Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwaar kind uit ledikant tillen

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Jan 2014 14:11

Re: Zwaar kind uit ledikant tillen

Dames ik wil jullie hartelijk bedanken voor alle tips. Ik voel me een beetje een oen, maar na wat googelen kwam ik er achter dat er 3 spijlen uit het ledikant te halen zijn. Nooit geweten. Dus die heb ik eruit gehaald en nu zit er een mooi poortje aan de zijkant en daar klimt hij keurig doorheen!
Hoef ik mooi nog geen nieuwe bed te kopen :)
#teammaple🍁
<<

No. 3

Bericht 09 Jan 2014 14:27

Re: Zwaar kind uit ledikant tillen

Urban Naked schreef:Ik voel me een beetje een oen, maar na wat googelen kwam ik er achter dat er 3 spijlen uit het ledikant te halen zijn. Nooit geweten. Dus die heb ik eruit gehaald en nu zit er een mooi poortje aan de zijkant en daar klimt hij keurig doorheen!
Haha, tof geregeld. :lol:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Jan 2014 07:52

Re: Zwaar kind uit ledikant tillen

En nu is hij zover dat hij dus inderdaad z'n bedje uitklimt en om 6.30 aan ons bed staat. Bluh. Hij is nog te klein voor zo'n slaapklok, de deurklink omdraaien wil ik niet.
Ik zit nu te twijfelen of we dit maar moeten accepteren tot hij oud genoeg is om te snappen wat tijd is..
#teammaple🍁
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 24 Jan 2014 08:27

Re: Zwaar kind uit ledikant tillen

En een traphekje in de deuropening van zijn kamer?
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem162

Bericht 24 Jan 2014 09:42

Re: Zwaar kind uit ledikant tillen

waarom wil je de deurklink niet omdraaien? Anders misschien maar een traphekje in de deuropening.
Wij hebben wel de deurklink omgedraaid ik ben veel te bang dat hij de trap af wil gaan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Jan 2014 11:06

Re: Zwaar kind uit ledikant tillen

Ja misschien moet die deurklink dan maar omgedraaid. Vind het zielig ofzo. Hij weet net hoe het werkt met een deur en dan net op zíjn kamer werkt het anders, dat vind ik sneu :)
Heb met m'n man afgesproken dat we er allebei even over nadenken en dan besluiten we later. Haha zo gaat dat hier. Incubatietijd.
#teammaple🍁
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Jan 2014 11:41

Re: Zwaar kind uit ledikant tillen

Ik denk dat ik in dat geval een traphekje voor de deur zou maken. Maar goed ik slaap ook met de deur open en hij ook.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers