Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw bed maar rugpijn

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 27 Jan 2014 18:48

Nieuw bed maar rugpijn

Wij hebben sinds zaterdag een boxspring. Maanden hebben we op een slecht bed gelegen en elke nacht ontzettende rugpijn dus we dachten dat het wel afgelopen was als de boxspring er was. Maar wat valt dit tegen zeg.
Tot nu toe alleen nog maar rugpijn gehad en mijn vriend ook. Zal dit gewoon een kwestie van wennen zijn? Komt dit bekend voor iemand?

We hebben gelukkig een 30 dagen slaap garantie, dus kunnen we het matras en kussen wat we nu hebben eventueel nog ruilen voor een ander matras en kussen. Maar hopelijk is dit niet nodig.
<<

Anoniem30

Bericht 27 Jan 2014 18:53

Re: Nieuw bed maar rugpijn

Dit hoor ik vaker bij mensen met boxspring, niet iedereen zijn lichaam is daarvoor geschikt, boxspring is vrij zacht meestal.
<<

Anoniem287

Bericht 27 Jan 2014 19:05

Re: Nieuw bed maar rugpijn

Je lichaam heeft zo'n 4 weken nodig om aan een nieuw matras te wennen. Daarom moeten mensen bij ons ook hun nieuwe matras 4 weken uitproberen voordat ze hem om mogen ruilen voor een andere (omruilen moet binnen 90 dagen). Als je maanden op een slecht matras hebt geslapen en al die tijd rugpijn hebt gehad, is dat meestal niet gelijk na een paar dagen op een nieuw matras over.
<<

Anoniem132

Bericht 27 Jan 2014 19:06

Re: Nieuw bed maar rugpijn

Ik ben aantal jaren geleden ook overgegaan op een boxspring en had in het begin ook rugpijn. Ging bij mij na een half weekje over. Ik wil nu echt niet anders meer. .
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 27 Jan 2014 19:26

Re: Nieuw bed maar rugpijn

Hadden wij ook toen we nieuwe matrassen hadden gekocht. Duurde eventjes voordat het weg was.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem23

Bericht 27 Jan 2014 20:39

Re: Nieuw bed maar rugpijn

Je moet wennen aan je nieuwe bed denk ik. Ik had dat ook maar na een tijdje nergens last meer van en lag ik heeerlijk.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 27 Jan 2014 20:51

Re: Nieuw bed maar rugpijn

Goed om te lezen dat het waarschijnlijk gewoon wennen is.
<<

Anoniem12

Bericht 27 Jan 2014 20:53

Re: Nieuw bed maar rugpijn

Ja hadden wij ook met onze boxspring. Mijn vriend een paar dagen, maar ik wel 2 weken.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 28 Jan 2014 13:40

Re: Nieuw bed maar rugpijn

:cheering: vannacht geen rugpijn gehad. Heb als een roosje geslapen!!!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers