Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 21:52

Re: Datetopic

Whatever schreef:
Marley schreef:Whatever, hoezo is hij way out of your league? Kan het me niet voorstellen.


Hij is heel gespierd en sportief (en knap) en ik ben dikkkkk.. :(


Ga even in een hoekje zitten en je schamen. ;)
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jan 2014 22:01

Re: Datetopic

Hoezo? :o
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 22:03

Re: Datetopic

Je bent helemaal niet dik. Je hebt een mooi figuur. Je bent niet afgetraind, maar hé, is dat een voorwaarde. Als je afgetraind wilt zijn, dan kan hij je toch meenemen naar de sportschool? Problem solved!
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 22:05

Re: Datetopic

sokpop schreef:
Lauren schreef:Daar kom je achter door af te spreken sokophouder ;-)

Ik weet het niet, heb nog niet heel veel interessants gezien.


sokophouder, ik moet er hardop om lachen :D.

En je hebt gelijk ik zal eens aan hem vragen of we een keer koffie/bier gaan drinken.

Hahaha, aurocorrect! :palm:
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 22:05

Re: Datetopic

Whatever niet zo onzeker.
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jan 2014 22:16

Re: Datetopic

*poof* verdwenen, beetje veel herkenbare info :)
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 26 Jan 2014 13:36, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jan 2014 22:18

Re: Datetopic

Internet is ook gewoon crap wat dat betreft, je kan alleen maar tegen vallen.. :p Als ik nou in real life iemand ontmoette, wist iig bij voorbaat dat mijn gewicht geen issue was. Maar in real life kom ik noooooit wat tegen! :s
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 22:36

Re: Datetopic

Dat is ook de reden waarom ik niet van internet-daten houd. Kan nog zo leuk zijn met woorden, maar als ik voor de rest tegenval... Tja, niet leuk.

We hebben ongeveer dezelfde BMI en toch ben je vele malen slanker dan ik ben. Het is ook zo dat een BMI van 29 niet per definitie zegt dat je dik bent. Jawel, in cijfers. Maar niet in figuur. En ik blijf jaloers op jouw figuur hoor. Zo ziet de mijne er niet uit.
<<

Aletta

Noob

Berichten: 74

Geregistreerd: 08 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Jan 2014 00:29

Re: Datetopic

Ik heb advies nodig :).

Ik heb een vrij vervelend liefdesjaar achter de rug. En dat maakt me ook behoorlijk onzeker. Nou had ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt om contact te zoeken met een leuke jongen. Ik had hem een paar maanden geleden ontmoet op een festival, kort even gesproken. Hij leek toen niet erg de moeite te doen om mij beter te leren kennen. Maar ik was op dat moment ook druk, druk, druk allemaal dingen aan het regelen. Dus ik trok de conclusie dat ik best nog wel zou kunnen proberen die jongen beter te leren kennen. Hij leek me wel leuk.

Dus ik had hem toegevoegd op FB. En ik had na lang wikken en wegen hem een paar persoonlijke berichtjes gestuurd. Een paar keer reageerde hij, maar op mijn laatste berichtje heeft hij niet meer gereageerd. Ik zei iets van "jij woont toch daar en daar?", dus hij had best iets kunnen zeggen, maar hij heeft nooit meer geantwoord.

Ik dacht toen: "Ok, blijkbaar heeft hij geen interesse in me. Laat dan maar." Dat vond ik op zich al moeilijk, want ik word er behoorlijk onzeker van. Maar nu had ik het er met een vriendin over, en die zei dat ik gewoon nog een keer een berichtje moet sturen om te vragen of hij een keer wat met me wil gaan drinken of zo. "Want", zei ze, "Dat gesprek wat je met hem had via FB was nog erg oppervlakkig. Dus hij kan nog helemaal niet weten of hij jou leuk vindt. Soms moet het gewoon in de eerste instantie van 1 kant komen."

En nou twijfel ik wat ik moet doen. Moet ik het alsnog proberen? Of is het duidelijk dat hij niets in me ziet? Het punt is dat als hij dan 'nee' zou zeggen, ik bang ben dat ik me helemaal onzeker ga voelen. Ik heb nu al het gevoel dat jongens niet in me geïnteresseerd zijn. En ik wil ook niet als een wanhopig persoon overkomen die maar contact met hem blijft zoeken.

Wat zouden jullie doen?
<<

Anoniem50

Bericht 26 Jan 2014 00:55

Re: Datetopic

Nu ben ik de laatste die advies moet geven, maar als je hem echt de moeite waard vindt, dan kun je het op zijn minst proberen. Niet geschoten....
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Jan 2014 07:07

Re: Datetopic

Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet that into you is. Je kunt daar echter maar op een manier achterkomen en daarom zou ik hem wel vragen of hij zin heeft om binnenkort samen af te spreken. Bereid je voor op een teleurstelling, dan kan het in die zin alleen maar positief uitpakken. En niks doen omdat je bang bent nog onzekerder te worden vind ik eigenlijk geen excuses. Hij maakt jou niet onzeker, dat is wat je zelf doet en al bent, dus hij kan dat niet veel erger maken. Dat is iets waar je zelf aan zult moeten werken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 26 Jan 2014 10:29

Re: Datetopic

Dat Facebook contact was al een paar maanden geleden? Dan zou ik het nu niet meer vragen en laten zitten. Als hij je leuk gevonden zou hebben dan had hij in ieder geval gereageerd op je berichtjes of later nog een keer zelf een berichtje gestuurd.
<<

Anoniem44

Bericht 26 Jan 2014 12:06

Re: Datetopic

Aletta: Als hij echt geïnteresseerd in je was geweest, dan had hij echt wel meer aandacht besteed aan jullie persoonlijke berichtjes. Geen contact meer opnemen dus, je gaat toch niet achter een man aanlopen?

Whatever: Heeft hij nog helemaal geen foto's van je gezien? Ik zou wel een foto van jezelf sturen voordat je afspreekt (en één van hem willen zien). Hoe iemand eruit ziet, zegt ontzettend veel over die persoon. Zo zou ik het persoonlijk niet prettig vinden om met iemand te daten met overgewicht, omdat ik zelf juist veel sport en goed voor mezelf zorg, dat zou dan niet passen, zeg maar. Op deze manier heb je niet de kans dat jullie direct op de eerste date, tijdens de eerste seconde op elkaar afknappen. Beetje zonde van ieders tijd.
<<

Anoniem130

Bericht 26 Jan 2014 12:12

Re: Datetopic

Hij heeft meerdere foto's van me gezien inclusief foto's waar ik helemaal of bijna helemaal op sta, ik heb hem namelijk ook op mijn Facebook. ;)

Maar ik heb wel een beetje leuke foto's op Facebook staan natuurlijk en niet de lelijkste! ;)
<<

Anoniem44

Bericht 26 Jan 2014 12:22

Re: Datetopic

Oh, nou dan is het toch prima! Dan heeft hij echt wel je figuur gezien hoor!
<<

Anoniem130

Bericht 26 Jan 2014 13:15

Re: Datetopic

Lady schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet that into you is. Je kunt daar echter maar op een manier achterkomen en daarom zou ik hem wel vragen of hij zin heeft om binnenkort samen af te spreken. Bereid je voor op een teleurstelling, dan kan het in die zin alleen maar positief uitpakken. En niks doen omdat je bang bent nog onzekerder te worden vind ik eigenlijk geen excuses. Hij maakt jou niet onzeker, dat is wat je zelf doet en al bent, dus hij kan dat niet veel erger maken. Dat is iets waar je zelf aan zult moeten werken.


Eens hiermee. Ik denk ook dat hij not-that-into-you is, anders had hij wel enthousiaster gereageerd of ooit zelf nog wat gestuurd. Je vriendin heeft wel gelijk dat het niet altijd vanaf dag 1 raak is en dat hij je nog niet kent. Onder dat mom kun je een poging wagen en hem uitvragen. Maar het is natuurlijk ook wel zo dat er wel enige interesse moet zijn, wil je met iemand daten. Je gaat ook niet de halve wereld proberen te leren kennen.. Als die interesse er niet is bij hem, heb je grote kans dat hij nee zegt. De vraag is inderdaad in hoeverre je zelf wilt "jagen". :) Ik ken ook wel jongens die zelf aangeven niet echt jagers te zijn en een vriend van mij (verder hele leuke spontane jongen waar je het absoluut niet van zou verwachten) maakt ook wel eens grapjes dat alledrie de vriendinnetjes die hij ooit gehad heeft hém versierd hebben. Anderzijds héb jij al initiatief genomen met hem op facebook toevoegen EN met hem berichtjes sturen.. Om heel eerlijk te zijn zou mijn advies denk ik zijn hier je verlies te nemen.

ED: thanks, enerzijds moet ik het niet groter maken dan het is en heb ik mezelf niet mooier voorgedaan dan ik ben. Anderzijds is het ook een stukje zelfbescherming en onzekerheid icm. met het feit dat je een date via internet toch wel deels ook invult met je eigen verbeelding (en die is soms wel mooier dan de werkelijkheid, dat heb ik ook wel eens andersom met mannen gehad haha). Maar het is gewoon stom, het is een stukje onzekerheid en vrees om me open te stellen. Iets waar je natuurlijk sowieso niet verder mee komt in de date wereld. En het teveel op jezelf betrekken van de afwijzing (ik ben niet leuk ipv. ik ben leuk en hij is leuk, alleen we vinden elkaar niet leuk). Terwijl andersom als ik iemand afwijs (een paar maanden geleden nog een date gehad die hij wel wilde vervolgen en ik uiteindelijk toch niet), dat veel minder telt.

Ach jah, overthinking much? :palm:
<<

Aletta

Noob

Berichten: 74

Geregistreerd: 08 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Jan 2014 13:19

Re: Datetopic

Dank voor jullie adviezen :-)

Het punt is dat we elkaar nog helemaal niet goed kennen. We hebben het even gehad over opleiding en zo, that's it. Het is dus ook niet zo dat ik hoteldebotel ben; ik vind hem alleen wel knap, hij heeft wel eigenschappen die ik belangrijk vind en er zijn dingen die we gemeen hebben.

Dus vandaar dat die vriendin zegt: probeer eens met hem af te spreken. Wie weet wekt het dan wel interesse bij hem op. En als hij 'nee' zegt, hoef je dat niet persoonlijk te nemen, want hij kent je toch nog niet.

Maar ik ben denk ik vooral onzeker over mijn uiterlijk of zo. Het klopt dat dat een probleem van mijzelf is, en juist daarom ben ik ook aan het proberen wat meer initiatief te nemen op mannengebied. Maar dan ben ik tegelijkertijd heel bang dat ik een afwijzing krijg, want dat bevestigt mijn onzekerheid.
<<

Anoniem130

Bericht 26 Jan 2014 13:24

Re: Datetopic

Heel herkenbaar Aletta. Ik snap dat je niet hoteldebotel bent hoor en dat dacht ik ook helemaal niet, maar hij heeft bij jou wel je interesse geprikkeld en het lijkt erop jij andersom bij hem minder/niet echt. Waarom dat is, dat weet je niet en dat hoeft ook helemaal niet te betekenen dat er iets aan jou niet goed is.

Alleen juist als je ook onzeker bent, zou ik denk ik niet extra achter een dergelijk niet-echt-geinteresseerd exemplaar aan gaan zitten. Juist omdat je nu al grote kans hebt dat hij nee zal zeggen (niet omdat jij in general niet leuk genoeg bent, maar omdat je wellicht net niet hebt wat zijn -en dus alleen ZIJN- interesse trekt) en dan versterk je dat onzekere gevoel alleen maar. Je kunt het absoluut proberen als je dat echt wilt, maar stel je dan wel zo op als Lady eerder noemde en hecht echt niet teveel waarde aan een afwijzing. In feite heb je het al geprobeerd namelijk, 2x, door hem toe te voegen op facebook en door initiatief te nemen tot gesprekjes daar.

Oefen dan eerder in de kroeg eens met flirten. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 26 Jan 2014 13:26, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem156

Bericht 26 Jan 2014 13:26

Re: Datetopic

Maar Aletta, als je 'm al eens in het echt hebt gezien en kort met hem hebt gesproken dan heeft hij al een eerste indruk van je. En inderdaad, dan weet je nog niets van iemand maar je weet vaak al wel of diegene interesse heeft gewekt bij je of niet. En blijkbaar heb jij dat niet bij hem.
Heel jammer, maar ik zou geen berichtjes blijven sturen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Jan 2014 16:22

Re: Datetopic

De tinderparty viel een beetje tegen. Iedereen kreeg een tinder bandje om bij binnenkomst, zodat je wist wie er vrijgezel was. Helaas waren er bijna alleen oudere mensen, vanaf een jaar of 40 en ook geen hele leuke. We hebben er zelf maar een leuke avond van gemaakt! Wel kregen we lekkere bittergarnituur :thumbup:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem285

Bericht 26 Jan 2014 18:08

Re: Datetopic

Japie, jammer dat de mannen tegenvielen, maar zo’n lekkere bittergarnituur zou mijn avond ook goed maken! :D

Poubelle, leuk dat het zo relaxt verloopt met je date, hoe was het gisteren? Is het de eerste keer dat hij bleef slapen?

Aletta, ik zou er zelf niet achteraan gaan – hij heeft immers al de mogelijkheid gehad om je te leren kennen, en hij heeft weinig interesse getoond. ‘Graag of niet’ is mijn motto.

Whatever, niet zo onzeker zijn, als je toch al weet dat het niets kan worden ivm zijn reis, waarom dan niet gewoon afspreken? En hij vindt je overduidelijk interessant, anders zou hij niet blijven reageren en met je af willen spreken. En dat hij gespierd is maakt hem echt niet meteen out of your league, smaken verschillen nu eenmaal.

Marley, eindelijk, actie! Je hebt nu even de tijd gehad om erover na te denken, ik mag hopen dat het niet te lang duurt voordat er weer een update volgt.

Sokpop, welkom terug! Ik vind het ook niets dat hij zo ver weg is hoor, maar met mijn leven wist ik al jaren dat ALS ik ooit een relatie zou krijgen, die aanvankelijk een lange afstandsrelatie zou zijn. Dus ik ben er wat dat betreft wel op voorbereid.
Jammer dat je kerstman eenmalig was, maar je zit er gelukkig dus niet mee. Hopelijk loop je tosti man snel weer tegen het lijf! Is er geen manier om zijn nummer via via te achterhalen?
En subtiel naar de lengte informeren..... Hmz, geen idee. In het gesprek verwerken dmv een anekdote? Maar ja, of dat subtiel is...

Caro, zit jij eigenlijk nog op dating sites of heb je er geen zin in?

Carra, heb je nog wat van je ex-date gehoord of hebben jullie helemaal geen contact meer? Ik hoop dat je je er niet te klote over voelt.

Lauren, goed bezig!

Chava, goedzo, je hebt hem al geliked! Heb je al contact gehad met hem? Ik vond het ook zonder twijfel een geval van ‘liken’! Ben benieuwd.

Majira, hoe gaat het bij jou, heb je hem nog gezien?

Liv, wat erg! Dat verwacht je zeker niet... Heb je nog contact met hem gehad?

Bolletje, heb je nog iets van hem gehoord of nu helemaal geen contact meer?

Stuiterbal, ben ook benieuwd naar jouw update.

Beachgirl, al iets concreets afgesproken?

Joyce, dus nu heb je twee dates, haha! Wanneer is je tweede date met Paiq man? En wat voor afspraken heb je gemaakt met je date?

Tabbie, jammer dat de zomer nog zo lang duurt! Duurt nog zo lang voordat we een update krijgen! Ik ben al ongeduldig en ik ben niet eens 1 van jullie 2, haha. Wat betreft mijn Spaans, ik heb nu eenmaal jarenlang Spaans uit Spanje geleerd en gesproken voordat veel ik in Latijns-Amerika kwam... Mijn Spaans is een mengelmoes van verschillende regio’s op dit moment, maar ik blijf erbij dat zijn Spaans geen Spaans is :P
Kan me trouwens voorstellen dat het Skypen niet helemaal relaxt is als ma er naast zit op de bank, maar het is allang leuk dat het zo relaxt verloopt en dat jullie gewoon regelmatig contact hebben zonder te hoge verwachtingen.

Bliss, ik vind ook dat ze gewoon even normaal moeten praten! :D Wat is de status met je scharrel en je aandacht voor hem en zijn WA-gedrag? Ik hoop dat je hem niets meer gestuurd hebt.

SuperGrover, haha, dat Skypen op die manier ken ik van mijn voormalige huisgenote, die deed dat ook altijd met haar vriend. Hoe voelt het nu om weer op afstand te zijn, vind je het dan niet ook altijd moeilijker de eerste weken? Na een tijdje kom je weer in je eigen ritme en dan gaat het wel weer, tenminste zo gaat dat bij mij. Ik vind ook dat wij elkaar super regelmatig kunnen zien, zeker gezien de afstand die ertussen zit... Ongelooflijk vind ik het!

Ik heb ook weer een update. Ik zou hem pas over drie weken weer zien, maar nu zie ik hem al over een week, hij komt voor 1 dag daarheen! Ik vind het ongelooflijk dat dat zomaar kan. Maar ik vind het super leuk! Ik neem die dag vrij, en dan hebben we in ieder geval een hele dag en nacht, voordat we allebei weer aan het werk moeten. Ik kan niet wachten!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jan 2014 18:20

Re: Datetopic

Wow jullie zien elkaar echt best veel dan idd, fijn!!

Mijn aandacht is momenteel volledig afgeleid van mn scharrel, want afgelopen week kwam ik tot de ontdekking dat mn zwak, die zou gaan trouwen, weer single is!! :shock: Echt, ik had t niet meer voor mogelijk gehouden. Ik appte hem erover en weet t fijne er nog niet van, maar sindsdien is er weer contact en ik sluit niet uit dat ik m binnenkort nog ga zien. Echt geen relatiemateriaal, maar oh wat blijft die jongen me aantrekken. Goede afleiding van de scharrel dus, die ik niks meer heb gestuurd overigens.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 26 Jan 2014 18:30

Re: Datetopic

Ja, niet normaal hoe veel eigenlijk! Je vroeg waar, ik zal je even een PM sturen ivm herkenbaarheid.

Hah, je zwak is weer single & ready to mingle! O jee. :D Logisch dat de scharrel nu buiten beeld is! Als je inderdaad maar voor ogen houdt dat hij geen relatiemateriaal is - maar veel plezier! Kwestie van tijd voordat je hem weer ziet, lijkt me.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 26 Jan 2014 18:34

Re: Datetopic

@Polly dot

De paiq-jongen waar ik gister mee gewandeld heb zie ik niet als date. Het is een leuke jongen, maar niet gelijk het "Yes-gevoel". Dit had ik wel bij mijn 1e date.. We hebben vooral afgesproken omdat we lekker konden kletsen en het gezellig was, maar hij wil na zijn studie een paar maand weg (verre reizen) ik weet niet of ik dat bijv. al zie zitten ...

De jongen waar ik al langer mee date heeft me gistermiddag uitgenodigd om film te komen kijken, eindelijk hebben we de Hobbit afgekeken en gaan verder met Lord of the Rings.. Ik zie hem dus iig nog vaker :) Het voelt bij hem ook gelijk goed en ik weet zeker dat ik voor hem gevoelens hebt, wat hij ook wel of niet voelt, dat gevoel is er bij mij .. We hebben afgesproken dat hij laat weten als hij wat rust/afstand nodig heeft :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jan 2014 18:40

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Ja, niet normaal hoe veel eigenlijk! Je vroeg waar, ik zal je even een PM sturen ivm herkenbaarheid.

Hah, je zwak is weer single & ready to mingle! O jee. :D Logisch dat de scharrel nu buiten beeld is! Als je inderdaad maar voor ogen houdt dat hij geen relatiemateriaal is - maar veel plezier! Kwestie van tijd voordat je hem weer ziet, lijkt me.


De scharrel is nu ff buiten beeld idd, maar als ie terug is, mag ie me nog best appen ;) In de tussentijd houdt mn zwak me wel ff bezig. Was dit weekend in mn hometown en we hadden gisteravond al bijna afgesproken, maar hij kon toch niet. Nu ben ik weer bijna thuis, dus mochten we nog afspreken binnenkort, dan kan ie mooi mijn kant op komen :)
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers