Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oké doei!

<<

Anoniem17

Bericht 10 Sep 2013 07:20

Re: Oké doei!

Urban Naked schreef:Ik vind het helemaal niet stom. Het is toch een soort lopende chat. Ik heb zat gesprekken open staan waar zo nu en dan 2 of 3 dingen in gezegd worden, net wanneer ik of diegene tijd heeft.

Ik sluit alleen gesprekken af met mensen met wie ik geen lopende chat wil hebben, collega's bijvoorbeeld. Dan roep ik wel iets als 'ok tot morgen'.


Dit dus! :)
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 10 Sep 2013 08:45

Re: Oké doei!

Ik sluit altijd af met doei en vaak een paar kusjes.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 10 Sep 2013 08:47

Re: Oké doei!

Elliot schreef:
Urban Naked schreef:Ik vind het helemaal niet stom. Het is toch een soort lopende chat. Ik heb zat gesprekken open staan waar zo nu en dan 2 of 3 dingen in gezegd worden, net wanneer ik of diegene tijd heeft.

Ik sluit alleen gesprekken af met mensen met wie ik geen lopende chat wil hebben, collega's bijvoorbeeld. Dan roep ik wel iets als 'ok tot morgen'.


Dit dus! :)


Ook dit. En als ik echt midden in een gesprek zit meld ik het wel even wanneer ik weer verder moet en dus niet meer kan reageren.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 10 Sep 2013 09:12

Re: Oké doei!

Meestal sluit ik ook niet echt af.
Behalve bij mijn ouders. Die krijgen xxx
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 10 Sep 2013 14:12

Re: Oké doei!

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 15:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Sep 2013 16:32

Re: Oké doei!

Niet, mijn whatsapp chats zijn gesprekken die vaak eeuwen duren.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 10 Sep 2013 17:46

Re: Oké doei!

Ik sluit maar heel soms af, meeste gesprekken blijven gewoon open staan.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers