Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Sep 2013 12:01

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Verschil zit hem niet zo zeer in het eten, maar bijv in het 'huren' van de locatie. De ene vraagt er geld voor, en versiert de zaal daar ook voor, bij deze vragen ze niets en moet je het zelf doen.
Het dessert scheelde wel flink, maar dat zijn dan ook twee compleet verschillende dingen.

Maar tot zover nog niets gehoord.
Wat ik ook een voordeel aan deze vond, is dat het op een rustiger strand ligt als die ander. Een nadeel was weer dat het te voet niet zo makkelijk te bereiken is (niet handig voor bijv mijn oma enzo).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Sep 2013 20:52

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

En.. nog niets gehoord..
Is hij zijn verstand ergens gevonden ofzo?

Ik snap het niet, hij zit een onwijs goed verkooppraatje te houden. Wat hem gelukt was, want we waren enthousiast.
DOET HIJ DIT!
Of nou ja.. eigenlijk: DOET HIJ DIT NIET, haha :D
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 09 Sep 2013 21:06

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Ik begrijp dat je echt het liefste deze strandtent zou hebben vanwege locatie, opties, prijs enzo, maar vertrouw je serieus je trouwfeest aan hem toe als het opstellen van een offerte al zo moeilijk gaat? Wat als er op het laatste moment dingen veranderen en je kan hem dan weer niet bereiken, dat levert je zoveel extra stress op! Hoe jammer het ook is, ik zou denk ik toch voor die andere gaan en dan zeggen dat je bij een andere een goedkopere offerte had, maar dat je graag het bij hun tent doet en of ze niet nog wat aan de prijs kunnen doen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Sep 2013 21:27

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Straks vergeet hij je hele bruiloft nog. Kom je daar aan: oh, was dat vandaag? Ik dacht dat het volgende week was!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Sep 2013 22:01

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Lejow schreef:Vrijdag de 30e hadden bij een afspraak bij een strandtent, om een offerte te laten maken voor onze bruiloft.
Hij gaf aan in het gesprek dat hij de offerte die avond en anders de dag erna zou proberen te maken, nou ja prima!
Woensdag hadden we echter nog niets, ik heb hem toen even gebeld en hij zei het erg druk te hebben gehad. Maar donderdagochtend en anders zeker vrijdag zou hij er voor gaan zitten.
Jullie raden het al.. het is zaterdagavond en er is nog steeds geen offerte.

Ben ik nou zo ongeduldig, of duurt dit gewoon lang? We zijn niet de eerste die daar gaan trouwen, dus hoeveel werk is het om het aantal personen en de wensen even aan te passen (ook niet extreem) en het te mailen.
Om eerlijk te zijn raak ik er steeds geïrriteerder door. Bedoel, hoe graag wil je (helemaal in deze tijd) nieuwe klanten hebben? Bij die andere tent waar we ook op vrijdag geweest zijn, hadden we op dinsdag de offerte binnen.

Heb voor mezelf besloten dat als ze morgenavond nog geen offerte gestuurd hebben, ze sowieso afvallen. Zonde want het was een hele leuke tent en ze hadden allerlei dingen die aan onze wensen voldeden.
Ik ben eigenlijk in staat nu weer te mailen, dat ik erg teleurgesteld ben dat het zo lang moet duren allemaal, of ben ik dan dus te ongeduldig?


Zonde joh als je die laat schieten die aan al je wensen voldoet. Heb alleen dit bericht gelezen dus weet niet hoe het inmiddels is. Heb gewoon nog even geduld, je moet er toch wat voor over hebben. Trouwens neem jij Marin als fotografe? Als ik toen van haar werk afwist had ik haar gekozen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Sep 2013 06:42

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Zie ik ze nog wel voor aan Girli :P

Nee CBL, nog steeds niks gehoord... eerst vond ik het wat vervelend maar begin me nu echt mateloos te irriteren...

En wat jij zegt is t ook gewoon ITL90. Of die andere tent zijn offerte nog wil aanpassen weet ik niet. Die hadden wel ook een aantal andere dingen. Is het normaal, om te onderhandelen over de prijs bij een bruiloft?
<<

Anoniem123

Bericht 10 Sep 2013 06:52

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Ik had er geen aandacht meer aan gegeven, graag of niet! En in zee gegaan met die andere waar je wel netjes een offerte van gekregen hebt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Sep 2013 09:25

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Het is heel normaal om te onderhandelen over de prijs hoor, Lejow! Wij hadden ook een offerte van de locatie waar wij heel graag onze hele dag wilden doorbrengen, maar het was veel te duur voor ons. Nu zijn wij zelf niet zulke onderhandelaars, maar gelukkig onze weddingplanner (die we gratis hadden :thumbup: ) wel! Zij heeft echt 2000 euro van de prijs afgepraat, ze wilden ons blijkbaar wel graag hebben :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Sep 2013 14:10

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Misschien dat maar doen bij die andere tent dan. We komen tenslotte met zo'n 50 man eten.

Ondertussen nog niet gehoord van die andere tent. Begin me langzamerhand echt op te vreten. Heb ZO zin om hem te bellen en te zeggen dat dit gewoon ECHT geen manier van werken is.
Helaas heeft hij geen facebook pagina, dus daar kan ik geen bericht op achterlaten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Sep 2013 19:49

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Oh WOW!
De offerte is binnen.
Inclusief een uitleg en excuus dat het zo lang geduurd heeft, en een leerpunt voor zichzelf dat hij dan even een berichtje tussendoor moet sturen dat hij het niet vergeten is, maar er gewoon niet aan toegekomen is.

De prijs scheelt echt heel erg veel met die andere.
We gaan nu dus de ander mailen, of zij nog wat met de prijs kunnen doen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Sep 2013 20:39

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Wat fijn dat hij nu binnen is.
<<

Anoniem103

Bericht 10 Sep 2013 20:46

Re: Offerte strandtent, wanneer contact zoeken?

Zeker proberen te onderhandelen hoor. Ik kan echt niet onderhandelen maar ik heb toch 3000 euro van de offerte van ons feest afgekregen. Wij wilden maximaal 3000 euro uitgeven en bij een andere locatie lukte dat. De locatie die we het liefste wilden was iets meer dan 6000 euro dus die had ik afgezegd. Maar ze bleven steeds bellen en vragen wat we dan wel wilden betalen. Dus ik gaf aan dat we gewoon maximaal 3000 euro uit wilden geven en we het dus bij die andere locatie gingen doen. Ze hebben nog een paar keer gebeld en toen kregen we uiteindelijk daar ook het hele feest incl. eten voor 3000 euro (en gratis in de mega luxe bruidssuite :D ).
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers