Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

<<

Anoniem23

Bericht 27 Dec 2013 10:47

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Uuhmmm een half jaar is natuurlijk best wel lang. Ik zou in ieder geval een road trip van de oost naar de westkust van Amerika willen doen, mijn reis door Zuid-Afrika uitgebreid over willen doen, Nieuw-Zeeland bezoeken (dat komt allemaal door die afschuwelijke foto's van Feline) en dan afsluiten met 2 weken relaxen op de Malediven ofzo haha! Ik weet niet of ik zo lang achter elkaar weg zou willen dus wie weet zou ik het dan opbreken en 3x 2 maanden. Dus 2 maanden Amerika, 2 maanden Zuid-Afrika, 6 weken Nieuw-Zeeland en dan 2 weken Malediven. En dan nog zijn er 10.000 dingen die ik wil zien.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 27 Dec 2013 18:07

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou dan twee maanden door Argentinië gaan reizen, waarbij ik iig een tijdje in Buenos Aires zou willen verblijven. Daarna zou ik twee of drie maanden door Australië reizen en de resterende tijd door Nieuw Zeeland.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Dec 2013 20:25

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik ga echt niet zo lang ver weg! Doe me dan maar een half jaar een enorm luxe vakantiehuis bij Center Parcs.
R. 2013
D. 2016
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 28 Dec 2013 20:54

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Mijn lijstje:
-New York
-IJsland
-Scandinavië
-China
-Japan
-Dubai
-Rusland
-Malediven
-Hawaï
Afbeelding
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 28 Dec 2013 21:01

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Oh ik zou er geen problemen mee hebben, sterker nog.. stuur mij maar meteen een jaar weg!
Enige probleem is bij mij geld, als ik dat zou hebben was ik allang de wereld over gegaan ;)

Wat zou ik willen zien? Moeilijk moeilijk, zoveel!
Sowieso Australië en Nieuw-Zeeland, Japan, China, nogmaals naar de VS maar dan naar de delen waar ik nog niet ben geweest (en natuurlijk naar New York!), Schotland, Finland, Noorwegen, IJsland, Zuid-Spanje en Portugal.
Verder wil ik nog veel meer zien, maar deze staan toch wel het hoogste op mijn lijstje. Als ik dan nog tijd over heb zou ik ook nog wel graag wat willen touren in Zuid-Afrika en Zuid-Amerika ;).
<<

Anoniem14

Bericht 28 Dec 2013 21:16

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Razz schreef:
Rush schreef:Ik geef mijn half jaar aan iemand anders. :wink:


Haha ik ook. Ik krijg na 14 dagen al heimwee naar huis :laughcry:


Haha, nou die pak ik dan. :thumbup: Dan heb ik 1,5 jaar om te reizen door Australië/Nieuw-Zeeland, Azië, Europa en Zuid-Amerika. Top!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2013 09:26

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou naar het Noorden van Zuid-Amerika vliegen. Vanuit daar via de oostkust naar het zuiden trekken. Af en toe het binnenland in en een stukje regenwoud meepakken. In Chili op de boot stappen voor een tocht naar Antarctica. Bij terugkomst op Chili via de westkust omhoog trekken. Tussendoor een overstap maken naar Paaseiland en zodra ik weer meer in het noorden ben naar de Galápagoseilanden. Hier denk ik ongeveer 4 maanden mee kwijt te zijn. Daarna stap ik op het vliegtuig om naar Japan te vliegen. Daar wil ik verschillende eilanden en hun natuur gaan ontdekken. l
Op ter terug weg nog een keertje via Jordanië. Nogmaals naar Petra en hier 3 dagen voor nemen en veel meer zien en genieten van dat stukje wereldgeschiedenis en kunst die ze hebben achtergelaten. Om te eindigen met een spa dag aan de dode zee voor ik terug vlieg naar Nederland.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 02 Jan 2014 17:11

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Kannibaal schreef:Hier hoef ik geen seconde over na te denken: ik zou de wereldcruise met de Holland Amerika Lijn maken. Al jaren mijn grote droom.


Zou je hier een richtprijs van kunnen geven? Voor een gewone goedkope hut? Ben benieuwd, heb namelijk geen flauw idee!
2019
2022
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 02 Jan 2014 17:39

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Intoxicated schreef:
Marin schreef:Ik zou de Ultimate American Roadtrip gaan maken :)


+100000

Haha, ik ook!

Wat mij ook echt zo tof lijkt is van Oost naar West te rijden door allemaal verschillende staten met hun eigen 'culturen en waarde' , natuur etc. etc.

Ja, dat lijkt me echt zo tof.


Ik ook. Hoewel ik een deel al heb gedaan. Maar ik wil gewoon ALLES zien van Amerika. En ik zou ook Canada mee pakken.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 02 Jan 2014 20:00

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Daar hoef ik niet lang over na te denken: zuid-Amerika, lijkt me prachtig!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 02 Jan 2014 20:14

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Is er dan ook iets dat mij van m'n vliegangst af helpt??
Zo ja: dan wil ik naar Nieuw-Zeeland, Australië, Amerika en Canada. Ah joh en het is toch een half jaar, dan kan ik ook nog wel naar Zuid-Amerika en Azië!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem287

Bericht 02 Jan 2014 20:17

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Ik zou een mega rondreis door de VS gaan maken! En dan echt alle staten bezoeken. Mocht ik ooit veel geld winnen dan is dat een van de dingen wat ik daarmee ga doen!
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 03 Jan 2014 15:47

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

China, Noord Korea, Madagascar
Dit jaar zouden we dat eigenlijk gaan doen; naar Madagascar of NK en China, maar ik ben zwanger, dus het gaat niet door.
Niet vanwege de zwangerschap maar vanwege het werk van mijn vriend kunnen we alleen nov-dec. Dus we stellen het even uit!
Afbeelding
<<

Anoniem80

Bericht 07 Jan 2014 15:38

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Lekker met mijn man en kids een half jaar door Amerika reizen. Of 5 maanden Amerika en een maand Australië en Nieuw Zeeland
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 26 Jan 2014 22:14

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Midden en Zuid Amerika 4 maanden. Zuid Afrika/Namibie/Tanzania 1 maand en dan nog 1 maand naar Japan/China.
<<

Kannibaal

Bericht 27 Jan 2014 20:46

Re: Stel je mag een half jaar reizen: wat zou jij doen/zien

Femme schreef:
Kannibaal schreef:Hier hoef ik geen seconde over na te denken: ik zou de wereldcruise met de Holland Amerika Lijn maken. Al jaren mijn grote droom.


Zou je hier een richtprijs van kunnen geven? Voor een gewone goedkope hut? Ben benieuwd, heb namelijk geen flauw idee!


De Grand Voyage 2015 van 114 nachten is vanaf € 15.548,65 per persoon excl. fooien, alcoholische dranken en excursies. Dit is voor een binnenhut.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers