Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Happy Blue Monday!

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 20 Jan 2014 13:36

Re: Happy Blue Monday!

Mijn koelkast (met vriesvak) heeft het opgegeven :cry:
<<

Anoniem 53

Bericht 20 Jan 2014 13:36

Re: Happy Blue Monday!

Blue Monday, mensen die zich niet lekker voelen vandaag en nog serieus dat er van de schuld geven ook.. :palm:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 20 Jan 2014 15:18

Re: Happy Blue Monday!

Ik vind blauw eigenlijk wel een positieve kleur. Ze hadden het beter black Monday kunnen noemen. Of gewoon Monday. Want dat is het natuurlijk ook :laughcry:

Ik heb iig nergens last van, zonnestralen genoeg in m'n hoofd :smile:
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2014 15:29

Re: Happy Blue Monday!

Ik vind het weer wel bij de term blue monday passen, maar verder dan dat heeft het weinig invloed op mij.
<<

Anoniem32

Bericht 20 Jan 2014 16:02

Re: Happy Blue Monday!

Ik voel me ontzettend goed! vrolijk, vol energie en denk dat ik nu de hele wereld aan zou kunnen.
Dus bij mij is het de pink monday :thumbup:
<<

Anoniem185

Bericht 21 Jan 2014 18:43

Re: Happy Blue Monday!

Ik vind blue monday maar stom. Soms ben ik jarig op blue monday. Dat is toch sneu!
<<

Anoniem287

Bericht 21 Jan 2014 18:47

Re: Happy Blue Monday!

Ik voelde me prima gisteren en had een ontzettend leuke dag!
<<

Anoniem122

Bericht 21 Jan 2014 18:55

Re: Happy Blue Monday!

Sterre schreef:Ja heftig TukTuk... ik moet ook steeds aan je denken bij het nieuws. Hopelijk gaat het gauw weer de goede kant op. Ik was er vorig jaar en kan me gewoon niet voorstellen dat er een grimmige sfeer heerst in die vriendelijke stad.

Ik ben gisteren te laat naar bed gegaan en daardoor nu heel moe en een beetje chagrijnig. Monday bluesss! Maar niet veel erger dan normaal.


Ja ik vind het ook lastig voor te stellen.. Ben er dan 5 jaar geleden geweest en voelde me echt "thuis" in die stad.
Had vanmorgen mijn stage bedrijf gemaild en heel snel ook reactie, dat ze gewoon nog steeds open zijn en het in de omgeving gewoon veilig is dus het zou geen probleem moeten zijn, alleen die straat waar ik aan zit is heel druk door die blokkade. En ik dus helemaal opgelucht, komt 2 uur later het bericht dat er een noodtoestand is uitgeroepen :nopompom: Vond het eerder dus een blue tuesday!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers