Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz baby's!

<<

Anoniem13

Bericht 23 Jan 2014 10:06

Re: Showbizz baby's!

Wauw, wat ziet Gwen er prachtig uit! Wat een mooie buik zeg!
<<

Anoniem123

Bericht 23 Jan 2014 10:42

Re: Showbizz baby's!

nou idd! En dat voor haar leeftijd, echt mooi.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jan 2014 16:21

Re: Showbizz baby's!

Rush schreef:JWoww en Roger krijgen een meisje!


Dacht ik al. Vind Gwen zo ordinair, niet omdat ze nu een dikke buik heeft hoor, maar heb dat altijd al gevonden.

De recent geborenlijst loopt achter of is er ergens een andere?
<<

Anoniem315

Bericht 24 Jan 2014 16:44

Re: Showbizz baby's!

Gwen ordinair? Wat vind je van JWow en Snookie dan?

Ik vind Gwen supercool en ben al jaren fan van haar en haar muziek (voornamelijk No Doubt uiteraard) en haar kids (welke jochies lopen er nu zó stylish bij?). Ze ziet er prachtig uit! :hulde:
<<

Anoniem315

Bericht 24 Jan 2014 16:48

Re: Showbizz baby's!

Kijk, dit vind ik echt om op te vreten:

Afbeelding

Hóe cool is dat kind!
<<

Anoniem12

Bericht 24 Jan 2014 19:04

Re: Showbizz baby's!

caribbeanlover schreef:
Rush schreef:JWoww en Roger krijgen een meisje!


Dacht ik al. Vind Gwen zo ordinair, niet omdat ze nu een dikke buik heeft hoor, maar heb dat altijd al gevonden.

De recent geborenlijst loopt achter of is er ergens een andere?

Hoezo loopt de lijst achter? Doel je op baby Kwakman? Moet de datum nog even zoeken haha.
<<

Anoniem16

Bericht 24 Jan 2014 19:52

Re: Showbizz baby's!

hahaha exo ik vind dat kind er vreselijk uitzien haha arm ventje. Vooral die laarsjes....

Hoe oud is zij eigenlijk dan?
<<

Anoniem315

Bericht 24 Jan 2014 20:37

Re: Showbizz baby's!

Arm ventje? Hij kiest zijn eigen kleding.
Ja, die laarsjes vind ik ook niet echt jongensachtig, maar goed, stoer vind ik hem alsnog :smile:

Gwen stamt uit het jaar '69.
<<

Anoniem16

Bericht 24 Jan 2014 22:04

Re: Showbizz baby's!

Kiest hij dat zelf? Dat vind ik dan wel weer stoer ja.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jan 2014 23:40

Re: Showbizz baby's!

Rush schreef:
caribbeanlover schreef:
Rush schreef:JWoww en Roger krijgen een meisje!


Dacht ik al. Vind Gwen zo ordinair, niet omdat ze nu een dikke buik heeft hoor, maar heb dat altijd al gevonden.

De recent geborenlijst loopt achter of is er ergens een andere?

Hoezo loopt de lijst achter? Doel je op baby Kwakman? Moet de datum nog even zoeken haha.


Nee, maar bij recent geboren dateert de laatste van maart dus loopt het best achter dacht ik zo.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Jan 2014 23:56

Re: Showbizz baby's!

De laatste baby staat bovenaan he ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jan 2014 00:13

Re: Showbizz baby's!

Rush schreef:De laatste baby staat bovenaan he ;)


Oh haha, niet gezien, kijk er amper en het leek mij logischer om van boven naar beneden te werken dus de meest recente onderaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jan 2014 00:14

Re: Showbizz baby's!

Exogenesis schreef:Gwen ordinair? Wat vind je van JWow en Snookie dan?

Ik vind Gwen supercool en ben al jaren fan van haar en haar muziek (voornamelijk No Doubt uiteraard) en haar kids (welke jochies lopen er nu zó stylish bij?). Ze ziet er prachtig uit! :hulde:


Ja dat vind ik mag toch?! Ze is arrogant, heb haar in meerdere interviews gezien en ze vriendelijk was ze niet. Ook zei een vj van TMF ooit dat ze niet echt belangstelling toonde, niet echt hartelijk was en dat zegt een vj niet zomaar denk ik.
<<

Anoniem315

Bericht 25 Jan 2014 10:11

Re: Showbizz baby's!

caribbeanlover schreef:
Exogenesis schreef:Gwen ordinair? Wat vind je van JWow en Snookie dan?

Ik vind Gwen supercool en ben al jaren fan van haar en haar muziek (voornamelijk No Doubt uiteraard) en haar kids (welke jochies lopen er nu zó stylish bij?). Ze ziet er prachtig uit! :hulde:


Ja dat vind ik mag toch?! Ze is arrogant, heb haar in meerdere interviews gezien en ze vriendelijk was ze niet. Ook zei een vj van TMF ooit dat ze niet echt belangstelling toonde, niet echt hartelijk was en dat zegt een vj niet zomaar denk ik.


Ja natuurlijk mag je dat vinden :) Ik 'zei' het niet op een vervelende manier hoor.
Ik vind haar niet ordinair. Dat ze arrogant is, zou best kunnen ja. Ik ken haar niet persoonlijk. Helaas.
<<

Anoniem75

Bericht 27 Jan 2014 18:37

Re: Showbizz baby's!

Nicolette van Dam is weer zwanger! (Bron : RTL Boulevard)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 27 Jan 2014 18:40

Re: Showbizz baby's!

Nicolette plaatste het net ook op haar Facebook met een foto van haar buikje.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem123

Bericht 27 Jan 2014 18:49

Re: Showbizz baby's!

haha grappig, zij is toen 1 feb bevallen en ik 2 feb en nu weer allebei zwanger, leuk. Al loopt zij wel een aantal weken voor.
<<

Anoniem12

Bericht 27 Jan 2014 19:04

Re: Showbizz baby's!

Jaaa ik las het net op Facebook!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 27 Jan 2014 19:05

Re: Showbizz baby's!

Exogenesis schreef:
caribbeanlover schreef:
Exogenesis schreef:Gwen ordinair? Wat vind je van JWow en Snookie dan?

Ik vind Gwen supercool en ben al jaren fan van haar en haar muziek (voornamelijk No Doubt uiteraard) en haar kids (welke jochies lopen er nu zó stylish bij?). Ze ziet er prachtig uit! :hulde:


Ja dat vind ik mag toch?! Ze is arrogant, heb haar in meerdere interviews gezien en ze vriendelijk was ze niet. Ook zei een vj van TMF ooit dat ze niet echt belangstelling toonde, niet echt hartelijk was en dat zegt een vj niet zomaar denk ik.


Ja natuurlijk mag je dat vinden :) Ik 'zei' het niet op een vervelende manier hoor.
Ik vind haar niet ordinair. Dat ze arrogant is, zou best kunnen ja. Ik ken haar niet persoonlijk. Helaas.


Ik vind Gwen ook supercool, altijd gevonden. Ik vind het zo tof dat ze echt haar eigen kledingstijl heeft en leuk dat zij en haar man weer een kindje verwachten! :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jan 2014 21:12

Re: Showbizz baby's!

Er zijn zoveel mensen die hun eigen kledingstijl hebben dus zo bijzonder is dat echt niet hoor!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 27 Jan 2014 21:39

Re: Showbizz baby's!

Veel mensen dragen toch echt wat in de mode is, die lopen achter de rest aan en zij heeft dat totaal niet. En ik heb het nu enkel over Gwen en niet over iedereen he. Als ik dat tof aan haar vind dan is dat zo.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 28 Jan 2014 00:23

Re: Showbizz baby's!

James - Dawson- van der Beek is ook weer vader geworden, van een meisje.

Weer dochter voor Dawson's Creek-acteur James Van Der Beek

James Van Der Beek is zaterdagavond voor de derde keer vader geworden.

De 36-jarige acteur, in Nederland vooral bekend van de serie Dawson's Creek, en zijn vrouw Kimberley verwelkomden hun tweede dochter.
"Onvoorstelbaar dankbaar en blij", twitterde Van Der Beek zondag over de gezinsuitbreiding.

Hoe de kleine heet, is nog niet bekendgemaakt. Wel liet een woordvoerder van Van Der Beek aan People weten dat het meisje bijna 3,5 kilo weegt en dat alles goed gaat met moeder en dochter.
Van der Beek en zijn vrouw wisten tot zaterdag niet of ze een zoon of dochter zouden krijgen. Het stel, dat in augustus 2010 trouwde, heeft al een 3-jarige dochter Olivia en zoon Joshua van 22 maanden.
L2014 & H2017
<<

Anoniem17

Bericht 28 Jan 2014 08:37

Re: Showbizz baby's!

Nicolette van Dam is zwanger! Deze foto plaatste ze gister op Facebook:
Afbeelding
Nicolette en haar vriend Bas hebben al een dochtertje, Lola-Lily. Ik ben benieuwd wat voor naam ze deze keer verzinnen :wink:
<<

Anoniem12

Bericht 30 Jan 2014 09:51

Re: Showbizz baby's!

Afbeelding

Doutzen en Phyllon!
<<

Anoniem29

Bericht 30 Jan 2014 10:06

Re: Showbizz baby's!

Wat een cutie! Hoe schattig die dikke slaapzak jas :D
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers