Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Friendzone

<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 10:28

The Friendzone

Ik zit de Friendzone te kijken op MTV, wat ik een briljant programma vind. Voor sommigen hoop ik echt dat het ze gaat lukken een relatie te krijgen, en bij sommigen denk ik 'what where you thinking?' Zelf is mijn relatie uit vriendschap begonnen, mijn man zat een beetje in de friendzone, haha.

Hebben jullie wel eens in de frienzone gezeten? Of dat een goede vriend aan jou opbiechtte toch meer te willen?
Laatst gewijzigd door Anoniem 63 op 09 Sep 2013 22:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 08 Sep 2013 11:20

Re: The Frienzone

Ja mijn eerste serieuze ex was mijn beste vriend. Op een gegeven moment heeft hij opgelicht dat hij verliefd op me was. Eerst moest ik daar niks van weten maar op een gegeven moment eindigde een avondje bij hem toch in zoenen.
We hebben het toch bijna 4 jaar uitgehouden. Het voordeel vond ik heel erg dat we elkaar al zo goed kenden. Het nadeel was dat er bij ons geen echte passie vanaf spatte. Het was al gelijk een diep gevoel van houden van.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Sep 2013 13:10

Re: The Frienzone

Ik vind het ook een leuk programma. Ik heb wel eens een relatie gekregen met een vriend, maar daarna wel weer terug naar vriendschap. Het is en blijft natuurlijk een gok en een risico. Het lijkt me echt super spannend om op te biechten dat je eigenlijk ontzettend verliefd bent op een vriend.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Nyx

Bericht 08 Sep 2013 18:19

Re: The Frienzone

Een leuk programma om te kijken. Soms is er een marathon op en dan kijk ik ze allemaal.

Ja, ik heb weleens in een friendzone gezeten en dat was mijn eigen schuld. Een vriend van mij biechtte jaren geleden op dat hij verliefd op mij was, maar ik zag hem echt alleen als goede vriend. Jaren later begon ik meer voor hem te voelen en toen vond hij het wel goed als het was. We zijn nog steeds vrienden. Dat dan weer wel. :)
<<

Pie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 08 Sep 2013 21:14

Bericht 08 Sep 2013 21:47

Re: The Frienzone

Heerlijk dat programma :)!

Ik zit een soortvan in de friendzone... Veel onzekerheid en erg spannend!
I don't exactly know what it means to be ready. A cake when the oven timer goes off? Am I fully baked, or only half-baked?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 08 Sep 2013 22:12

Re: The Frienzone

Ik heb ook eens in de friendzone gezeten. Hij stuurde me een roos met valentijn maar ik had die gevoelens niet voor hem. Daarna was de vriendschap (helaas) snel over.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 22:23

Re: The Frienzone

Haha, Nyx, een dubbele friendzone dus!


Spannend Pie! Ga je er wat aan doen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Sep 2013 22:33

Re: The Frienzone

Ja, idd Pie, hoe kom je uit die friendzone?
<<

Pie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 08 Sep 2013 21:14

Bericht 10 Sep 2013 00:03

Re: The Friendzone

Nou het is best een vreemd verhaal waarschijnlijk:

We kennen elkaar al erg lang en ik weet dat hij mij al langer leuk vind. De laatste tijd zijn we erg naar elkaar toe gegroeid en laatst sloeg bij mij de vonk over :)! Geen idee waarom o.i.d. maar het was wel zo.

Inmiddels is het overduidelijk dat dit op iets uit gaat draaien :).
Nog steeds eng want ik stel dat het mis loopt wil ik de vriendschap niet kwijt...
Maar laten we van het positieve uit gaan!

Het punt is dat iemand initiatief moet nemen, en dat is zeker niet makkelijk!
I don't exactly know what it means to be ready. A cake when the oven timer goes off? Am I fully baked, or only half-baked?
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 08:17

Bericht 10 Sep 2013 00:24

Re: The Friendzone

Spannend hoor Pie. Het klinkt een beetje als mijn situatie ongeveer 10 jaar geleden. Ik wist via via dat mijn vriend me al leuk vond en bij kwam dat gevoel later pas. Na een avondje flink zuipen hadden we beide het lef om elkaar te zoenen.
De dag erna goed gepraat, want we wilden ook de vriendschap niet kwijt. Uiteindelijk heeft het goed uitgepakt. We zijn nog steeds samen.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 10 Sep 2013 11:15

Re: The Friendzone

Ik ben getrouwd met iemand met wie ik tijden in de Friendzone gezeten heb. Ik vond het wel eng omdat ik de vriendschap niet kwijt wilde, maar ben nu uiteraard heel blij dat we de stap toch gezet hebben.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 11:49

Re: The Friendzone

Tja, dan is het inderdaad de vraag of je dan liever vrienden blijft, omdat je de vriendschap niet kwijt wilt, of gewoon liever een vriendje krijgt. Ik zou hem gewoon zoenen Pie!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Sep 2013 13:23

Re: The Friendzone

Wat leuk dat er dus echt mooie relaties ontstaan uit vriendschappen!!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 13:41

Re: The Friendzone

Zijn er ook mensen die in de Friendzone blijven zitten en er echt niet uitkomen?
<<

Anoniem285

Bericht 10 Sep 2013 14:58

Re: The Friendzone

Ik geloof sowieso enkel in hechte vriendschappen met een man onder de volgende voorwaarden;
- Hij is homo.
- Er is ooit iets gebeurd; jullie hebben gezoend, een van de twee heeft gevoelens opgebiecht, er was op een bepaald punt iets meer dan alleen vriendschap - en dat hebben jullie achter je gelaten.
- De vriendschap is gezellig en leuk, maar de allerdiepste gevoelens worden niet continue gedeeld. Bijvoorbeeld: jullie zijn vrienden omdat jij goed bevriend bent met zijn vriendin. De vriendin is dus de "hoofdvriendschap", en hij is ook erg aardig en leuk, maar mocht het ooit uit gaan, dan blijf jij waarschijnlijk bevriend met zijn vriendin.

In mijn ervaring is het zo dat als je op een gegeven moment vrijwel dagelijks contact hebt met een vriend, het slechts wachten is op het moment dat hij meer van je wilt (of andersom). Heel vaak heb ik dat niet aan zien komen en was het voor mij enkel vriendschap, nou, na zo'n moment is de vriendschap wel voorbij (op zijn minst tijdelijk). Als je dat achter je kunt laten kun je weer vrienden worden.
Ik heb veel mannelijke vrienden, met sommige ben ik al ruim 10 jaar bevriend. Maar met de meeste van hen is er op een bepaald moment wel IETS van een moment geweest, of is de vriendschap gewoon nooit veel dieper gegaan dan bijvoorbeeld stappen met een groep vrienden. Ik kan wel een verhaal vertellen bij al mijn beste mannelijke vrienden, dat betekent niet dat er gezoend is of iets dergelijks, maar op zijn minst een dronken bekentenis of zo.

Lang verhaal kort: ik zou me dus niet te druk maken om 'de vriendschap verliezen'. Op het moment dat je gevoelens hebt, ben je de vriendschap al verloren, want die gevoelens heb je niet voor je vriendinnen en andere vrienden. Het kan dus ofwel meer worden, een relatie dus, of je kunt wachten tot je gevoelens weggaan en dan kun je weer vrienden worden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 15:39

Re: The Friendzone

Ik zit hier eens na te denken ... en als ik aan mijn mannelijke vrienden denk ( als die ik ook zou uitnodigen op een verjaardag ofzo) dan heb ik met bijna allemaal al geflikflooit. Omg als ze allemaal komen en ik zou een nieuwe vriend hebben en die zou vragen of ik ooit wat met iemand heb gedaan.. dan zou ik ze dus (op 1 of 2 na) allemaal moeten aanwijzen...
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Sep 2013 16:51

Re: The Friendzone

Haha Tabbie, hopen dat ze dat niet vragen dan!

Mijn man en ik waren eerst ook vrienden, maar het heeft niet lang geduurd voordat hij door liet schemeren meer te willen. Ik heb daar nog wel een tijdje over getwijfeld. Niet zozeer of ik de vriendschap op het spel wilde zetten, maar ik zag hem gewoon niet als relatiemateriaal toen, haha.
<<

Pie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 08 Sep 2013 21:14

Bericht 10 Sep 2013 23:22

Re: The Friendzone

Ik vind het zo fijn dat ik hier allemaal positieve verhalen lees :cheering: .
I don't exactly know what it means to be ready. A cake when the oven timer goes off? Am I fully baked, or only half-baked?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Sep 2013 23:30

Re: The Friendzone

Ik heb al een jaar of veertien twee mannelijke vrienden. Op de ene ben ik helemaal in het begin verliefd geweest, was niet wederzijds en toen zijn we toch vrienden geworden. Met de ander is er nooit iets anders geweest dan vriendschap, niet van mijn kant en ook zeker weten niet van zijn kant. Het kán dus wel :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem83

Bericht 10 Sep 2013 23:53

Re: The Friendzone

Mijn man was mijn beste vriend, maar door mijn ex zijn we elkaar destijds uit het oog verloren (of eigenlijk heb ik het dood laten bloeden omdat ex nogal jaloers was aangelegd en hij een mannelijke bestfriend geen Goed idee vond) de dag nadat het uit ging met mijn ex stond mijn man ineens voor mijn deur. Hij had via via gehoord dat het uit was en dieZelfde week sloeg de vonk over en ondertussen zijn we 9 jaar verder.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 12 Sep 2013 20:12

Re: The Friendzone

Haha mini, had je ex dus toch ook wel een beetje gelijk!
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Pie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 08 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Sep 2013 09:56

Re: The Friendzone

De positieve verhalen hebben moed gegeven en alles ging ineens in sneltreinvaart, maar... we zijn samen :cheer: :D.
I don't exactly know what it means to be ready. A cake when the oven timer goes off? Am I fully baked, or only half-baked?
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 14 Sep 2013 10:03

Re: The Friendzone

Leuk!
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Sep 2013 11:22

Re: The Friendzone

Leuk!

Heb jij het hem verteld? Of heb je gewoon een move gemaakt? Tell Tell! How did you leave the friendzone?
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 12:31

Re: The Friendzone

Leuk Pie!!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers