Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Panty

<<

Anoniem65

Bericht 10 Sep 2013 06:32

Panty

Voor een feestje dit weekend wil ik een zwart jurkje aan (simpel supertrash A lijn jurkje met leren strikjes op de mouwen onderaan). Maar het is een beetje fris voor blote benen (en ze zijn een beetje wit). Welke panty draag ik er bij? Kan doorschijnend zwart nog of is dat echt not done
<<

Anoniem29

Bericht 10 Sep 2013 07:33

Re: Panty

Ik vind een mooie 20 denier zwarte panty echt tijdloos. Helemaal voor een feestje.

En qua tempratuur vind ik het vooral 's avonds gewoon kunnen. Tuurlijk zijn er altijd mensen die ook in de winter blote benen dragen haha, maar een panty onder een jurkje kan in mijn ogen gewoon.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 10 Sep 2013 10:07

Re: Panty

Ik vind doorschijnend zwart juist mooier dan 'dikker' zwart.
<<

Anoniem173

Bericht 10 Sep 2013 10:15

Re: Panty

Ik vind onder zwart altijd een 20den panty in het zwart erg mooi. Eventueel kan diamant ook hoewel dat volgens mij meer voor dagfeesten als een bruiloft is.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 11:16

Re: Panty

Of kies voor een kleur panty! Ook leuk :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 11:17

Re: Panty

http://www.zoharatights.nl/ hier vind je geweldige panty's!
<<

Anoniem65

Bericht 10 Sep 2013 11:19

Re: Panty

Bedankt voor de tips! Ik ga voor een ding zwarte. Die patroontjes zijn leuk, maar niet voor mijn benen. Die wil ik liever zo min mogelijk op laten vallen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers