Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor bed heb jij?

<<

Anoniem30

Bericht 23 Jan 2014 18:36

Re: Wat voor bed heb jij?

Sterre schreef:De Auping Essential White. Fantastisch bed!


Thanks, zo heet hij! Wij hebben alleen de zwarte.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 23 Jan 2014 18:38

Re: Wat voor bed heb jij?

Razz schreef:Een boxspring (elektrisch en met voor- en achterbord) en het is echt een heerlijk bed! Volgens mij kostte deze exl. matrassen 1700 euro. Later hebben we nog nieuwe matrassen gekocht die je aan elkaar kunt ritsen. Mocht de een dan het bed omhoog willen zetten en de ander niet kan je het ritsje iets naar beneden trekken en dan blijf je toch aan elkaar vast zitten.

huh, maar hoe doe je dat dan met het hoeslaken?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem73

Bericht 23 Jan 2014 18:45

Re: Wat voor bed heb jij?

Een lelijke ouderwetse ombouw bed maar ja hij heeft wel heeel veel opberg ruimte! Ik wil liever een moderne boxspring maar ja dit bed heeft mijn vriend gekocht toen we elkaar net kende.
<<

Anoniem286

Bericht 23 Jan 2014 22:15

Re: Wat voor bed heb jij?

Deze, maar dan een andere kleur, creme/geel achtig van Swiss Sense. Wij hebben er 2500 euro voor betaald. de verstelbare uitvoering overigens, bevalt heel goed.
Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Jan 2014 23:00

Re: Wat voor bed heb jij?

Een complete boxspring van Leen Bakker, de Alta

Afbeelding

Ik zocht een betaalbare boxspring, deze was 449 geloof ik en de topper iets van 80 euro. Hij bevalt me erg goed!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

dolfijn1982

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:40

Bericht 24 Jan 2014 20:12

Re: Wat voor bed heb jij?

een boxpring en hij bevalt erg goed
mama van een mooie zoon 1 november 2015
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 24 Jan 2014 20:35

Re: Wat voor bed heb jij?

Boxspring. Nooit meer anders! De orlando van betermeubel. Goed en betaalbaar.
<<

Anoniem187

Bericht 24 Jan 2014 21:14

Re: Wat voor bed heb jij?

Ik heb zelf een 1-persoonsbed, dus ik kan je helaas niet helpen. Ik vind Box-springs er wel altijd héérlijk uitzien :D
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 24 Jan 2014 21:16

Re: Wat voor bed heb jij?

Ik heb geen foto van onze boxspring, maar wil je toch een tip geven.
Wij hebben een boxspring met stoffen hoofdbord.
Het is een hele mooie stof, maar trekt ontzettend haren en stof aan!
Misschien iets om op te letten..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 24 Jan 2014 21:59

Re: Wat voor bed heb jij?

Afbeelding
Was ca 2700 bij Goosens.
Make happy memories
<<

Anoniem152

Bericht 26 Jan 2014 11:53

Re: Wat voor bed heb jij?

Ik heb onlangs deze besteld, komt over een werk of 2-3 als het goed is:

Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 26 Jan 2014 12:18

Re: Wat voor bed heb jij?

Plien schreef:
Razz schreef:Een boxspring (elektrisch en met voor- en achterbord) en het is echt een heerlijk bed! Volgens mij kostte deze exl. matrassen 1700 euro. Later hebben we nog nieuwe matrassen gekocht die je aan elkaar kunt ritsen. Mocht de een dan het bed omhoog willen zetten en de ander niet kan je het ritsje iets naar beneden trekken en dan blijf je toch aan elkaar vast zitten.

huh, maar hoe doe je dat dan met het hoeslaken?

Daar heb je speciale hoeslakens voor, mijn ouders hebben die ook.

Ik wil eigenlijk een boxspring van Tempur, lijkt me zo heerlijk. Nu hebben we een tweedehands ombouw waar we wel nieuwe lattenbodems en matrassen in gedaan hebben, maar ik vind een dubbele matras vervelend, elke keer die kier. Misschien in de toekomst.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 26 Jan 2014 13:06

Re: Wat voor bed heb jij?

Ik heb dit bed van de Ikea, ik weet niet meer hoe duur het was (kan 'em niet meer vinden op de site), maar was niet zo duur. Achteraf heb ik er wel spijt van, ik had toch liever een boxspring gehad. Wellicht als ik een keer ga verhuizen..... Slaapt verder trouwens wel goed hoor, ik heb er een goed matras en lattenbodems bij gekocht.

Afbeelding
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 26 Jan 2014 14:31

Re: Wat voor bed heb jij?

Esperanza schreef:Ik heb dit bed van de Ikea, ik weet niet meer hoe duur het was (kan 'em niet meer vinden op de site), maar was niet zo duur. Achteraf heb ik er wel spijt van, ik had toch liever een boxspring gehad. Wellicht als ik een keer ga verhuizen..... Slaapt verder trouwens wel goed hoor, ik heb er een goed matras en lattenbodems bij gekocht.

Afbeelding


Leuk bed! Waarom heb je spijt?
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 26 Jan 2014 14:42

Re: Wat voor bed heb jij?

Wij hebben een bed van steigerhout laten maken. Met een hoog hoofdeind! Dat vind ik zo gezellig staan.
We slapen er lekker in en het staat erg gezellig.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 26 Jan 2014 20:56

Re: Wat voor bed heb jij?

The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 26 Jan 2014 21:24

Re: Wat voor bed heb jij?

ringling schreef:
Esperanza schreef:Ik heb dit bed van de Ikea, ik weet niet meer hoe duur het was (kan 'em niet meer vinden op de site), maar was niet zo duur. Achteraf heb ik er wel spijt van, ik had toch liever een boxspring gehad. Wellicht als ik een keer ga verhuizen..... Slaapt verder trouwens wel goed hoor, ik heb er een goed matras en lattenbodems bij gekocht.


Leuk bed! Waarom heb je spijt?


Achteraf had ik me wat meer willen verdiepen in bedden, ik ben niet zo'n hele goede slaper namelijk. Ik weet niet of het met een ander bed beter zou zijn, maar i.p.v. voor een bed te gaan wat ik er leuk uit vond zien, had ik wat meer info willen opzoeken en wat meer willen uitproberen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers