Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


All you need is love.........niet terug kijken!

<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jan 2014 15:42

All you need is love.........niet terug kijken!

Nou ja zeg. Zit ik online het te kijken omdat ik za. het niet kon kijken, houdt die er de laatste minuten mee op! Het onderwerp dat ze bij iemand thuis gaan filmen omdat iemand hun een kaart wil geven moest net beginnen. Ik opnieuw kijken bij rtl gemist, staat die er niet bij. Dan maar in de zoekbalk, is die gewoon weg!
Idioot zeg!
<<

Anoniem187

Bericht 20 Jan 2014 15:46

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Daar kwam ik net inderdaad ook achter, ik kan het einde ook niet terugkijken :(
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jan 2014 15:49

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Stom he! Die van vorige week kan men wel terug zien. Vind het best belachelijk, alle andere programma's kan je wel terug zien.
<<

Anoniem64

Bericht 20 Jan 2014 15:53

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Bij fragmenten kun je het wel terugkijken.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jan 2014 15:56

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Ga ik proberen, maar de uitzending was bijna afgelopen dus ik baal
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 20 Jan 2014 18:58

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Waarschijnlijk was het gewoon een foutje van RTL en had jij mazzel het wel terug te hebben gezien. Populaire programma's doen ze dan namelijk vaker mee, dat je alleen fragmenten kan zien (overigens kan je dan meestal wel de hele aflevering zien, gaat van reclameblok tot reclameblok), zodat ze meer reclame kunnen laten zien (waar betalen ze anders die reisjes van :D)

Overigens wordt all you need ik dacht 2 x herhaald. Op zondagavond gewoon om rtl4 en ik geloof later in de week nog ergens op rtl8.
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 20 Jan 2014 21:11

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Klopt, het is vreselijk irritant! Ik denk dat het ermee te maken heeft dat het later begon en daardoor ook later afgelopen was. Ik had de uitzending opgenomen en precies op het punt wat jij beschrijft CBL hield de opname ook op. Gelukkig had ik uit voorzorg het programma erna ook opgenomen waardoor ik het wel helemaal kon terug kijken.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jan 2014 10:15

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Zeker irritant en het gekke is dat ik eerst zag dat je ervoor moest dokken om het online te kunnen zien en nu ineens weer niet. Ze switchen continu.

Jorja, bedankt voor de tip.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 21 Jan 2014 12:02

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

dodo schreef:Klopt, het is vreselijk irritant! Ik denk dat het ermee te maken heeft dat het later begon en daardoor ook later afgelopen was. Ik had de uitzending opgenomen en precies op het punt wat jij beschrijft CBL hield de opname ook op. Gelukkig had ik uit voorzorg het programma erna ook opgenomen waardoor ik het wel helemaal kon terug kijken.


Als ik opneem gooi ik er standaard 10 minuten bij aan het eind!

Het kan natuurlijk ook komen omdat het laatste deel live was. De rest was opgenomen, dus dat konden ze al klaar hebben staan op RTLXL, maar het laatste stukje niet natuurlijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jan 2014 09:51

Re: All you need is love.........niet terug kijken!

Ik zat mij af te vragen wat ze daarmee bedoelde omdat het van te voren is opgenomen. Snap het nog niet echt eigenlijk. :wtf:

Oh heb het nu gezien. Toen zij begon over haar vriend in Australie, dan weet je gewoon dat hij er zou zijn.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers