Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bed afhalen

<<

PoesjeMauw

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 09 Sep 2013 15:49

Bed afhalen

Mijn kinderen doen niks liever als hun bed afhalen. Hoeslaken en molton worden zelfs netjes uitgeklopt en over de rand van het bed gehangen. Exact te volgen op de camera van de babyfoon en de eerste keren enorm om gelachen.
Helaas gaan ze nu verder aan de bescherming van het matras, en zie je bij het ene matras gewoon al het schuimrubber.

Hebben meer kindjes dit gedaan? Zo ja, wat deed je er aan?

Ik blijf de bedjes opmaken, en de matrassen zijn binnen no time kapot als dit door gaat. Boos worden heeft geen enkel nut lijkt wel, zodra ik de slaapkamer uit ben beginnen ze opnieuw.
<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 16:00

Re: Bed afhalen

Er bestaan van die banden die ze vroeger gebruikte om lakens goed op hun plek te houden. Misschien bestaan die nog en kun je daarmee de hoeslaken vast maken? Denk namelijk niet dat ze dat los krijgen.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Sep 2013 22:24

Re: Bed afhalen

Nee gelukkig niet, zou daar idd echt niet blij van worden. Ik zou het ze zelf weer netjes terug laten leggen, hopelijk leren ze daarvan.
<<

Anoniem181

Bericht 09 Sep 2013 22:42

Re: Bed afhalen

Printje schreef:Nee gelukkig niet, zou daar idd echt niet blij van worden. Ik zou het ze zelf weer netjes terug laten leggen, hopelijk leren ze daarvan.


Jij ziet een kind van 2 z'n bed opmaken? Serieus?
<<

Anoniem16

Bericht 09 Sep 2013 22:45

Re: Bed afhalen

Alex schreef:
Printje schreef:Nee gelukkig niet, zou daar idd echt niet blij van worden. Ik zou het ze zelf weer netjes terug laten leggen, hopelijk leren ze daarvan.


Jij ziet een kind van 2 z'n bed opmaken? Serieus?


Bij wijze van, als je helemaal niets doet leren ze er ook niets van.
<<

Anoniem219

Bericht 10 Sep 2013 07:08

Re: Bed afhalen

Alex schreef:
Printje schreef:Nee gelukkig niet, zou daar idd echt niet blij van worden. Ik zou het ze zelf weer netjes terug laten leggen, hopelijk leren ze daarvan.


Jij ziet een kind van 2 z'n bed opmaken? Serieus?



Ik zou het ook doen als printje hoor! Op 2 jarige leeftijd kunnen ze daar best al een soort van bij helpen...
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 10 Sep 2013 07:26

Re: Bed afhalen

Sow, daar zou ik ook niet blij van worden... Sjonge. Hoe oud zijn ze precies?

Ik zou ook overgaan tot de minder vriendelijke aanpak, ze maken het gewoon kapot! Als ik naar mijn dochter kijk, die had ik bv best een half jaar geleden daarop aan kunnen spreken. Inderdaad zelf bedje voor deel opmaken, boos zijn, voor mij part dreigen dat ze anders maar op de grond slapen als ze het kapot maken (en als ze het doen hun matras weghalen en op een dekentje....). Maar goed, mijn dochter zou binnen een minuut gillen dat ze haar matras terugwil en het ook niet meer doen...

Lastig hoor.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers