Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 25 Jan 2014 02:34

Re: Datetopic

Gooooo Marley!

Update update update

:popcorn:
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 06:16

Re: Datetopic

Jaa Marley, hoe was het?
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 07:01

Re: Datetopic

Ik zie een beetje scheel van de vermoeidheid, maar ik zal een update geven.

We hebben in totaal 1,5 film gekeken (The Ring, vond hij niets aan. Alles is familie, keek hij omdat ik het keek :P Maar halverwege is hij toch afgehaakt), gepraat en geknuffeld. Hij trok me continu naar zich toe. Een paar uur geleden zei hij dat hij naar huis toe zou gaan en omdat ik aangaf dat ik dat maar saai vond, zei hij dat ik maar mee kon komen. (En waarom ging hij naar huis, hij wilde zijn tanden poetsen.... Hij vond dat hij uit zijn mond rook) Dus de rest van de uren bij hem thuis gezeten. Samen geknuffeld en gezoend onder een dekentje en tien keer de herhaling van Hart van Nederland 'gekeken'. Ik ben net naar huis gegaan en gaf hem een kus. Ik dacht, na de vorige fiasco met het zwaaien is dat wel het minste wat ik kon doen. Mijn spullen lagen op de bank verdeeld en toen ik echt wilde gaan trok hij mij naar zich toe en kreeg ik van hem een lange afscheidszoen.

Volgens mij allemaal positief. Ik wilde hem vragen waar wij nu stonden, maar ik werd bang en durfde niet meer. Sla mezelf nu natuurlijk weer voor mijn kop. Maar ik ga nu slapen. In mijn eigen bed. Meneer is gestopt met roken en slaapt heel slecht en ik ben al niet zo'n goede slaper, dus leek me even handiger om thuis nog wat slaap te krijgen en hij ook thuis, zodat we morgen er niet helemaal als zombie's bijlopen.
<<

Anoniem156

Bericht 25 Jan 2014 07:52

Re: Datetopic

En Marley, hoe nu verder? Weet hij dat je 'm leuk vi dt (of hebt gevonden?)

na de meeting gisteren liep ik naar huis en mn date was in de kroeg naast mijn huis.Ik had gezegd dat ik wel even langs zou komen maar het was zo druk en ik was zo aangeschoten dat ik dat maar njet heb gedaan.
Maar toen appte hij dat ie voor mn deur stond, dus toen hebben we even gezoend en gestoeid en toen is hij weer naar zn vrienden gegaan.
Vanavond zie ik m weer en dan blijft ie slapen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Jan 2014 10:16

Re: Datetopic

Marley, wat een leuke update! Het geeft niks dat jullie niet samen geslapen hebben, de rest was volgens mij perfect. Hij vindt jou overduidelijk ook leuk, dus je nu niet de eerste drie weken weer gaan verstoppen voor hem want dan moet je elke keer weer vanaf nul beginnen.

Poubelle, wat leuk dat hij voor je deur stond en je hem dus toch nog even gezien hebt!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem58

Bericht 25 Jan 2014 10:51

Re: Datetopic

Leeeeeuuuuuukkkkkkkk Marley! En nu niet meer freaken en gewoon normaal tegen hem doen, een berichtje sturen dat je het zo fijn, leuk etc vond en dan kijken hoe hij reageert!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Jan 2014 11:17

Re: Datetopic

Bolletje schreef:Leeeeeuuuuuukkkkkkkk Marley! En nu niet meer freaken en gewoon normaal tegen hem doen, een berichtje sturen dat je het zo fijn, leuk etc vond en dan kijken hoe hij reageert!


Ja, of dat zo'n fijne avond wat jou betreft snel herhaald mag worden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 47

Bericht 25 Jan 2014 14:04

Re: Datetopic

SG, nu even niks. Ik laat het gewoon even rusten.

Marley, leuke update! Ik zag hem niet aankomen, haha! Klinkt leuk en gezellig!

Poubelle, veel plezier vanavond!
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 15:51

Re: Datetopic

Volgens mij word ik oud. Mijn lichaam voelt aan alsof ik een hele nacht heb staan dansen in de kroeg.

Poubelle, Ik moet even gaan nadenken over hoe nu verder. Ik wil zeker niet dat dit weer weken gaat duren. Maar ik weet ook niet precies wat ik wel wil. Heb de hele nacht natuurlijk alweer honderd keer in mijn hoofd herhaalt, word je toch echt niet goed van. En ik geloof dat hij wel steeds meer doorkrijgt dat ik hem leuk vind. Maar letterlijk zeggen dat ik hem leuk vind lukt niet. De woorden blijven letterlijk steken.

Veel plezier vanavond!

Lady, Het niet samen slapen kan wat raar overkomen, maar het leek me gewoon echt niet handig. We slapen beiden slecht en dan kan het zijn dat we samen nog slechter slapen.

Ik vind het grappig om te merken dat er niets meer over is van de 'bad boy' waar ik ooit op viel. Het lijkt ook telkens weer veranderd te zijn. We hadden het gisteren over vreemdgaan, vraag me niet waarom, en hij zei:”Je snapt toch zelf ook wel dat vreemdgaan einde verhaal is, hè?” Tja, daar had ik op door moeten gaan, maar het verbaasde me dat hij dat opeens zei. Volgens mij vindt hij me echt leuk, maar ik snap niet waarom hij niet de jager in zichzelf wakker schudt. Maar goed, het kan heel goed zijn dat ik de verkeerde signalen afgeef.

Bolletje, Nee, het is zeker niet de bedoeling om het weer weken voor me uit te schuiven. Maar ik moet nu wel even kijken hoe en wat. Telkens als ik denk dat ik er wel klaar mee ben, begint het verhaal opnieuw. Niet handig.

Liv, Ik zag hem ook niet aankomen hoor. Toen ik zijn naam in het scherm zag staan had ik mijn hart in mijn keel. En dan maar zeggen dat ik er klaar mee ben. Eh, ja.

Overall, hij is echt zo'n lieverd geworden. Of misschien was hij het altijd wel, maar zie ik het nu pas. Hij komt ook steeds achter nieuwe dingen van mij. Zo had hij niet door dat ik graag alleen ben. Ik vind het leuk om dingen met anderen samen te doen, maar vind het absoluut niet vervelend als het niet hoeft. Hij is precies zo. Hij is gestopt met zijn slechte gewoontes, waaronder roken, dus daar hoef ik ook niet meer over te twijfelen. En het is gewoon echt fijn om bij hem te zijn. Knuffelen, handjes vasthouden, ouwehoeren, zoenen. Ah, ik ben lekker consequent merk ik wel...
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 17:39

Re: Datetopic

Jullie lijken een goeie match Marley. Zou er toch wat mee doen als ik jou was.

Ik heb me net ingeschreven op Badoo, iemand ervaring met deze site?
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Jan 2014 18:02

Re: Datetopic

Lauren, ik!
Daar ken ik mn huidige :love: ook van!
<<

Anoniem152

Bericht 25 Jan 2014 19:03

Re: Datetopic

@polly: wauw, wat een heerlijke update! Jouw verliefdheid spat van het scherm :)

@bolletje: jammer, maar wel een verstandige keuze. Van zo'n man zou ik echt bloednerveus worden.

@majira: klinkt allemaal veelbelovend, binnenkort weer een minder in deze topic?

@beachgirl: leuk dat jullie nog een keer af gaan spreken.

@marley: leuke update. Er bestaan dus ook nog wel écht leuke buurmannen ;)

@iedereen die ik vergeten ben: sorry.

Zit hier even met een klein dilemma: op Tinder ben ik een collega van een andere vestiging van mijn werk tegengekomen. Hij heeft ook een poosje bij onze vestiging gewerkt en heel af en toe spreek ik hem telefonisch. We hadden altijd wel veel lol samen. Hebben elkaar ook op Facebook, maar verder geen intensief contact. Zijn vorige relatie is nog niet zo heel lang uit en dat is allemaal niet zo leuk gegaan.

Liken of niet? Als ik hem nou echt nooit meer zou spreken, had ik niet getwijfeld.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Jan 2014 19:07

Re: Datetopic

Liken :).
<<

Anoniem152

Bericht 25 Jan 2014 19:09

Re: Datetopic

Caro schreef:Liken :).

Done.
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 19:31

Re: Datetopic

Goed dat je hem geliked hebt. :)

Majira, ah oke dat heb ik gemist dan! Heb nu een hoop meldingen dat mannen mij 'willen ontmoeten', hoe doe ik dat bij mannen, waar moet ik dan op klikken? Dat heb ik nog niet gevonden.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 25 Jan 2014 19:33

Re: Datetopic

Goed zo Chava!

Marley, ik zou je echt een grote schop onder je kont willen geven. Neem het heft nou eens in eigen handen. Als jij wilt dat er iets gaat gebeuren doé het dan ook. Blijf niet zo passief maar ga er voor. Onderneem actie!
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 25 Jan 2014 20:39

Re: Datetopic

Zo ik ben ook weer onder mijn steen vandaan.

Polly wat heb jij een leuke updates. Het klinkt allemaal heel erg leuk, al zou het niets voor mij zijn om zover bij elkaar vandaan te zijn. Gelukkig zijn we daarin niet allemaal hetzelfde.

Majira en Poubelle ook al van die positieve verhalen. Leuk om te lezen!

Bolletje wat jammer dat het toch niet geworden is wat je ervan verwachtte. Ik zou bij een kerel die zich zo gedroeg ook snel weer vertrekken.

Beachgirl wat goed dat je toch gewoon een berichtje gestuurd hebt. Hebben jullie alweer wat afgesproken?

Bliss ik zou je scharrel inderdaad geen berichtje sturen als hij op vakantie is. Of heeft hij jou wel een berichtje gestuurd?

Tabbie wat leuk dat jullie nog steeds contact hebben. En begrijp ik het nou goed dat hij deze zomer naar Nederland komt?

Japie en hoe was de tinderparty? Wat ik voor mij zie is dat je bij binnenkomst stickers krijgt en hartjes en kruisjes uit mag delen, maar dat zal het vast wel niet zijn.

Marley ik zou vanavond gewoon weer lekker bij de buurman op de bank kruipen! Fijn dat het gisteren zo gezellig was.

Lauren en is het wat op badoo?

Chava ik zou hem ook gewoon liken, leuk toch!

Carra jij nog leuke dates in het vooruitzicht?

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben.

De man waarbij ik met kerst ben blijven hangen was toch echt eenmalig. En achteraf gezien vind ik dat ook wel prima.
Verder is het hier erg stil. Vorige week wel naar de kroeg geweest en op de terug weg samen met een vriendin een leuke jongen/man tegen gekomen. Gezellig mee gekletst en nog tosti's voor gebakken en uiteindelijk is er niets gebeurt en is hij samen met zijn vrienden naar huis gegaan. Achteraf bedacht ik me dat hij eigenlijk toch wel erg leuk was en baal ik ervan dat we geen nummers gewisseld hebben :palm: . Weet wel hoe hij heet maar hij is niet te vinden op facebook/internet. Nou ja, wie weet kom ik hem nog een keer tegen in de kroeg.

Verder ben ik al een tijdje met een leuke man van tinder aan het whats appen en daar wil ik eigenlijk ook wel een keer wat mee gaan drinken. Alleen woont hij wel een aardig eind bij mij vandaan. En ik vraag me af of hij niet een stuk kleiner is dan dat ik ben, maar ik heb nog geen subtiele manier bedacht om dat bij hem na te vragen. Dus als er iemand is die daar een goed idee voor heeft dan hoor ik het graag, haha.
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 20:44

Re: Datetopic

Daar kom je achter door af te spreken sokophouder ;-)

Ik weet het niet, heb nog niet heel veel interessants gezien.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 20:45

Re: Datetopic

Ik snap jullie reacties helemaal, maar op de één of andere manier durf/wil ik niet. Ik moet even een avondje voor mezelf om eens goed na te denken over hoe en wat. Ik weet wel, ik doe moeilijk. Maar ik vind dit ook niet echt makkelijk. Als hij vanavond zou vragen of ik langskwam, ging ik. Maar als hij het niet vraagt ben ik ook even blij dat ik alleen kan zijn.

En het heeft er ook mee te maken dat ik me absoluut niet voor kan stellen dat iemand mij leuk zou vinden. Ook al zijn alle signalen nog zo duidelijk. Ja, nou ja. Laat me vanavond maar even. Morgen mag er keihard geschopt worden als deze avond alleen niets heeft uitgehaald.
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 20:46

Re: Datetopic

Marley :hug:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Jan 2014 21:04

Re: Datetopic

Marley schreef:Ik snap jullie reacties helemaal, maar op de één of andere manier durf/wil ik niet. Ik moet even een avondje voor mezelf om eens goed na te denken over hoe en wat. Ik weet wel, ik doe moeilijk. Maar ik vind dit ook niet echt makkelijk. Als hij vanavond zou vragen of ik langskwam, ging ik. Maar als hij het niet vraagt ben ik ook even blij dat ik alleen kan zijn.

En het heeft er ook mee te maken dat ik me absoluut niet voor kan stellen dat iemand mij leuk zou vinden. Ook al zijn alle signalen nog zo duidelijk. Ja, nou ja. Laat me vanavond maar even. Morgen mag er keihard geschopt worden als deze avond alleen niets heeft uitgehaald.


Dan lees je dit morgen maar als je nu niet klaar voor bent om geschopt te worden.Wáárom heb je nu tijd voor jezelf nodig? Wat denk je te bereiken? Weer 100 uitvluchten?

En ik snap hoor, dat je denkt dat er niemand op je zit te wachten want zo denk ik ook over mezelf. Alleen.. kijk eens naar de feiten. En dan niet met een 'ja maar', maar gewoon naar de feiten. Hij toont interesse toch? Spreekt je aan? knuffelt je? Wil sex met je? het is niet eenmalig geweest..

En niet op al die vragen zeggen: ja maar er was vast niemand anders in de buurt. Of een of ander argument. Laat dat nu maar aan hem over.

DUS KOM OP. Doe iets. Maakt niet uit wat, maar doe iets. En een avond je terugtrekken op de bank telt niet.

(nogmaals, als je dit nu niet wil horen, sla hem over en lees hem morgen)
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jan 2014 21:07

Re: Datetopic

Hmm, ik ga waarschijnlijk over twee weken daten met Tinder-jongen waar ik al een tijd mee app/facebook en wat heel leuk klikt.

Alleen is hij way out of my league en gaat hij binnenkort een jaar reizen. Oftewel: gaat nergens heen. :p Maar goed, lijkt ons beiden wel leuk om af te spreken en ik moet sowieso ook gewoon date-ervaring opdoen.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 26 Jan 2014 13:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 21:30

Re: Datetopic

Caro, opgeslagen. ;)

Whatever, hoezo is hij way out of your league? Kan het me niet voorstellen.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 25 Jan 2014 21:40

Re: Datetopic

Lauren schreef:Daar kom je achter door af te spreken sokophouder ;-)

Ik weet het niet, heb nog niet heel veel interessants gezien.


sokophouder, ik moet er hardop om lachen :D.

En je hebt gelijk ik zal eens aan hem vragen of we een keer koffie/bier gaan drinken.
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jan 2014 21:45

Re: Datetopic

Marley schreef:Whatever, hoezo is hij way out of your league? Kan het me niet voorstellen.


Hij is heel gespierd en sportief (en knap) en ik ben dikkkkk.. :(
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers