Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor dekbed heb jij?

<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 25 Jan 2014 20:59

Wat voor dekbed heb jij?

Ik twijfel tussen halfdons of dons. Wat heb jij, hoe groot en hoe bevalt het?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 25 Jan 2014 21:01

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Mijn vriend en ik hebben 'blind' gevoeld, we hebben gewoon gekeken wat ons het fijnste leek. Dit bleek unaniem bijna de allergoedkoopste te zijn. Geen dons dus, wel heel fijn, lekker warm en nog steeds geen spijt van. Oja, gewoon een Ikeaatje.
<<

Anoniem219

Bericht 25 Jan 2014 21:24

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Wij hebben het 4 seizoenen dekbed van de Hema en bevalt heel goed!
<<

Anoniem28

Bericht 25 Jan 2014 21:26

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Wij hebben helemaal dons en ik wil echt niet meer anders. Heel licht, maar wel heerlijk warm. Wij hebben geloof ik 240x200
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 25 Jan 2014 21:31

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Aagje! schreef:Wij hebben het 4 seizoenen dekbed van de Hema en bevalt heel goed!


Welk materiaal? En doe je ze er weleens beide op?
<<

Anoniem219

Bericht 26 Jan 2014 12:09

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Euhm ik weet niet welk materiaal eigenlijk, zal eens opzoeken.

Ja nu heb ik ze er toevallig Alletwee in :)

Deze hebben wij: http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F ... nl_5511103
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 26 Jan 2014 14:55

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Wij hebben geheel dons. 140x200
Leven en laten leven
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 26 Jan 2014 15:13

Re: Wat voor dekbed heb jij?

een 4 seizoenen dekbed van de markt, geen dons. (ben allergisch)

Vind 4 seizoenen echt ideaal!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Jan 2014 15:49

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Ik heb eigenlijk geen idee van welk materiaal onze dekbedden (wij hebben ieder een eenpersoons) zijn. Het is in ieder geval geen dons. Ik wil geen dons omdat het op een dieronvriendelijke (echt vreselijke!) manier verkregen kan zijn. Dus nooit dons voor ons :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem151

Bericht 26 Jan 2014 15:57

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Peyton schreef:Ik heb eigenlijk geen idee van welk materiaal onze dekbedden (wij hebben ieder een eenpersoons) zijn. Het is in ieder geval geen dons. Ik wil geen dons omdat het op een dieronvriendelijke (echt vreselijke!) manier verkregen kan zijn. Dus nooit dons voor ons :)


Ik wil inderdaad ook geen dons. Ik heb een dekbed van (geschoren, Texelse) wol. Wel zwaar, maar lekker warm en toch ademend. Is ook een 4-seizoenen dekbed.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Jan 2014 16:04

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Blue Phone schreef:
Peyton schreef:Ik heb eigenlijk geen idee van welk materiaal onze dekbedden (wij hebben ieder een eenpersoons) zijn. Het is in ieder geval geen dons. Ik wil geen dons omdat het op een dieronvriendelijke (echt vreselijke!) manier verkregen kan zijn. Dus nooit dons voor ons :)


Ik wil inderdaad ook geen dons. Ik heb een dekbed van (geschoren, Texelse) wol. Wel zwaar, maar lekker warm en toch ademend. Is ook een 4-seizoenen dekbed.


Ik had vroeger wel een kussen van dons maar wist toen nog niet van het dierenleed af. Nu koop ik echt geen dons meer!
Jouw dekbed klinkt als een fijn dekbed zeg! :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Jan 2014 16:11

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Ik denk dat mijn vriend en ik, als onze dekbedden zijn versleten, voor bamboe dekbedden willen gaan:

Bamboe dekbedden

Bamboe wordt ook wel het textiel van de 21e eeuw genoemd: het is duurzaam te produceren, gebruikt weinig water tijdens de groei en er zijn geen chemicaliën of bestrijdingsmiddelen nodig. Is bamboe niet dat hout of een plant? Ja, dat klopt. Deze bamboe plant is de basis voor de bamboe dekbedden. Schrikt u niet, het is niet hard! Bamboe textiel is een zeer zachte viscose. Hiervan kan zowel vulling van een dekbed als een dekbedovertrek van gemaakt worden. Bamboe dekbedden zijn anti allergisch, helpen tegen nachtzweten en het is anti bacterieel. Dat betekent weinig geurtjes van o.a. transpiratie. Een bamboe dekbed is warmte-regulerend: het houdt u koeler bij hitte en warmer bij koude. Bamboe dekbedden zijn wasbaar. De bamboe van deze dekbedden is niet van het leefgebied van de panda. Deze bamboe komt van gekweekte akkers.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem 43

Bericht 26 Jan 2014 22:51

Re: Wat voor dekbed heb jij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 27 Jan 2014 00:51

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Een wollen 4 seizoenendekbed. Heb in praktijk het hele jaar het herfst/voorjaarsdeel, als het echt heel warm is gebruik ik een laken.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Jan 2014 10:26

Re: Wat voor dekbed heb jij?

Geen dons, daar ben ik harstikke allergisch voor.

Ik heb een dekbed van de Ikea die uit twee lagen bestaat en we met klitteband aan elkaar kunnen doen in de winter en als het wat warmer is dan gebruiken we 1 deel, ideaal vind ik dat!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Kannibaal

Bericht 27 Jan 2014 21:13

Re: Wat voor dekbed heb jij?

's Winters een Karlsson dekbed met 100% dons, ik vind het een geweldig dekbed. Lekker vol en warm, ik wil altijd het gevoel hebben dat er ook iets op me ligt (ik heb het over een dekbed hè). In de zomer heb ik een dun dekbed van de Aldi. Is ook prima.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers