Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Serum

<<

Anoniem65

Bericht 25 Jan 2014 11:18

Serum

Gebruiken jullie een serum? En welke dan? Ik gebruik nu Estee Lauder advanced night repair (complex 2 ofzo). Hij is wel prima, maar doet niet heel veel voor mijn huid heb ik het idee. Ik vind hem ook wel aan de dure kant. Nu is hij bijna op dus ik zoek iets anders. Ik gebruik het alleen 's avonds. Iemand tips? Ik heb een heel gevoelige huid.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 25 Jan 2014 16:24

Re: Serum

Ik gebruik wel een serum, voor de droge huid. Vooral nu in de winter merk ik dat mijn huid wel blij is met die dubbele laag (serum + crème). Heb nu zelf een goedkope van de DM (Duitse drogist), maar heb ook een op voorraad van de Body Shop waar ik bijna aan toe ben. Ben benieuwd of ik verschil ga merken tussen deze en die.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem23

Bericht 25 Jan 2014 18:02

Re: Serum

Yes, ik gebruik het serum van L'Oréal. Echt ideaal spul, niet al te duur, goed voor mijn huid en icm mijn dagcreme echt ideaal tegen droge winterhuid
<<

Anoniem29

Bericht 25 Jan 2014 18:09

Re: Serum

Ik ben echt een slechte vrouw als het op creme-pjes aankomt etc. Ik heb het idee dat ik van alle creme's een vette huid krijg (hoe meer ik erop smeer, hoe vetter).

Dus hou het gewoon bij alleen dag creme. Nu ben ik alleen bang dat ik sneller rimpels krijg haha.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 25 Jan 2014 18:19

Re: Serum

Ja sinds kort een serum van esse
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 26 Jan 2014 08:09

Re: Serum

L' oreal Skin Perfect. Ik kocht voorheen ook dure maar deze werkt voor mij perfect. En ze zijn ook nog eens regelmatig 1+1. Dat is leuk kopen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem170

Bericht 26 Jan 2014 11:33

Re: Serum

Ik heb er 1 van Rituals.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 26 Jan 2014 16:35

Re: Serum

ik gebruik geen serum, wel heeft mijn huid wat extra's nodig dus doe ik arganolie op mijn huid voor ik ga slapen.
Afbeelding
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 26 Jan 2014 16:43

Re: Serum

Ik ben van mening dat serum niet nodig is, een goede crème (zonder agressieve ingrediënten) is voldoende. En verder is een bescherming tegen de zon een must.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 26 Jan 2014 16:55

Re: Serum

@ Intoxicated: Hier hetzelfde probleem. Op aanraden van de dermatoloog gebruik ik nu 3/4 jaar helemaal niks meer qua crème, alleen zalf voor eczeem.
<<

Anoniem19

Bericht 26 Jan 2014 17:03

Re: Serum

Ik gebruik nu geen serum maar ik wil deze nog eens proberen:

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 26 Jan 2014 17:24

Re: Serum

Ja eentje van Clinique. M'n huid wordt zo zacht er van!
<<

Anoniem29

Bericht 27 Jan 2014 18:46

Re: Serum

Flippin' Bitch schreef:@ Intoxicated: Hier hetzelfde probleem. Op aanraden van de dermatoloog gebruik ik nu 3/4 jaar helemaal niks meer qua crème, alleen zalf voor eczeem.


Ik heb een tijdje geleden een weekje geen creme gebruikt, maar na het douchen gaat dat gewoon niet. Dan word ik na een uur echt gek van een droge/trekkerige huid. Ik heb het 3/4 dagen volgehouden en toen ben ik weer gaan smeren.

Wel alleen 's ochtends. Nachtcreme gebruik ik sowieso niet. Als ik dat doe dan wordt ik echt met een hoofd wakker waar je een ei op kunt bakken :smile:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers