Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe verliep jouw kraamtijd?

<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 26 Jan 2014 14:09

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Grote roes en me vooral heel groot gehouden. Twee nachten in het ziekenhuis doorgebracht en dat was zo'nnnnn enorm fijne dag. Ondanks dat ik alleen maar wijdbeens in bed kon liggen, me niet eens om kon draaien heb ik zo genoten van de tijd die ik in alle rust had met mijn kleine hummel. Alleen mijn ouders en schoonouders zijn samen uurtje geweest (wat wel heel onplezierig was, ze gunde elkaar de baby eigenlijk niet om vast te houden) en ook mijn man maar een paar uur. De rest van de tijd en de nachten alleen maar met L gelegen. Op mijn borst, ontzettend vaak aangelegd...
De tijd thuis vond ik de kraamzorg vervelend, ondanks dat het een super lief mens was. Maar ik had heel de tijd het idee dat we visite hadden. Ze was ook maar van alles en iedereen uit bed halen en beneden zitten. L lag alleen s avonds/s nachts in haar bedje, overdag te slapen in haar box... Ik zou dat nu graag anders doen. Ook vanaf dag 1 dagelijks bezoek, na een paar dagen had ik dat ook helemaal gehad.
Ik heb me in die kraamweek ook veel te groot gehouden, ik kon eigenlijk niet eens lopen, kon niet zitten vanwege alle hechtingen en ellende van onderen. Hing onderuit op een stoel. Na een week ingestort, hoge koorts en mijn lijf had het gehad met me geloof ik :smile: Dus toen ineens wel in bed gaan liggen...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 26 Jan 2014 14:19

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Oja en ik heb de nachten geprobeerd door te komen met slaappillen, want ik bleef maar hyperventileren en had de ene paniekaanval na de andere. Ik had me er tijdens de geboorte op ingesteld dat I. het niet zou redden (na de spoedkeizersnede heeft het 20 minuten geduurd voordat ze ging ademen en huilen...) Het kostte een volle week voordat ik durfde te geloven dat het goed met haar ging.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Jan 2014 14:38

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Heftig Filoria! Dat lijkt me een heel naar gevoel!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Jan 2014 14:39

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Ik kijk er positief op terug. In het ziekenhuis vond ik het niet leuk, maar daar hoefden we gelukkig maar 1,5 dag te blijven. Ik mocht niet bij mijn meisje blijven, want ze lag op de neo ivm ruimtegebrek op de kraamafdeling. Gelukkig mochten we op dag 2 naar huis! Hoewel ik het ook zwaar vond, heb ik toen ook echt kunnen genieten :heart: We hadden een leuke kraamhulp, die mij goed heeft geholpen met de borstvoeding. Ik kon goed aangeven wanneer ik bezoek wilde en de eerste week zijn alleen onze ouders, broers, zussen en beste vrienden langs geweest.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Jan 2014 14:42

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Wat een heftige verhalen komen er voorbij...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 26 Jan 2014 15:17

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

wat jammer dat het niet voor iedereen prettig was,

hier heb ik het,ondanks dat de borstvoeding heel moeilijk ging, a teveel afviel en op randje van ziekenhuisopname lag en geel zag, het heel fijn ervaren.Mijn kraamverzorgster kwam heel zeker en kundig over en ik heb geen moment aan haar oordeel getwijfeld.Ook mocht ik A veel bij me houden,veel rusten alles lekker op eigen tempo en na 3 dagen voelde ik me veel beter!
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 26 Jan 2014 15:35

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Bij J. wist ik niet zo goed hoe om te gaan met alles wat op me af kwam. Vooral de eerste 2 dagen had ik echt zoiets van: Ja leuk hoor, maar hoe moet ik dit allemaal gaan doen eigenlijk?

Bij R. ging het veel soepeler. Ik wist precies van hoe en wat en ging het allemaal heel goed.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 26 Jan 2014 19:53

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Het was heerlijk en het verliep zo soepel! L. dronk zo ontzettend goed, dat de bv door haar neusje naar buiten kwam. Ze groeide super goed, ik herstelde zeer voorspoedig en L. was gewoon een hele makkelijke en lieve baby. Ik heb echt genoten van alle aandacht van de kraamhulp. Ze is zelfs de laatste dagen een paar uur eerder naar huis gegaan omdat ze alles al gedaan had. Het was echt een toptijd! Hoop van harte dat ik dat ooit weer zo mag meemaken.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem73

Bericht 26 Jan 2014 20:05

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Best prettig alleen heeft mn meisje bijna een week in het zkh gelegen maar ik kreeg daarna nog paar dagen extra kraamzorg.
<<

Combimagnetron

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 06 Okt 2013 20:12

Bericht 26 Jan 2014 23:19

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

2x kut!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 27 Jan 2014 05:37

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Bij de eerste vond ik het niks aan. Ik moest veel huilen, lag 5 dagen in het ziekenhuis. Bevalling ging niet zoals ik wilde. Veel bezoek terwijl ik dit niet kon hebben.

Bij de tweede super, goed gevoel over de bevalling, snel weer thuis. Weinig bezoek en lekker uitgerust.
M:21072011
J :08012014
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:45

Bericht 27 Jan 2014 11:55

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Ik heb een heerlijke kraamweek gehad.
Bevalling verliep vlot, 6 uurtjes heb ik er over gedaan voor ons dochtertje geboren is. Rustige baby, borstvoeding gaat heel goed, fijne kraamverzorgster. Na een nachtje ziekenhuis mochten we naar huis en heb alleen maar genoten. Eerste avond is alleen eigen familie op visite geweest en die week thuis alles op afspraak en niet te druk! Eigen herstel gaat trouwens ook prima! :)
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Jan 2014 13:39

Re: Hoe verliep jouw kraamtijd?

Ik krijg toch een brok in mijn keel bij jullie (negatieve) verhalen. :-(
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers