 13:30

Re: Datetopic

Huh, hij wil NIET met je naar bed?? Wat is zijn probleem?? :D Waarom is hij zo fout trouwens?
Oh, en als je de mannen af wilt zweren zou ik niet bij mij komen werken, hier zijn heeeel veel verschillende mannen te vinden, en een groot gedeelte daarvan is fout... Er zit vast en zeker iets voor jou tussen :P

Nyx, inderdaad :-) Is dit dezelfde buurman als waar je jaren geleden al een crush op had? Of heb je ondertussen een nieuwe buurman? Ik ben het wel met Tabbie eens, ik zou een beetje uitkijken voordat ik iets met de buurman zou beginnen - voordat je het weet kom je er niet meer vanaf. Er zijn natuurlijk ook wel succesverhalen, dus laat je er niet door tegenhouden... Ik vertel mezelf altijd 'don't shit where you eat' maar ik houd me er ook niet altijd aan.
<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 13:34

Re: Datetopic

Breek me de bek niet open over liftplezier :laughcry:

Dat is ook mijn hele probleem met buurman... ik wil dat die stomme crush op hem overgaat, maar dat is nogal lastig als je iemand regelmatig tegenkomt. Dan zie ik hem weer en dan denk ik: "God, wat ben jij toch lekker!" Zelfs zijn luchtje straalt pure seks uit. En ondanks dat ik weet dat hij no good, is bezorgt hij me knikkende knieën.
<<

Nyx

Bericht 10 Sep 2013 13:34

Re: Datetopic

Buurmannen zijn ook niet verstandig. ;) Ze zijn altijd zo gevaarlijk dichtbij. :P

Mijn buurman is mijn directe buurman en een zelfbenoemde eeuwige vrijgezel. We delen een balkon samen en hebben in de eerste jaren puur buurschappelijk vaak samen op het balkon gehangen en gepraat. Vorig jaar begon hij me in het portiek (we hebben geen lift :() steeds vaker aan te spreken en nodigde me vaker bij hem thuis uit. En noem me blond, maar had niet door wat hij nu precies van me wilde. Dat kwam pas later. En toen kwam het initiatief ook nog van mij uit, want hij is stiekem wel en beetje verlegen/onzeker. Ook al zal hij dat nooit toegeven. Afgelopen zomer hem beter leren kennen en gemerkt dat hij echt een mietje is. Dacht ik een bad buurman te pakken te hebben, val ik toch op mannen met een grote mond maar heel klein hartje. Afgelopen maandag nog samen op het balkon gepraat, aanleiding was een auto die een paal op een rare manier had geraakt, maar verder hebben we niet zoveel contact. Ik doe een beetje moeilijk, als ik mijn vrienden mag geloven. Ach, we zullen zien wat er verder nog gaat gebeuren. :)

Gisteren vond ik hem hoogstens irritant. Volgens mij was hij eten aan het koken, maar of daar borden smijten bij hoort? Ja, als de balkondeuren openstaan dan kunnen we alles van elkaar horen. Maar dit is dus zo ongeveer het verhaal. Niet heel boeiend. ;)

Zelfde buurman Polly.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 13:35

Re: Datetopic

Polly Dot schreef: Ik vertel mezelf altijd 'don't shit where you eat'


Dat zeg ik ook altijd! Dus ook geen collega's enz.

En tja.. hij wilt vast wel met me naar bed, maar het komt er maar niet van. Ik ben gewoon ongeduldig denk ik, of ben gewend dat mannen nog na middernacht komen opdraven als ik sms :angel:

Veeeeeeel mannen Polly? En dan ook veel foute?? Ik moet zeker bij jou komen werken :thumbup: Dan zweer ik gewoon enkel relaties af en de mannen niet.
<<

Nyx

Bericht 10 Sep 2013 13:36

Re: Datetopic

Polly, nee niet die buurman. Die woont hier inmiddels niet meer en woont samen met zijn vriendin ergens in een dorp een uur hier vandaan. Dit is dus een nieuwe buurman. Mijn god, wat erg.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 13:37

Re: Datetopic

En terwijl ik typ, komen de verhalen over buurmannen ;)

Nyx, je bent dus al heel vaak bij hem thuis geweest.. en er is niets gebeurd? Misschien hebben je vrienden dan wel gelijk en doe je moeilijk. Waarom zeggen zij dat trouwens.

Verder alleen een goed teken toch dat jullie al flink wat gepraat en contact hebben. Nu de volgende stap..
<<

Anoniem285

Bericht 10 Sep 2013 13:41

Re: Datetopic

Nyx, make a move!

Lacey, don't make a move..... Vind iemand anders en steek buurman de ogen uit :^^:

Tabbie, goh, er zijn dus mannen die dan niet op komen draven? Ongelooflijk :angel:
Geen collega's begin ik niet aan, dan blijft er niemand over. Maar ja, veeeeeeeeeeel mannen. Heel veel, uit veel verschillende landen. Ik kom iedere week nieuwe mannen tegen die er leuk uitzien, vlot praten en in me geinteresseerd zijn. Maar daarvan zijn er dus ook heel veel fout, en daar begin ik niet aan. Het houdt het wel interessant, misschien dat ik daardoor ook prima zonder dates en zonder relaties kan. :popcorn:
<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 13:48

Re: Datetopic

Oh, ik zou graag iemand anders vinden om buurman de ogen mee uit te steken, maar de enige mannen waar ik momenteel aandacht van krijg zijn 12 jarige jochies. Nou ja, over 10 jaar kan dat prima. Word ik gewoon een soort van Patricia Paay.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 13:50

Re: Datetopic

Ongelooflijk he! Ik verbaas me er ook over. :wink:

Ik kom gewoon te weinig mannen tegen, dus stuur er maar een paar deze kant op. Een beetje fout is wel lekker. Vooral als het voor korte duur is :P Ik denk inderdaad dat die afwisselende aandacht het maakt dat je minder aast op een relatie. Prima voor nu toch.

En Lacey, jij moet gewoon de trap gaan nemen :yes:
<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 13:52

Re: Datetopic

Ja, kan ik het beste doen, woon toch op de begane grond (boven de parkeerkelder).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 13:55

Re: Datetopic

Krijg je ook gelijk slankere benen van door de oefening. Win-win-situatie :D
<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 13:58

Re: Datetopic

Damn... Voor niks net lid geworden van de sportschool :razz:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 14:01

Re: Datetopic

De sportschool is om mannen te ontmoeten he (niet om oncharmant te staan zweten en rennen)
<<

Anoniem285

Bericht 10 Sep 2013 14:01

Re: Datetopic

Ja, de trap is de oplossing! Je bent inderdaad nog een beetje te jong om de cougar uit te hangen...

Konden jullie maar even bij mij komen shoppen! Ik heb er werkelijk genoeg in de aanbieding, als je gewoon leuk entertainment zoekt voor een paar weken/maanden dan heb je keuze genoeg hier... Ik krijg bijna zin om een lijstje met de 'aanbiedingen van de maand' te maken (inclusief foto, uiteraard) maar dat is misschien niet zo moreel verantwoord. Dan mag ik namelijk ook niet meer klagen dat mannen ons benaderen alsof ze op een meat market zijn. De pot verwijt de ketel...
<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 14:04

Re: Datetopic

Tabbie schreef:De sportschool is om mannen te ontmoeten he (niet om oncharmant te staan zweten en rennen)

Nog niks leuks zien rondlopen, maar kom er ook pas 3 weken.
Helaas komt buurman ook in die sportschool...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 14:05

Re: Datetopic

Oh, maar ik klaag daar ook nooit over Polly: Dus kom maar door met de nieuwsbrief!

Waar ben je nu gelegen? En hoe verloopt de reis? Ik wil binnenkort toch nog op vakantie, kan ik niet komen couchsurfen haha


@Lacey: oja, hij dacht dat jij hem stalkte he, die grapjas. Mmm toch een andere sportschool zoeken? Of groepslessen nemen van een lekkere dude? Er moet toch iets rondlopen zou je denken.
<<

Anoniem4

Bericht 10 Sep 2013 14:08

Re: Datetopic

Ja, dat verwijt kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd.

Polly, kom maar op met je aanbiedingen ;).
<<

Nyx

Bericht 10 Sep 2013 14:21

Re: Datetopic

We komen wel bij elkaar over de vloer. Meestal met zijn vrienden erbij. Ik mag zijn vrienden wel, dus dat vind ik nooit een probleem. Hij is altijd wat zoenerig, knuffelig en handje vasthouderig. Ik ben daar niet zo'n fan van, vooral niet als er mensen bij zijn. Laatst waren we alleen en wilde hij me naar zich toetrekken om te knuffelen en toen schrok ik zo dat ik terug deinsde. Niet heel handig. Maar hij vroeg gelijk wat er was en of het aan hem lag. Nee, was er alleen niet op bedacht. Ik moet me er echt op instellen om aangeraakt te worden. Dom eigenlijk.

Maar goed, we komen bij elkaar over de vloer en we hebben het bed al meerdere malen met elkaar gedeeld. Best seks ever, moet ik zeggen. Maar dan komt hij met een dom berichtje of ik boos ben en dat het hem dan spijt en dan kan ik het niet helpen het berichtje dom te beantwoorden met 'Heb ik een reden om boos te zijn?' Ach, ben hier niet zo goed in.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers