Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niezen, ik word er gek van!

<<

Anoniem17

Bericht 27 Jan 2014 16:19

Niezen, ik word er gek van!

Ik moet zo vaak niezen, het is gewoon niet normaal meer! Vanmorgen stond ik onder de douche en tijdens die ene douchbeurt van ongeveer 10 minuten heb ik serieus 37 x geniesd. Ik ben overgevoelig voor luchtjes, zodra mijn vriend deo opspuit ga ik los. Soms stik ik bijna in m'n eigen genies omdat ik tussendoor niet eens tijd heb om adem te halen. En als iemand (of ikzelf natuurlijk) m'n neus aanraakt moet ik ook standaard minimaal 3 x niezen.
Oh, en als ik pepermunt eet ook. En daarbovenop heb ik ook nog hooikoorts.

Wat is er mis met mij? :12:

En even serieus, heeft iemand een handige anti-nies tip? De dokter smeert me telkens neusspray aan maar die helpt totaal niet.
<<

Anoniem253

Bericht 27 Jan 2014 16:36

Re: Niezen, ik word er gek van!

Oh wat verschrikkelijk. Heb je al allergiepillen geprobeerd? Fexofedanine ofzoiets heeft mij goed geholpen.
<<

Anoniem 52

Bericht 27 Jan 2014 16:42

Re: Niezen, ik word er gek van!

Hahaha waarom zou er iemand aan je neus zitten? :D

Het klinkt als hyperreactieve rhinitis, maar voor een effectieve behandeling moet je heel goed weten waardoor je precies zo fanatiek begint te niezen. Dus misschien bij gaan houden wanneer het 't ergst is en dan nog 's voorleggen aan een dokter?
<<

Anoniem29

Bericht 27 Jan 2014 16:50

Re: Niezen, ik word er gek van!

Ik heb er ook last van. Op erge dagen nies ik zo 250x (echt serieus).

Het enige wat helpt is vermijden, vermijden! Als je vriend of jijzelf deo spuit niet ademen en het in een andere kamer doen. Daarna gelijk weglopen uit die kamer. Zelfde met luchtjes.

Wat bij mij ook goed helpt is een bakje water op de verwarming zetten als die flink staat te loeien.

Kleding welke je een paar weken niet gedragen hebt eerst weer wassen of een nacht buiten laten hangen. Uitkloppen met een mattenklopper.

Water opsnuiven doe ik ook wel eens. Doet zeer als een gek, maar helpt af en toe wel.

Verder hopen dat je goed slaapt en het de dag erop weer over is.


Als ik echt gek wordt stop ik gewoon 2 stukken papier in mijn neus en adem door mijn mond hahahaha. Dan wordt ik gek van een waterneus. Is niet eens meer snot te noemen. Lijkt wel hersenvocht man :D
<<

Anoniem309

Bericht 27 Jan 2014 18:29

Re: Niezen, ik word er gek van!

In mijn vorige huis heb ik daar ook zo last van gehad. Bij mij werd het minder toen in een luchtreiniger plaatste. Bij mij kwam het namelijk waarschijnlijk door schimmels in het huis. Nu ik ben verhuis heb ik er dan ook geen last meer van. Dat van die waterneus van intoxicated klinkt mij ook heel bekend. Ik deed daarvoor ook altijd proppen wcpapier in mn neus. Zag er altijd reuze charmant uit :thumbdown:
<<

Anoniem17

Bericht 27 Jan 2014 18:48

Re: Niezen, ik word er gek van!

Hahaha tox ik lig ook heel vaak met zakdoekjes in m'n neus gepropt te slapen!
<<

Anoniem17

Bericht 27 Jan 2014 19:21

Re: Niezen, ik word er gek van!

Overigens, Bazinga, ik zit even na te denken en er zitten best regelmatig mensen aan mijn neus. Gister zat een vriendin nog aan mijn neus omdat ik met m'n tong m'n neus wilde aanraken dus zij ging m'n neus naar beneden duwen. Hielp niets trouwens. Thijmpie zit ook vaak aan m'n neus omdat hij denkt dat 't een toeter is. En S. weet dat ik ervan moet niezen dus hij doet 't om me te pesten.
<<

Anoniem 52

Bericht 27 Jan 2014 19:33

Re: Niezen, ik word er gek van!

Elliot schreef:Overigens, Bazinga, ik zit even na te denken en er zitten best regelmatig mensen aan mijn neus. Gister zat een vriendin nog aan mijn neus omdat ik met m'n tong m'n neus wilde aanraken dus zij ging m'n neus naar beneden duwen. Hielp niets trouwens.


:wtf: :palm:
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 27 Jan 2014 20:26

Re: Niezen, ik word er gek van!

Ik heb er ook last van. De ene dag meer dan de andere dag.
Vooral 's morgens nies ik me tien slagen in de rondte. Soms heb ik het ook als ik aan het stoffen ben.
Ik zou ook niet weten waar het aan ligt :confused:
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 28 Jan 2014 12:16

Re: Niezen, ik word er gek van!

Een dag niet geniesd is een dag niet geleefd :^^:

Ik heb het zelf bij periodes. Ik nies sowieso dagelijks, maar soms ineens veel vaker. Vooral onder de douche kan ik er soms knettergek van worden. Maar waar het nou door komt, ik heb geen flauw idee.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers