Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jan 2014 22:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Naar aanleiding van de biecht heb ik mijn zwak even opgezocht op fb. Omg, wat deed dat mij al direct iets. Heb nu direct een knoop in mijn maag :(
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2014 22:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-
Laatst gewijzigd door Bliss op 23 Jan 2014 22:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jan 2014 22:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat echt! Die ene die toen iets wilde drinken en bijkletsen? Die van vroeger zeg maar. What happend?
<<

Artemis

Bericht 22 Jan 2014 22:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb er ook zo één hoor, die ken ik al 14 jaar en vanaf het begin is het raak :)
Ik zie hem 2x per jaar, en dat wordt met drank op altijd tegen het té gezellige aan, maar daar gaat echt nooit wat gebeuren :)

Oh en Bliss :wtf:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2014 22:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-
Laatst gewijzigd door Bliss op 23 Jan 2014 22:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jan 2014 22:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh ja, die bedoelde ik volgens mij ook. Altijd leuk hoe vaak die zwakken terugkomen.

Ik ben ook heel nieuwsgierig!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2014 23:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-
Laatst gewijzigd door Bliss op 23 Jan 2014 22:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jan 2014 23:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahaha, horen we het vrijdag wel :D
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 23 Jan 2014 12:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het zwak biechtje nog een keer: Het erge is ook nog dat ik hem zelf regelmatig opzoek op facebook (we zijn geen facebook vrienden). En het idee dat hij een vriendin zou krijgen echt voor een teleurgesteld gevoel zorgt.
Ik denk overigens meer een gevoel is van "was het echt?" wat me nog steeds bezighoudt. Hoe had het eventueel kunnen zijn? Ik had toen ook echt het idee dat het nooit zou gaan werken tussen ons, maar er was gewoon ZO'N aantrekkingskracht tussen ons. Ik ben me al die tijd af blijven vragen of het nou echt was, en of dat er nu nog zou zijn.
Aan de ene kant zou ik er heel graag achterkomen, maar aan de andere kant hoop ik hem nooit meer tegen te komen, zodat ik er altijd over kan blijven fantaseren en de werkelijkheid niet tegen gaat vallen..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Jan 2014 17:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Snap je wel hoor Biechtje. Ook al doe je er niets mee, het doet je wel wat.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jan 2014 09:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik gisteren heel erg uitgebreid mijn ex heb gegoogled :redface:
<<

Anoniem32

Bericht 24 Jan 2014 13:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahahahahaaahahahahhaahha en heb je ook de info gevonden die je zocht?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jan 2014 13:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik weet nu waar hij woont, waar hij nu werkt, waar hij nog heeft gewerkt hiervoor en nadat hij weg is gegaan waar hij werkte toen wij nog wat hadden, waar hij allemaal de afgelopen jaren is geweest, dat hiertussen niet onze vakantiebestemmingen staan, dat hij op een feestje was met mijn verjaardag, wat hij vorige week aan het doen was, dat hij volgens de reacties het goed naar zijn zin heeft, hoe hij zijn (baard)haar de afgelopen tijd heeft gehad, dat hij nog steeds de korte broek heeft die ik voor hem heb gekocht en die hij niet wilde hebben, etc.

Alleen niet hoe het met zijn opa en oma gaat en of hij nu een serieuze relatie heeft of niet .. :silent:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 24 Jan 2014 13:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oke misschien word dit een beetje een warrig verhaal..

Ik ben al 7 jaar samen met mijn vriend. Het laatste jaar gaat het met pieken en dalen, en vooral veel dalen eigenlijk.
Nu heb ik sinds november een nieuwe collega. Hij zit in een ander gedeelte van het gebouw dus ik zie hem eigenlijk nooit Maar als hij voorbij loopt valt hij me wel op.
Nu moest ik hem 2 weken geleden iets vragen via de mail omdat er iets opgelost moest worden.
Daarna zijn we via de chat verder gaan praten (we gebruiken gmail op kantoor). En nu praten we eigenlijk non stop met elkaar.
Hij vertelde dat hij mij vanaf het moment dat hij mij zag hij mij meteen al leuk vond. En ik vind hem ook leuk.
Maaaar ik heb dus een vriend. En ik weet dat het niet altijd even lekker gaat, maar wil ik 7 jaar relatie op het spel zetten voor iets waarvan ik niet goed weet wat ik er mee aan moet..
Gister stonden we samen in de lift, (hij wist dat ik naar huis ging dus hij kwam snel aangelopen om doei te zeggen) en hij wilde me bijna zoenen. Ik voelde de spanning maar ben meteen naar huis gegaan.
Ik wil mijn vriend niet bedriegen, maar het is ook lang geleden dat ik mij zo fijn heb gevoeld bij iemand..
pfff what to do, what to do
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jan 2014 13:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wil je geen 7 jaar relatie op het spel zetten omdat je je nog oud ziet worden met hem? Of omdat je bang bent voor het onbekende?
<<

Anoniem51

Bericht 24 Jan 2014 13:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Blijf je bij je vriend uit 'fatsoen', omdat je zeven jaar niet op wilt geven, of haal je echt ook nog positieve energie uit je relatie en hebben jullie het echt nog fijn samen? Ik heb wel zoiets van, je leeft maar één keer en zeker als je relatie de laatste tijd al stroef loopt en je loopt iemand tegen het lijf bij wie je je dan wel fijn voelt, dan zou ik wel de balans opmaken. Waarmee ik niet direct wil zeggen dat je alles moet opgeven en als een kip zonder kop naar de ander moet rennen, trouwens. En waarmee ik zéker ook niet wil zeggen dat je dan maar vreemd moet gaan. Is die collega wel vrijgezel?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 24 Jan 2014 13:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat is een goede vraag. Ik denk dat een groot gedeelte inderdaad is dat ik bang ben voor het onbekende.
Maar aan de andere kant houd ik wel heel erg veel van mijn vriend, alleen heb ik het idee dat het vooral van mijn kant moet komen. Hij is vaak moe van zijn werk wat ook wel begrijpelijk is, maar ik mis af en toe de liefde vanuit hem
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Jan 2014 13:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hoe gaat het met het zwaar verliefde biechtje?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

No. 3

Bericht 24 Jan 2014 14:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje met de jongen in de lift: ik zou het tegen je vriend zeggen. Dat er iemand op je werk is die je leuk vindt en die je een bijzonder gevoel geeft. Dat je merkt dat je daar gevoelig voor bent, omdat het tussen jullie niet meer zo liefdevol is. Dat je dit aan hem vertelt omdat je graag energie in jullie relatie wil steken en of hij dat ook wil.

Dat is volgens mij de beste manier om hiermee om te gaan. Als je je collega dichterbij laat komen, ga je vroeg of laat voor de bijl en dan ben je verder van huis. Dan moet je daden op gaan biechten en is je relatie waarschijnlijk sowieso voorbij. En als je maar doormoddert met je vriend, word je ook niet gelukkig. Dus ik zou het gesprek aangaan. Wie weet loopt dat op niks uit, kun je je relatie verbreken en iets duurzaams (of niet) opbouwen met je collega.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 24 Jan 2014 14:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

No. 3 schreef:Biechtje met de jongen in de lift: ik zou het tegen je vriend zeggen. Dat er iemand op je werk is die je leuk vindt en die je een bijzonder gevoel geeft. Dat je merkt dat je daar gevoelig voor bent, omdat het tussen jullie niet meer zo liefdevol is. Dat je dit aan hem vertelt omdat je graag energie in jullie relatie wil steken en of hij dat ook wil.

Dat is volgens mij de beste manier om hiermee om te gaan. Als je je collega dichterbij laat komen, ga je vroeg of laat voor de bijl en dan ben je verder van huis. Dan moet je daden op gaan biechten en is je relatie waarschijnlijk sowieso voorbij. En als je maar doormoddert met je vriend, word je ook niet gelukkig. Dus ik zou het gesprek aangaan. Wie weet loopt dat op niks uit, kun je je relatie verbreken en iets duurzaams (of niet) opbouwen met je collega.


Bedankt voor je reactie.. dit lijkt mij inderdaad ook het beste om te doen.
Alleen ben ik bang dat als ik tegen mijn vriend zegt dat er iemand op mijn werk is die mij leuk vind dat hij dan al gelijk uit zijn slof schiet en we dan dikke ruzie hebben.
Maargoed, het is natuurlijk wel beter om het te zeggen want anders raak ik alleen maar meer in de war en zit ik straks inderdaad in de problemen. En ik wil wel eerlijk blijven en niet liegen tegen mijn vriend.
<<

No. 3

Bericht 24 Jan 2014 14:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Alleen ben ik bang dat als ik tegen mijn vriend zegt dat er iemand op mijn werk is die mij leuk vindt dat hij dan al gelijk uit zijn slof schiet en we dan dikke ruzie hebben. Maar goed, het is natuurlijk wel beter om het te zeggen want anders raak ik alleen maar meer in de war en zit ik straks inderdaad in de problemen. En ik wil wel eerlijk blijven en niet liegen tegen mijn vriend.
Ik weet natuurlijk niet wat voor type jouw vriend is, maar ik hoop dat 'ie inziet dat dit iedereen kan overkomen en dat het juist heel wijs is als je er op een open manier mee omgaat. Door het eerlijk te zeggen gaat er iets van de spanning af en geef je jullie juist een kans. Hij kan wel uit z'n slof schieten, maar jullie hebben samen deze relatie en zijn samen verantwoordelijk. Het is niet jouw schuld dat je iets voor deze jongen voelt, daar kun je weinig aan doen. Je kunt wél bepalen hoe je met die gevoelens omgaat, en dus handel je gewoon hartstikke netjes. Ik zou het lief zeggen en aangeven dat je het zelf ook lastig vindt/niet wilt.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 24 Jan 2014 14:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lady schreef:Hoe gaat het met het zwaar verliefde biechtje?


:love: met mij gaat het goed!
Afgelopen woensdag een hele fijne avond gehad. Het voelde heel vertrouwd en heel goed.
We hebben uren gepraat samen en ook gekeken hoe nu verder.
We zijn het er samen over eens dat er nu nog niks gaat gebeuren voordat hij het hoofdstuk met zijn ex heeft afgesloten. En zij dus ergens anders woont.
Ik wil dat zelf ook niet ook om mezelf te beschermen natuurlijk. En het geeft meteen de kans om rustig aan op te bouwen en niet direct te hard van stapel te lopen.

Maar het is dik wederzijds en ik kan niet wachten tot we ons weer zien volgende week :heart:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Jan 2014 14:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Leuk zeg! Geniet ervan!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 24 Jan 2014 16:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hoe gaat het met het biechtje en dat verhaal omtrenrt de fysiotherapeut? laat hij je met rust nu?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jan 2014 16:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers