Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Jan 2014 20:13

Re: Datetopic

Wat is er voorgevallen?

:hug: :hug: :hug:
<<

Anoniem 53

Bericht 27 Jan 2014 20:17

Re: Datetopic

Huh, dat is onverwachts! :hug:
<<

Anoniem32

Bericht 27 Jan 2014 20:25

Re: Datetopic

Majira: ik ben er voor je mup! Vind het echt onwijs rot voor je! :hug:
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 27 Jan 2014 20:40

Re: Datetopic

Majira, wat is er gebeurd? Wat rot zeg!!

Ik blijf trouwens meelezen hier hoor! Heb alleen zelf weinig om te posten wat betreft dates. Met mij gaat het langzaam wat beter. Ik heb mijn ex vorige week nog gezien en het was echt heel gezellig! Na die tijd was ik helemaal in de war en ik heb hem gevraagd of hij zeker wist dat het definitief was. Dat wist hij zeker, dus nu kan ik het ook afsluiten (ik had nog steeds hoop dat het wel goed kwam).
Soms voel ik me heel alleen en mis ik hem heel erg. Ik moet er nu ook niet aan denken dat hij bijv heel snel een nieuwe vriendin zou krijgen ofzo (alleen het idee al) en ik ben weer in de mood van "waar moet ik nu een leuke man vinden?"
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 27 Jan 2014 20:56

Re: Datetopic

@majira wat naar voor je :( wat is er gebeurd? Het klonk zo goed en gezellig tussen jullie :(
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Jan 2014 21:12

Re: Datetopic

Ik ben ook benieuwd Majira, had dit niet verwacht!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 49

Bericht 27 Jan 2014 21:32

Re: Datetopic

Ik reageer straks even, ben nu aan het vergaderen. M´n hoofd zit iets te vol en ben eigenlijk erg verdrietig.
<<

Anoniem152

Bericht 27 Jan 2014 22:04

Re: Datetopic

Ah nee, Majira :hug:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 27 Jan 2014 23:08

Re: Datetopic

Ahh..Majira wat onwijs klote. :hug:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem156

Bericht 27 Jan 2014 23:17

Re: Datetopic

He Majira, die zag ik niet aankomen!
Wat is er gebeurd? Klote zeg!
<<

Anoniem 49

Bericht 27 Jan 2014 23:31

Re: Datetopic

Bedankt voor alle knuffels!

Even bij het begin beginnen..

Vrijdag weer een spontane date gehad. Wederom erg leuk, gezellig en alles.
Zaterdag was dan gepland. Ik zou daar heen gaan, wat leuks doen, samen koken, filmpje, samen slapen en vanaf daar door naar het werk. Zo gezegd zo gedaan. Weer heel veel lol en plezier en liefde gehad. Begon echt kriebels te krijgen!

Gisteren bekroop me er opeens een gevoel, er klopte iets niet. Het zat me niet lekker en ik zat er gisteravond totaal doorheen. Ik wist het niet meer, maar omdat hij sliep kon ik niets vragen oid.

Vanmiddag waren we eigenlijk spontaan even aan het Skypen, en ik had hem uitgenodigd om zaterdag op het abrahamfeestje van mn pa te komen. Ik vroeg of hij al wist of hij zeker weten kwam. Zn antwoord was duidelijk, dat was een nee.
Ik moest eten en heb via WhatsApp aan hem gevraagd hoe ik het moest opvatten zijn duidelijke 'nee'. Zijn antwoord was 'Ik weet het allemaal niet meer.' Nog even doorgevraagd en uiteindelijk kreeg ik dit:
'Sinds gister twijfel ik over ons. Jij bent verliefd en ik niet. Dus vind het niet eerlijk tegenover jou.' Met nog een verhaal er achteraan dat ik het niet bij mezelf moest zoeken ed.
Vlak daarna heb ik hem gebeld en hebben we een uur en een kwartier gekletst. Het was een fijn en open gesprek. Er zijn mij dingen duidelijk geworden en ergens heb ik er vrede mee.

Ik heb gejankt, schaam me er nog voor ook. Want het waren maar 2 weken dat we elkaar kenden. Maar wel 2 hele fijne weken waarin ik mezelf echt eens als Majira heb gevoeld, zoals ik de afgelopen 2 jaar me niet heb gevoeld. Ik heb afgelopen 2 weken veel met hem gepraat en gelachen. En ik begon echt gek op 'm te worden.. Ik zag wel een toekomst.
En hoe blij ik ook ben dat hij eerlijk tegen me is geweest, zo verdrietig voel ik me nu ook...

Niet quoten!
<<

Anoniem50

Bericht 27 Jan 2014 23:34

Re: Datetopic

:hug: :hug: :hug:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Jan 2014 23:45

Re: Datetopic

Wat rot voor je Marjira!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem58

Bericht 28 Jan 2014 06:30

Re: Datetopic

Oh wat een rot nieuws zeg! Ik snap wel dat je verdrietig bent hoor, ik ben ook best verdrietig over mijn laatste date terwijl ik die maar een paar uurtjes in real lief gezien heb.
Sterkte ermee!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 28 Jan 2014 08:00

Re: Datetopic

Wat jammer Majira! Helemaal niet raar dat je je verdrietig voelt. Het waren dan misschien maar twee weken maar in die tijd hebben jullie wel intensief contact gehad! Sterkte, fijn dat je er vrede mee hebt en hopelijk word je gevoel voor hem ook snel wat minder :hug:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 28 Jan 2014 08:36

Re: Datetopic

He wat balen Majira. Wel goed van hem dat hij zo snel zo eerlijk is.
En ook al is het voor jou nu moeilijk, je hebt in ieder geval weer iemand toe kunnen laten en dat is al een overwinning op zich.
Sterkte en je mag best verdrietig zijn. :hug:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 28 Jan 2014 08:44

Re: Datetopic

Toch blijf ik het van mannen in het algemeen vreemd vinden dat ze het abrupt afkappen als de ene sneller gevoelens krijgt dan de ander.

Wilt niet zeggen dat ik het minder erg voor je vind Majira, ik vind het echt heel erg balen en je mag prima verdrietig zijn!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 28 Jan 2014 08:50

Re: Datetopic

Hm ja, maar soms weet je al heel snel dat je iemand leuk vindt, maar niet leuk genoeg om verliefd te worden. De ene keer kan dit groeien, maar een andere keer weet je het gewoon. Dan kan je het maar beter snel zeggen voordat je de ander te veel kwetst.
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 08:54

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Toch blijf ik het van mannen in het algemeen vreemd vinden dat ze het abrupt afkappen als de ene sneller gevoelens krijgt dan de ander.

Wilt niet zeggen dat ik het minder erg voor je vind Majira, ik vind het echt heel erg balen en je mag prima verdrietig zijn!


Vorig jaar heb ik ook met twee mannen gedate en voor hun was her al heel snel duidelijk dat ze mij leuk vonden. De berichtjes die ze mij stuurden gaven mij enorm de kriebels dus dat heb ik allebei ook vrij snel afgekapt.
Ik denk dat als het goed zit je dat meteen weet of voelt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 28 Jan 2014 09:53

Re: Datetopic

Oh maar dat snap ik ook wel hoor Carra en Poubelle. Het is alleen, dat de acties van hem die hier vertelt werden daar niet op leken. Tenminste dan ga ik niet spontaan met iemand afspreken of de nacht met ze doorbrengen. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 28 Jan 2014 09:58

Re: Datetopic

Majira :hug: :hug: :hug: Wat een tegenvaller! Laat het verdriet er maar lekker zijn, ook al zijn het maar twee weken! Helemaal niet gek!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Jan 2014 10:09

Re: Datetopic

Hoest met jou, Ko?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 11:57

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Oh maar dat snap ik ook wel hoor Carra en Poubelle. Het is alleen, dat de acties van hem die hier vertelt werden daar niet op leken. Tenminste dan ga ik niet spontaan met iemand afspreken of de nacht met ze doorbrengen. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.



Daar heb je ook gelijk in. Maar misschien dacht hij wel dat hij verliefd op haar kon worden en bleek dat niet te gaan toen hij haar beter kende? Naja is ook een beetje gissen natuurlijk. Misschien staan mannen er gewoon anders in?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 28 Jan 2014 13:10

Re: Datetopic

OMG. Ik krijg dus weer een berichtje van ex-date.. 'Hee Toet, ik heb een vraag!' Dus ik schiet meteen in de stress (echt, hoe kan het dat die jongen nog steeds zoveel invloed op mij heeft?) Stuurt ie daarna 'heb je vanavond iets te doen?' Zenuwen all over, ik werd echt gek en het duurde iets van 20 minuten voor hij daarna reageerde. Nou ja euh, hij vraagt of ik vanavond mee wil naar een diner met z'n dispuut waar ze allemaal een date mee moeten nemen. WTF. Ik heb nee gezegd trouwens (tentamenweek) wat denkt hij nou? Heeft z'n echte date afgezegd en moet ie op het laatste moment nog even mij regelen..? Hij reageerde vanochtend ook al ineens op een foto op mijn Facebook. Weird.
<<

Anoniem198

Bericht 28 Jan 2014 13:23

Re: Datetopic

Wat jammer Majira! Het klonk zo leuk tussen jullie en had dit niet zien aankomen.
Ik las in dit topic dat iemand niet snapt dat het zo abrupt afbreekt.
In een eerdere post van Majira las ik dat zij al wel verliefd was en hij nog niet.
Ze vraagt hem al mee na een familiefeest. Zelf zou ik dat veel te snel vinden na 2 wkn helemaal als ik iemand net leer kennen en weet dat de ander al verder is dan ik zelf.
Zou voor mij ook een reden zijn iets sneller af te kappen dan het nog even aan te kijken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#2 Datetopic: viewtopic.php?f=12&t=6350
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers