Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 23 Jan 2014 22:37

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Ik heb de billendoekjes ook gekocht, maar dochter kan er echt niet tegen! Hele rode billen daarna!
Ze wilde mijn gezicht ook schoonmaken met zo'n doekje en mijn lip was kapot, het prikte gewoon!
Dat lijkt me toch veel te agressief voor billendoekjes? Of is onze huid zo gevoelig?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem106

Bericht 23 Jan 2014 22:51

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

Laatst kreeg ik van de dokter te horen dat ik I zijn gezicht niet met billendoekjes mocht schoonmaken. Zelfs niet met toetenpoetsers. Beide zijn te agressief voor het gezicht. Dus het is niet gek dat je last kreeg van je lip.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 23 Jan 2014 23:56

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

eigenlijk niks,af en toe een maillot oid
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 24 Jan 2014 21:41

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

lintje schreef:Laatst kreeg ik van de dokter te horen dat ik I zijn gezicht niet met billendoekjes mocht schoonmaken. Zelfs niet met toetenpoetsers. Beide zijn te agressief voor het gezicht. Dus het is niet gek dat je last kreeg van je lip.


Oke? Dat heb ik nog nooit gehoord, bedankt voor de tip!
Wel vreemd trouwens, snoetenpoetsers niet mogen gebruiken voor het gezicht, waar dan wel voor? :lol:
Afbeelding
Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 24 Jan 2014 22:21

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

lintje schreef:Laatst kreeg ik van de dokter te horen dat ik I zijn gezicht niet met billendoekjes mocht schoonmaken. Zelfs niet met toetenpoetsers. Beide zijn te agressief voor het gezicht. Dus het is niet gek dat je last kreeg van je lip.


Echt? Ik gebruik regelmatig een billendoekje om de mond van mijn oudste dochter af te vegen. Niks geen problemen mee hoor
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Jan 2014 02:48

Re: Welke baby-artikelen kopen jullie bij Action?

De gele verpakking van de billendoekjes van Bébé. Andere doekjes kan mij zoontje niet tegen dan krijgt hij direct rode billen. Verder eigenlijk niets speciaals.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers