Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagboek bijhouden

<<

Anoniem27

Bericht 23 Jan 2014 15:01

Dagboek bijhouden

Als kind schreef ik dagboeken vol over wat ik meemaakte, verliefdheden etc. Nu als volwassene hoef ik geen dik dagboek meer vol te pennen, veel te weinig tijd voor. Maar sinds kort heb ik deze boekjes ontdekt. Ik vind ze helemaal geweldig haha. In de een schrijf je elke dag in 5 zinnen hoe je dag was en in de ander beantwoord je elke dag een andere vraag. Dit voor 5 jaar lang. Houden jullie nog een dagboek bij? Schrijf je weleens op wat je meemaakt?

LAfbeelding

Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Jan 2014 15:51

Re: Dagboek bijhouden

Leuk!
Een vriendin van mij heeft dit bovenste boekje voor haar verjaardag gekregen.
Het Q&A boekje gaan we binnenkort aan een vriend cadeau doen.

Ik houd zelf geen dagboek bij, maar vind dit wel hele leuke boekjes! Zo ben je geen uren kwijt aan schrijven, maar kan je na een tijd wel terugkijken hoe je toen over bepaalde dingen dacht of wat je gedaan hebt die dag.
Ik kijk soms oude agenda's weer eens in, ook leuk! Soms komen er dan van bepaalde dagen/dingen weer allemaal herinneringen terug :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Jan 2014 17:21

Re: Dagboek bijhouden

Ik vind het leuk! Ik heb er nu echt geen tijd voor, maar toen ik ziek was heb ik boeken vol geschreven. Ik lees dat nu wel eens terug en dat is leuk (ik weet het, heel erg, maar ik krijg de slappe lach van mijn eigen opmerkingen :laughcry:) en ook heftig, maar wel fijn om het op papier te hebben.

Daarna heb ik nog wel eens een boekje bij me gehad waar ik gewoon leuke positieve dingen in op schreef; complimenten van mensen, dingen waardoor ik de slappe lach kreeg, etc. Dat hielp bij toen om op sommige momenten verdriet om te buigen in kracht :ja:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 23 Jan 2014 17:26

Re: Dagboek bijhouden

IKk schrijf eigenlijk ook nog wel met enige regelmaat in mijn dagboek. Vind ik altijd wel fijn. Even van me afschrijven, zeker omdat ik niet zo'n prater ben. Eens in de zoveel tijd lees ik het dan ook weer terug en kan ik ook wel in een scheur liggen om mijn eigen stomme opmerkingen.

Die boekjes zien er wel heel leuk uit. Waar heb je die vandaan?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem50

Bericht 23 Jan 2014 17:27

Re: Dagboek bijhouden

Ik heb nog steeds een dagboek, maar schrijf hier maar zeer sporadisch in. Ik wil elk jaar iets laten weten en dus verplicht ik me elk jaar een update te schrijven. Hij is van 2008 en kan er zeker tot 2028 mee vooruit.
<<

Anoniem331

Bericht 23 Jan 2014 17:44

Re: Dagboek bijhouden

Wat voor vragen staan er dan zoal in? Volgens mij is dat echt leuk om later terug te lezen.
<<

Anoniem280

Bericht 23 Jan 2014 17:59

Re: Dagboek bijhouden

Ik schrijf regelmatig nog dingen van me af. Lees het wel eens terug, maar ik kan er niet om lachen wat ik heb opgeschreven. Het zijn namelijk de minder leuke dingen die ik van me afschrijf.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Jan 2014 18:02

Re: Dagboek bijhouden

Caramba schreef:Ik schrijf regelmatig nog dingen van me af. Lees het wel eens terug, maar ik kan er niet om lachen wat ik heb opgeschreven. Het zijn namelijk de minder leuke dingen die ik van me afschrijf.


Dat is bij mij ook wel hoor, maar de manier waarop is soms gewoon hilarisch. Klinkt inderdaad wel stom als ik het zo teruglees.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Jan 2014 18:05

Re: Dagboek bijhouden

Ik heb een dagboek van dat ik 14/15 was tot dat ik 18 ben ofzo denk ik. Op een gegeven moment had ik geen behoefte meer om te schrijven.
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 23 Jan 2014 18:07

Re: Dagboek bijhouden

Ik heb dat bovenste boekje ook! Echt heel leuk. Normaal lukt het me nooit om het vol te houden om in een dagboek te schrijven, maar deze doe ik al ruim een half jaar elke dag.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers