Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 24 Jan 2014 21:23

Re: Vind ik leuk!

Wat een leuke berichten!

Ik vind het leuk dat we komend weekend lekker samen weg gaan om te vieren dat we 12,5 jaar samen zijn!
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jan 2014 11:17

Re: Vind ik leuk!

Ga vanmiddag met mijn zus high tea-en! :) Inclusief een glaasje bubbels, want ik heb een 4.5 te vieren haha (voor mijn voortgangstoets en dan is een 4.5 écht goed)! Gek gevoel!
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 25 Jan 2014 11:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 25 Jan 2014 11:34

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat Willem terug is! :D Zo blij!
<<

Anoniem130

Bericht 25 Jan 2014 11:36

Re: Vind ik leuk!

Haha, en weet je wat? Dat vind ik OOK leuk! Was al helemaal happy toen ik zag staan dat er een update was (het enthousiasme waarmee dat getikt was dacht ik al dat het goed nieuws zou zijn). Ik was al helemaal bang dat hij aangereden zou zijn ofzo.. :(
<<

Anoniem17

Bericht 25 Jan 2014 11:49

Re: Vind ik leuk!

Ahh wat lief Whatever! Ik vind het nog steeds zo gek, mijn vriend en ik hebben gister anderhalf uur met een bakje snoepjes door onze wijk gelopen met een zaklamp, tussen alle struiken gekeken, bij alle tuinen geroepen en bij alle schuurtjes staan luisteren of we iets hoorden. En 4 uur later komt hij aanwandelen alsof hij nooit weg is geweest.. Bizar!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 25 Jan 2014 12:25

Re: Vind ik leuk!

Superfijn Elliot!!!

Ik vind het fijn dat ik een heerlijk weekend voor de boeg heb, met weinig verplichtingen!
De enige 'verplichting' die we hebben is straks de verjaardag van mijn schoonouders in het oosten. Mijn ouders gaan ook mee en gaan er een supergezellige middag/avond van maken, heb er zin in!

Voor morgen een heerlijk stuk heeeeuuule oude brokkelkaas gekocht, die vriendlief en ik lekker gaan oppeuzelen morgen en daarbij drinken we dan lekker een flesje wijn leeg :heart:
<<

Anoniem168

Bericht 25 Jan 2014 13:36

Re: Vind ik leuk!

Ik heb gister een superleuke middag en avond gehad met een vriendin. We zijn eerst wat wezen eten in de stad en daarna zijn we gaan poolen en daarna zijn we naar de bios geweest. We hebben heel wat afgelachen, we hadden echt de hele tijd de slappe lach. We hadden op een gegeven moment serieus pijn aan onze kaken van al lachen de hele tijd. We hebben een topdag gehad, even alle zorgen vergeten.

En net is mijn neefje/ peetkindje op (kraam)bezoek geweest en dol dat hij was toen hij op de Wii mocht spelen en nog doller werd hij toen ik een groot cadeau (speelset van Hotweels) voor hem tevoorschijn haalde. Echt zo leuk om mijn neefje te zien glunderen (hij zit in een pleeggezin).
<<

Anoniem185

Bericht 25 Jan 2014 15:38

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat Willem terug is en ik vind het leuk dat ik een week vakantie toegezegd heb gekregen tijdens mijn stage. Mijn stagedocent staat er in ieder geval achter, nu nog mijn stageinstelling (maar dat lijkt me een minder groot probleem, ik sta toch boventallig).
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 16:11

Re: Vind ik leuk!

Elliot, ik ben ook echt helemaal blij voor jou, ook omdat ik helemaal weet hoe je je hebt gevoeld.
<<

Anoniem 63

Bericht 25 Jan 2014 20:15

Re: Vind ik leuk!

Dat we een nieuw kleurtje op de muur hebben! Wilde al heel lang iets anders op de keukenmuur, maar als het op klussen aankomt zetten we onszelf er niet zo snel toe. Nu eindelijk toch gedaan! Morgen misschien nog een derde laag, maar dan is 't zeker klaar!

Fijn Elliot, dat Willem er weer is! Enig idee wat 'ie uitgespookt heeft?
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Jan 2014 20:16

Re: Vind ik leuk!

Ik ga morgen misschien gezellig even shoppen met mijn moeder, kleinigheidje, maar vind ik altijd erg leuk!
<<

Anoniem17

Bericht 25 Jan 2014 20:20

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat jullie allemaal zo leuk reageren op Wimpies thuiskomst! :cheering:

Kenya, wat voor kleur hebben jullie nu? We hebben geen idee wat Willem heeft uitgespookt, stiekem vind ik dat wel jammer hoor! Ik wil het zo graag weten!
<<

Anoniem 63

Bericht 25 Jan 2014 20:31

Re: Vind ik leuk!

Het was chocoladebruin, maar nu zit er een licht vergrijsd groene kleur op. Echt supermooi! En afneembaar, hoop dat dat ook echt werkt...
<<

Anoniem273

Bericht 26 Jan 2014 10:30

Re: Vind ik leuk!

Elliot, ik ben echt heel blij voor je/jullie!! Wat vreselijk als je lieve kat kwijt is :(
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 26 Jan 2014 11:00

Re: Vind ik leuk!

Elliot, fijn! Mijn zus werd op nieuwjaarsdag gebeld door een asiel (30km verderop), 'We hebben uw kater gevonden', de eerste reactie van mijn zus was, 'Ik heb geen kater'. Blijkt hun kater gevonden te zijn ie al 2,5 jaar weg is! Gezien het karakter van de kat en hun kinderen, hebben ze er afstand van gedaan. We zijn natuurlijk wel benieuwd waar hij al die tijd heeft gezeten.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Jan 2014 13:27

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat mijn dochter nu hele verhalen tegen mijn tepel aan het houden is :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:21

Bericht 26 Jan 2014 21:46

Re: Vind ik leuk!

Dat a.s zaterdag mijn broertje weer thuiskomt na zijn uitzending. Ik heb hem zo gemist.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Anoniem17

Bericht 26 Jan 2014 22:01

Re: Vind ik leuk!

Dat is zeker leuk Catoo!

Ik vind het leuk dat we net zo'n gezellige avond hebben gehad bij R.! Het was bijna net als vroeger, hij was zo helder en hij had zo'n lol. Echt fijn!
<<

Anoniem173

Bericht 27 Jan 2014 00:16

Re: Vind ik leuk!

Wat bijzonder Elliott. Wat bedoel je precies met helder, in de zin van hij is echt herstellende? Fijn ook voor je vriendin!
<<

Anoniem 53

Bericht 27 Jan 2014 02:13

Re: Vind ik leuk!

Wat fijn Elliot! Dat klinkt alsof het echt beter met hem gaat?
<<

Anoniem17

Bericht 27 Jan 2014 08:38

Re: Vind ik leuk!

Ja het gaat echt een heel stuk beter, hij schiet vooruit. Zo bijzonder, de dokters in het ziekenhuis hadden verwacht dat hij voor altijd een soort kasplantje zou zijn, maar niets is minder waar! Hij praat veel. Nog wel onduidelijk hoor, maar aan de dingen die hij zegt merk je echt dat hij zich bewust is van zijn omgeving. Gister bijvoorbeeld had zijn vriendin hun kat meegenomen naar het revalidatiecentrum (dat stimuleren de therapeuten heel erg, zo leuk!) en hij had haar op schoot en aaide haar non stop en zei steeds: Soekie (naam poes) is mooi he! Wat een lieverd is het toch.
En hij had zelf een verjaardagskaart geschreven voor een kennis! Zijn vriendin had het wel op een blaadje geschreven als voorbeeld, maar hij had het wel zelf overgeschreven. Zo knap :)

En wat ik gister zo grappig vond; hij kan altijd met zijn tong het puntje van z'n neus aanraken, dus dat ging hij gister laten zien. Vervolgens probeerde ik het ook te doen, maar ik kan dat helemaal niet. Ging hij me heel hard uitlachen en vervolgens zei hij: HAHA, je bakt er niks van!

Het is zo fijn om te zien dat hij zich weer bewust is van wat er om hem heen gebeurt :) De dokters in het revalidatiecentrum hebben zelfs gezegd dat hij nu officieel volledig uit coma is en ook volledig bewust (dus niet meer in een lage staat van bewustzijn, zoals eerder).

Oh en wat ook heel knap is, na maanden sondevoeding kan hij inmiddels zelf alweer vla eten en vloeistoffen drinken, zelfs cola uit de fles! En gister heeft hij ook (illegaal) een stukje twix gegeten en dat kreeg hij ook met gemak weg. Dat mag alleen nog niet van de therapeut, maar hij had het zelf gepakt en opgegeten en we zagen het te laat.
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 27 Jan 2014 08:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 27 Jan 2014 08:52

Re: Vind ik leuk!

Wow Elliot! Wat ontzettend positief zeg! Wat fijn voor hem en voor jullie, lijkt me geweldig om weer zijn 'ik' te kunnen zien!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 27 Jan 2014 08:59

Re: Vind ik leuk!

Oh fijn Elliot!!
30-04-2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Jan 2014 10:10

Re: Vind ik leuk!

Wow dat is fijn elliot
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 27 Jan 2014 10:13

Re: Vind ik leuk!

Wauw, Elliot, wat fijn om te lezen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron