Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Solliciteren en zwanger!

<<

Anoniem6

Bericht 09 Sep 2013 16:31

Solliciteren en zwanger!

Ik heb een vacature gezien voor een baan die ik echt heel graag zou willen! Alleen twijfel ik om te solliciteren vanwege mijn zwangerschap. De sluitingsdatum is 21 oktober. Ik denk dat de gesprekken in november plaats zullen vinden dan ben ik 34-35 weken zwanger.
Heeft iemand al eens tijdens de zwangerschap gesolliciteerd?
Moet ik ook al in een de sollicitatiebrief schrijven dat ik zwanger ben?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Sep 2013 16:59

Re: Solliciteren en zwanger!

Proberen kan altijd!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem6

Bericht 09 Sep 2013 18:07

Re: Solliciteren en zwanger!

Dat is waar! Ik ga ook denk ik een brief schrijven maar was benieuwd naar ervaringen:)
<<

Anoniem331

Bericht 09 Sep 2013 18:29

Re: Solliciteren en zwanger!

Ik zou het daarom ook niet laten. Je bent ten tijde van solliciteren dan al zo'n eind richting bevallen. Dus als ze jou echt willen dan laten ze je daarom denk ik niet schieten.
Ik ken ook iemand die rond die termijn heeft gesolliciteerd, is aangenomen, en na de wettelijke weken verlof is begonnen aan haar nieuwe baan. Het kan dus wel.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 09 Sep 2013 18:54

Re: Solliciteren en zwanger!

Ik sluit mee aan bij Tangerine. Ik zou het verder niet vermelden in de brief. (Want mss dat ze je dan niet uitnodigen, terwijl als ze je hebben gezien en een goede indruk van je hebben, ze het niet als een belemmering zien).
Make happy memories
<<

Anoniem72

Bericht 09 Sep 2013 19:55

Re: Solliciteren en zwanger!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem72 op 10 Dec 2014 19:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem23

Bericht 10 Sep 2013 11:46

Re: Solliciteren en zwanger!

Ik zou het ook proberen en niet in de brief vermelden! Als ze je uitnodigen zien ze het vanzelf wel :P.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers