Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblijf

<<

Anoniem30

Bericht 23 Jan 2014 18:27

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Sorry, maar het is voor die begeleider ook sneu. Hij zal het vast niet met de intentie hebben gedaan om de kinderen gewond te krijgen.... maar het is wel een vreemd verhaal.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Jan 2014 18:31

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Die begeleider zal zich wel heel rot voelen. Het is een stomme en domme keuze die hij heeft gemaakt, maar hij zal met goede intenties hebben gedaan.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 23 Jan 2014 19:20

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Lynn_ schreef:He is natuurlijk verre van slim, maar we kennen het hele verhaal niet. Erg dat dit gebeurd is, dat sowieso! De begeleider zal zich wel erg rot voelen.

Eindelijk iemand die eens verder kijkt!
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Jan 2014 22:13

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Ik wist niet dat je bij blokken frituurvet het vet moet vervangen als het heet is.
En het was niet slim van de begeleider maar hij zal het niet expres hebben gedaan. Hij zal zich nu vast vreselijk voelen, ontslag vind ik te ver gaan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 24 Jan 2014 20:28

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Lady starstruck schreef:
Lynn_ schreef:He is natuurlijk verre van slim, maar we kennen het hele verhaal niet. Erg dat dit gebeurd is, dat sowieso! De begeleider zal zich wel erg rot voelen.

Eindelijk iemand die eens verder kijkt!


Verhelderend he :thumbup:
<<

Anoniem187

Bericht 24 Jan 2014 21:17

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Ik vind het voor ze allemaal sneu en ontzettend erg. De leider van het KDV heeft er vast niet bewust gekozen om eens even met het frietvet rond te gaan gooien.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 24 Jan 2014 21:22

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Lynn_ schreef:
Lady starstruck schreef:
Lynn_ schreef:He is natuurlijk verre van slim, maar we kennen het hele verhaal niet. Erg dat dit gebeurd is, dat sowieso! De begeleider zal zich wel erg rot voelen.

Eindelijk iemand die eens verder kijkt!


Verhelderend he :thumbup:

Whahah echt wel :good:
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Jan 2014 21:27

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Het is ook een enorme inschattingsfout van de begeleider en sneu voor hem, maar ik vind wel dat als je verantwoordelijk wordt gehouden voor het welzijn van kinderen je dit soort risico's beter dan normaal moet overwegen. Daarom vind ik het belachelijk dat dit heeft kunnen gebeuren. Hoe sneu voor zo'n split-second beslissing ook.
L2014 & H2017
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Jan 2014 21:53

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Hoezo sneu voor die man? Natuurlijk was dit niet zijn bedoeling, maar het was gewoon een hele domme beslissing om kinderen te laten helpen. Hallo, hij verantwoordelijk voor de veiligheid van die Kinderen, dan besef je toch wel dat dit niet kan. Gaat hier ook niet om een kleine inschattingsfout, maar m.i. om totaal onverantwoordelijk gedrag. Neemt natuurlijk niet weg dat ik hem die brandwonden gun, maar sneu vind ik het ook echt niet.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Jan 2014 22:32

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

luisa schreef:Hoezo sneu voor die man? Natuurlijk was dit niet zijn bedoeling, maar het was gewoon een hele domme beslissing om kinderen te laten helpen. Hallo, hij verantwoordelijk voor de veiligheid van die Kinderen, dan besef je toch wel dat dit niet kan. Gaat hier ook niet om een kleine inschattingsfout, maar m.i. om totaal onverantwoordelijk gedrag. Neemt natuurlijk niet weg dat ik hem die brandwonden gun, maar sneu vind ik het ook echt niet.

Wacht wat?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Jan 2014 22:35

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Haha, scherp Slakje. NIET gun uiteraard.
<<

Anoniem16

Bericht 24 Jan 2014 22:48

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

luisa schreef:Hoezo sneu voor die man? Natuurlijk was dit niet zijn bedoeling, maar het was gewoon een hele domme beslissing om kinderen te laten helpen. Hallo, hij verantwoordelijk voor de veiligheid van die Kinderen, dan besef je toch wel dat dit niet kan. Gaat hier ook niet om een kleine inschattingsfout, maar m.i. om totaal onverantwoordelijk gedrag.


Dit vind ik ook. Sowieso een frituurpan op de bso zou voor mij al een hele grote no no zijn.

Ontslag zou voor mij ook niet hoeven, hij is zo al enorm gestraft natuurlijk. Hij moet leven met het feit dat twee kinderen door hem zo verbrand zijn. Dat lijkt me enorm moeilijk.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 25 Jan 2014 00:59

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Printje schreef:
Dit vind ik ook. Sowieso een frituurpan op de bso zou voor mij al een hele grote no no zijn. ;



Waarom? Bij op het werk hebben we ook een frituurpan (Bso) dat ding wordt 1 keer per jaar gebruikt voor oliebollen en evt vet bollen te maken, en hoogstens. een keer frietjes te bakken in de. (zomer)vakantie ( een paar frietjes per kind na een boterham).
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Jan 2014 13:00

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Ik vind eigenlijk gewoon niet dat vettige troep op een school/kdv oid hoort. Ze horen het goede voorbeeld te geven: gezond en gevarieerd eten. Bovendien heb je zo als ouder geen keus om je kind niet mee te laten eten.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 25 Jan 2014 13:06

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Wie zegt dat de vetbak gebruikt werd voor vet eten? Misschien gebruikten ze het wel om vetbollen voor de vogeltjes te maken.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Jan 2014 13:11

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Ik ga daarvan uit omdat ik niet wist dat dat kon, vogeltjes bakken. :laughcry:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:40

Bericht 25 Jan 2014 13:56

Re: Kinderen gewond door heet frituurvet op kinderdagverblij

Van vogeltjes bakken heb ik anders ook nkg nooit van gehoord
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers