Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bank kopen

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Jan 2014 21:12

Bank kopen

Welke bank hebben jullie en waar komt hij vandaan.

Mijn vriend wil wss een nieuwe bank gaan kopen en heeft gezegd dat ik maar moet bedenken wat ik wil. Dus dacht ga vast een beetje oriënteren. Zodat ik weet wat ik mooi vind. Nu is zijn huis nog echt een mannenhuis. Hij heeft hier met zijn exen gewoond en die waren altijd van de gezelligheid en dat is hier dus ook verdwenen toen hij hier alleen bleef. Dus een beetje oriënteren is wel handig.
2015 💙
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 23 Jan 2014 21:39

Re: Bank kopen

Wij hebben een grijze hoekbank van Goossens.
<<

Anoniem331

Bericht 23 Jan 2014 21:43

Re: Bank kopen

Ik wil zó graag een hoekbank! Maar we hebben nu een jaar of 5 2 donkerbruin leren banken. Een 2 zits en een ruime 3 zits. Gekocht bij een meubelzaak met een outlet afdeling.

Weet je al wat je wil? Stof of leer? Licht of donker?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Jan 2014 23:22

Re: Bank kopen

Ja ik denk wel stof is vaak toch niet iets warmer dan leer. Bij mijn ex hadden we een bank waar je echt weg in kon kruipen was erg fijn. Denk dat ik donkergrijs wel mooi vind en het liefste dan een hoekbank maar geen idee of dat hier mooi zo staan. Vind dat ook zo lastig in te schatten.
2015 💙
<<

Anoniem75

Bericht 23 Jan 2014 23:28

Re: Bank kopen

Wij hebben onze banken bij De Bommel meubelen gekocht.

Deze maar dan in een 2,5 zits en een 3 zits (wel dezelfde kleur) :

http://www.debommelmeubelen.nl/meubels/ ... f-speed-(3)-camel-09
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 24 Jan 2014 00:19

Re: Bank kopen

Een tweezit met chaise longue (Kivik) van Ikea. We wilden eigenlijk een deftige bank, maar die zou nooit binnen geraken in het app. Daarom hebben we voor een aantal jaar een goedkopere bank gekozen. Prijs/kwaliteit zit het wel oké, maar de bank is binnen de 5j naar de rak volgens mij.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem129

Bericht 25 Jan 2014 18:43

Re: Bank kopen

Razz schreef:Wij hebben onze banken bij De Bommel meubelen gekocht.

Deze maar dan in een 2,5 zits en een 3 zits (wel dezelfde kleur) :

http://www.debommelmeubelen.nl/meubels/ ... f-speed-(3)-camel-09


Volgens mij hebben wij dezelfde bank! Ik heb alleen de 2,5 zits met de poef.
<<

Anoniem75

Bericht 25 Jan 2014 19:46

Re: Bank kopen

Fijne bank he! :)
<<

Anoniem28

Bericht 25 Jan 2014 19:54

Re: Bank kopen

Wij hebben deze bank:

Afbeelding

Een witte, leren hoekbank met audiosysteem van Montèl.

De losse elementen aan de rechter kant kun je verzetten en wij hebben ipv de rechter armleuning een derde rugelement.
<<

Anoniem75

Bericht 25 Jan 2014 19:56

Re: Bank kopen

Hebben jullie nu eigenlijk al een nieuwe salontafel Rejoy?
<<

Anoniem28

Bericht 25 Jan 2014 20:07

Re: Bank kopen

Ja, na heel lang zoeken en het heel veel oneens te zijn met elkaar, hebben we er toch eentje gevonden waar we allebei blij mee waren:

Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 26 Jan 2014 14:51

Re: Bank kopen

Wij hebben een nepleren zwarte driezits en een tweezits. We hebben die al jaren en je ziet wel gebruikssporen van onze katten. We hebben die toen gekocht bij Seats and Sofas maar we gaan daar nooit meer! We zijn een hele tijd terug in de uitverkoop eens wezen kijken en er liep de hele tijd een verkoper achter ons aan en die wilde per se iets verkopen, tot aan de deur kwam hij naar ons toe en telkens verlaagde hij de prijs weer terwijl we niks wilden kopen. Nee nooit meer daar :)
We willen graag een hoekbank hierna :) Maar uiteraard niet bij Seats and Sofas!
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers