Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kleding vooruit kopen

<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 27 Jan 2014 22:49

Re: kleding vooruit kopen

Lange broeken en shirts ed doe ik ook altijd al wel vast een maat groter kopen. Ik denk dat ik het er toch maar niet op waag met de winterjas, zie het volgend jaar wel. Kan ook niet echt meer iets vinden wat naar mij zin is...
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

anoniem196

Bericht 27 Jan 2014 23:10

Re: kleding vooruit kopen

Ik heb een hele stapel maat 98/104/110 liggen. Ging toen hier een winkel dicht.. allemaal effen shirts met lange en korte mouwen. Ging toen iets van 80% af.
Die gebruik je het hele jaar wel.
En paar winter vestjes maat 98/104 en spijkerbroeken in 98 en 104.
Ze heeft nog nooit een groeistuip gehad en zit lang in de zelfde maat.
En 2 winterjassen. Maar 98/104. Die hadden mijn ouders gekocht toen ze 1 was, leuk voor als ze 2 is..
Nou haha ze zit nu in 92 en is net 3. Misschien passen ze eind van het jaar. :smile:
<<

Anoniem57

Bericht 28 Jan 2014 07:58

Re: kleding vooruit kopen

Ik doe dat volop, laat wel altijd de kaartjes eraan zitten zodat ik het kan verkopen.
Heb nu een winterjas voor volgend jaar hopelijk (60% korting), 2 shirts en 2 broeken, allemaal in de sale. Is het niks dan verkoop ik het weer.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 28 Jan 2014 10:23

Re: kleding vooruit kopen

Ik koop ook wel eens wat groter. Eerder meer dan nu. De oudste zit nu veel langer in 1 maat. Ik koop alleen soms wat in de volgende maat vooruit als er een leuke aanbieding is die niet meer in de huidige maat er is. Of soms valt iets groter en hangt het ook nog een tijd in de kast.
Voor de jongste heb ik veel gekregen en koop ik ook alleen de opeenvolgende maat wat ik daar nog nodig heb.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 28 Jan 2014 11:48

Re: kleding vooruit kopen

De eerste 3 kwart jaar heb ik dat wel gedaan kleding vooruit gekocht, nu doe ik dat niet meer, vind het zonde als hij het dan niet aankan.
<<

Anoniem66

Bericht 28 Jan 2014 12:00

Re: kleding vooruit kopen

Ik doe het bijna altijd. Sla in de uitverkoop in. Heb de maat ook nog nooit fout gehad. Vind het gewoon zonde om de volle pond te betalen voor iets wat een paar maand later de helft van de prijs is.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 28 Jan 2014 12:14

Re: kleding vooruit kopen

Ik koop vaak 1 maat vooruit. D. zit nu in maat 68 en in de sale koop ik nu veel in maat 74. Alleen shirtjes met korte mouwen nog even niet. Daar durf ik niet op te gokken of hij van de zomer in 74 zal zitten of al in 80.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 28 Jan 2014 14:20

Re: kleding vooruit kopen

Met jassen durf ik dat niet zo goed aan. Maar voor de info: mijn zoontje is net 2 en draagt nu van boven 92-98.
Broeken en shirtjes/truitjes koop ik weleens op de groei als het zo uitkomt.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers