Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

<<

Kannibaal

Bericht 22 Jan 2014 13:22

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik droom helemaal niet van een grote vrijstaande villa, maar als geld geen issue zou spelen dan zou ik gelijk naar het buitenland verhuizen.
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Jan 2014 14:02

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik vind 't huis van de Cullen familie mooi, uit Twilight :P

Afbeelding

Maar deze is ook leuk, perfecte locatie ook:

http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis ... sseweg-12/
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 22 Jan 2014 14:45

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Hmm ja dan ga ik toch voor een lekker ruim loft. Of wat Toxi zegt alleen dan niet met een woonboerderij maar met een hoge jaren 30 woning / grachtenpand ;) In ieder geval grote, open, hoge ruimtes. Grote ramen, veel licht, verschil in hoogte. Qua inrichting kan ik mijn smaak niet goed in een paar woorden samenvatten. Ik hou van industrieel zoals stalen/beschadigde balken en kozijnen maar vind ook veel landelijke dingen mooi; alleen dan niet het zoetige/kneuterige maar meer het grove. En het liefst een rommeltje van de kringloop. De basiskleuren zijn licht en wit maar ik zou dan weer verschillende meubels neerzetten met juist felle kleuren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:heart: :heart: Ik kan nog wel uren doorgaan met plaatjes zoeken haha.

Ik wil wel ook graag een tuin! Ik hou van buiten zijn, in de zomer doe ik het liefst alles buiten. Wat betreft tuinen vind ik juist wel het kneuterige leuk. En een lekker zomers/beachy sfeertje met houten klapstoeltjes, kussens en zitzakken zodat ik in de zomer lekker met een kampvuurtje gitaar kan spelen onder het genot van een Carona'tje. En een veranda! Ja, ik moet een veranda. I loveeee veranda's, dat je dan in je keuken openslaande deuren naar de veranda hebt en lekker alles buiten kan doen :heart:

Afbeelding
Dit was het terras van mijn werk. Zo mooi! Nou is dit natuurlijk niet direct iets om zelf in je tuin aan te leggen maar dit als inspiratie. Ik hou ervan. Vooral die tafeltjes met klapstoel en dan die foeilelijke kleedjes eroverheen :heart:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 22 Jan 2014 14:46

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Wauw dat zijn veel hartjes in één post :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jan 2014 14:52

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik wil ook wel dat huis van de Cullens, Bazzie! Zo mooi in het bos! En die keuken van hen ook! Dat is nou precies een huis wat ik bedoel, thanks for reminding me!
<<

Anoniem23

Bericht 22 Jan 2014 14:54

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Die plaatsjes van jou Toet dat vind ik ook erg leuk!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 22 Jan 2014 14:58

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik wil graag een niveau verschil in de woonkamer. Dat de keuken net en stukje hoger is..

Ik wilde foto's zoeken maar er hangt een baby aan mijn laptop dus dat doe ik straks!
R. 2013
D. 2016
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 22 Jan 2014 22:53

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Dan wil ik een jaren '30 herenhuis, wel opgeknapt met accenten uit die tijd, maar ook modern en aan deze tijd aangepast. Of een woonboerderij en dan in een landelijke stijl.
<<

Anoniem173

Bericht 23 Jan 2014 00:54

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Een heel groot penthouse in new york <3
http://www.froot.nl/posttype/froot/excl ... 6-miljoen/
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 23 Jan 2014 12:39

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Staat dat huis van Gordon nog te koop?? Ja dus....
Daar zou ik wel willen wonen hoor.

http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis- ... -kampen-2/
<<

Anoniem75

Bericht 23 Jan 2014 13:41

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Lady starstruck schreef:Razz dat huis wat jij hebt gepost komt mij enorm bekend voor. Volgens mij staat het ergens bij mij in de buurt,


Ik vond 'm via google. Heb geen idee waar dat huis staat. Ik kan 'm ook niet meer terugvinden..
<<

Anoniem75

Bericht 23 Jan 2014 13:44

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ilovethe90s schreef:Staat dat huis van Gordon nog te koop?? Ja dus....
Daar zou ik wel willen wonen hoor.

http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis- ... -kampen-2/


idd een prachtig huis!
<<

Anoniem119

Bericht 23 Jan 2014 14:17

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Die keuken is erg mooi, maar die witte banken.. Ieeeeeuw.
<<

Anoniem181

Bericht 23 Jan 2014 14:21

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Marin schreef:Die keuken is erg mooi, maar die witte banken.. Ieeeeeuw.


Die hoef je er toch niet bij te kopen? :wink: Ik vind het een prachtig huis, wauw! Dat wil ik best hebben.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Jan 2014 14:58

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Deze vind ik erg mooi. Het huis ziet er van binnen ook erg mooi en er hoeft eigenlijk niets meer aan te gebeuren.

Afbeelding

Dit huis vind ik ook erg mooi. Deze moet nog compleet verbouwd worden en dat lijkt me ook wel weer geweldig! Gigantisch huis en gigantisch veel grond eromheen.

Afbeelding

En dan vergeet ik deze nog:

Afbeelding

Ook deze moet compleet verbouwd worden. Van binnen heeft het nog allerlei mooie oude details. In het echt ziet het huis er mooier uit dan op de foto moet ik zeggen.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 25 Jan 2014 12:47

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Tsjip, die bovenste van jou vind ik ook erg mooi.

Als geld geen rol speelde wilde ik alsnog geen supergroot huis hebben, ik hou meer van het kleine cottage-achtige. En dan met een gezellige keuken met Aga-fornuis/ovens, een badkamer met ligbad, ouderwetse deuren en details, een tuin vol hortensia's, rozen en skimmia, plus een groentetuintje. En een tuinman en schoonmaakster dan natuurlijk :-)

Zoiets (al is deze wel groot):
Afbeelding

of

Afbeelding

Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 26 Jan 2014 16:32

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Marin schreef:Die keuken is erg mooi, maar die witte banken.. Ieeeeeuw.
Dat is ook niet mijn smaak maar die denk ik nu even weg :)
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron