Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 18 Jan 2014 22:28

@Majira Dat klinkt als nog heel gezellig! Wat fijn dat je ouders hem hebben goedgekeurd!

@Poubelle Gezellig dat je je date morgen weer ziet, veel plezier! En wat fijn om te weten dat het gevoel wederzijds is! :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Jan 2014 22:31

Re: Datetopic

Bliss, een uur rijden ongeveer. We zullen zien waar het eindigt! Mijn gevoel zit in ieder geval goed, hij durft zich iets minder te geven maar vindt me wel leuk! ;)

Snoes, ik vond het ook altijd een leuk topic om mee te lezen! Mee schrijven vind ik nog leuker! Dankjewel!

Poubelle, aan de ene kant gaan we hard, klopt. Ergens zit ook nog wel een angst om alsnog teleurgesteld te worden, maar dat zie ik dan op dat moment wel weer.
Haha, dat basisschool gevoel herken ik wel ja! ;) Wel leuk dat je een bevestigend appje terug krijgt! Veel plezier vanavond en/of morgen!

Mii_joyce, ja die bevestiging van mn ouders voelt eigenlijk wel erg goed! :)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 18 Jan 2014 22:38

Re: Datetopic

@Majira dat kan ik me voorstellen.. Mijn ouders zijn na mijn eerste vriendje heel moeilijk wat dat betreft geworden.. Vind dat ontzettend spannend daarom :redface: gelukkig gaat dat bij jou goed ;)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 18 Jan 2014 22:39

Re: Datetopic

Aww schattig dat je dat hebt verstuurd Poubelle! Leuk ook zijn reactie.

Majira, klinkt goed allemaal. Fijn dat je ouders hem hebben goedgekeurd. Hoe oud is je date eigenlijk?

Nijn, geen reden, behalve locatie technisch. Hij woont namelijk in Amsterdam.
<<

Anoniem58

Bericht 19 Jan 2014 09:36

Re: Datetopic

Poubelle, haha moest echt lachen bij jouw update. Wat schattig!
Majira, woehoeee, dat gaat goed!!

Hier gaat het heel moeizaam, heel af en toe een appje maar verder niks. Maar zo erg vind ik het niet, hij zit ongelooflijk ingewikkeld in elkaar, en ik ook :) dus denk dat dat sowieso niet zou werken.
<<

Anoniem 47

Bericht 19 Jan 2014 10:48

Re: Datetopic

Gisteravond ben ik weer bij hem geweest. Ik had hem maandag voor het laatst gezien. We hebben het over "ons" gehad en kwamen tot dezelfde conclusie. We vinden elkaar heel erg leuk, maar willen nu nog even niet de stap zetten naar een relatie. We hebben het leuk samen, maar de afgelopen weken/maanden zijn er in onze levens genoeg dingen gebeurd en dat moeten we eerst een plekje geven, voordat we samen iets kunnen opbouwen. We vinden beide dat hij eerst alles op een rijtje moet hebben wat betreft zijn ex en dochter. En tot die tijd hebben we het leuk samen en zien we wel waar dit gaat eindigen. Het was een fijn en eerlijk gesprek. Hij gaf ook aan als hij geen gedoe had gehad met zijn ex dat hij dan voor me gegaan was, maar helaas heeft hij wel gedoe met zijn ex. Daarnaast is mijn relatie ook pas 5 weken uit. Vanavond gaan we gezellig samen eten.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 19 Jan 2014 13:37

Re: Datetopic

Mijn Tinder meneer is als het goed is weer terug in Nederland na een week in het buitenland voor zijn werk.
Had hem vd week even een appje gestuurd met hoe het daar was, en toen kreeg ik midden in de nacht (lang leve het tijdsverschil :laughcry: ) een appje terug dat het goed ging, helaas weinig van het land kon zien en zaterdag weer terug zou vliegen.

Ik ga hem nu niet appen of hij alweer thuis is, meneer mag de eerste stap nu zetten en ik hoop echt dat hij dat doet. Dan heb ik hopelijk het lef om de stoute schoenen aan te trekken en te vragen of hij zin heeft in een tweede date.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem156

Bericht 19 Jan 2014 23:49

Re: Datetopic

Beachgirl, je hebt niks te verliezen! Hup, appen die handel!

Mijn date is bet weg. We hebben een hele leuke avond gehad, ik heb gekookt (hij leeft nog en is biet ziek geworden ;)) en daarna heeft hij de vaat gedaan.
Toen nog op de bank zitten kletsen en muziek geluisterd. Donderdag zie ik 'm weer :D
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 20 Jan 2014 00:11

Re: Datetopic

Ik vind het echt heel leuk voor je Poubelle! :heart:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 20 Jan 2014 08:54

Re: Datetopic

Ik ook! Ik word blij van je updates!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Jan 2014 08:57

Re: Datetopic

Leuk poubelle!
<<

Anoniem 47

Bericht 20 Jan 2014 10:01

Re: Datetopic

Beachgirl, ik zou hem gewoon zelf even appen.

Poubelle, klinkt leuk en gezellig!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 20 Jan 2014 10:35

Re: Datetopic

Wat leuk poubelle! :)

Gisteravond uit het niets kreeg ik toch eindelijk een berichtje van mijn "date" alsof er niets aan de hand was. Toen hij vroeg hoe het ging gezegd dat ik me behoorlijk kut heb gevoeld. Beetje uitgesproken en uiteindelijk was het wel een leuk gesprek. Maar voel me er wel heel dubbel over.

Heb a.s. zarerdag een afspraak met iemand anders staan, omdat ik dacht dat t gewoon klaar was met meneer date. En omdat mn date al aan had gegeven nu geen relatie te willen/aan te kunnen had ik geen zin eeuwig te wachten op het moment dat dat wel komt .. beetje ingewikkeld ny dus :p
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 20 Jan 2014 11:42

Re: Datetopic

Ik ga denk ik toch daten met die jongen van Tinder. We appen nu een week of 3 en het is toch wel heel leuk! In het begin dacht ik dat hij een beetje suffig (desperate?) was maar nu hebben we eigenlijk wel heel leuke gesprekken. Als ik het zo kan beoordelen hebben we heel veel gemeen alleen ben ik wat drukker/impulsiever en is hij wat meer laid-back. We hadden eigenlijk een date gepland voor aanstaande donderdag alleen dan kan ik toch niet dus we moeten nog even iets nieuws afspreken.
Ik ben echt super benieuwd! Ik heb nog nooit met iemand gedate via tinter/internet.
<<

Anoniem156

Bericht 20 Jan 2014 17:46

Re: Datetopic

Spannend Toet! Gewoon eens proberen, wie weet is het wat!

Ik word ook vrolijk van mijn date! We hebben gisteren meteen voor donderdag afgesproken.
Heb nu al wel kriebels :D
<<

Anoniem 49

Bericht 20 Jan 2014 18:14

Re: Datetopic

Mii_Joyce, Ik vond het ook echt heel erg spannend! M’n moeder heeft altijd qua gevoel achteraf nog gelijk gehad, haha! Maar ze zijn nog steeds enthousiast! ;)
Ik zou gewoon je afspraak zaterdag door laten gaan, je moet inderdaad daar niet op gaan blijven wachten!

Carra,
hij is 25.

Bolletje, ja ’t gaat goed! Ben zaterdagavond wel gefreakt, maar daar reageerde hij later vet lief op. En dat stelde me wel weer gerust.
Wat jammer dat het contact bij jou zo moeizaam gaat.

Liv, fijn dat jullie zo’n eerlijk gesprek hebben gehad. Gewoon blijven genieten, en dan zie je het allemaal wel! 

Beachgirl, je hebt inderdaad zoals Poubelle ook zegt niets te verliezen! Nee heb je, ja kun je krijgen!

Poubelle, klinkt goed! Ik vind ’t leuk voor je! Geniet van je kriebels!

Toet, spannend! Wanneer hebben jullie nu een date gepland? 
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 20 Jan 2014 21:04

Re: Datetopic

Kon het niet laten en heb hem gisteravond geappt of hij een goede reis had gehad en inmiddels weer lekker thuis was.
Dat was hij idd, en hij had nogal last van een jetlag. Verder even heen en weer geappt, hij vroeg hoe mijn weekend was geweest, en heb hem succes gewenst met werken in combi met een jetlag.

Daar is het een beetje bij gebleven. Nu is hij sinds vanmiddag 1 uur al niet meer online geweest. :nopompom: K weet niet zo goed meer hoe nu verder. Heb t gevoel dat ik hem stalk ofzo als ik hem elke keer ga lopen appen.

Ben echt een schijterd, heb idd niks te verliezen dat weet ik maar ben gewoon heel erg bang voor een nee. :pale:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem 53

Bericht 20 Jan 2014 21:21

Re: Datetopic

Ik herken je heel erg hierin Beachgirl, ga me in dit soort situaties ook altijd van alles in mijn hoofd halen. Ik weet uit ervaring dat mannen heel anders omgaan wat betreft whatsapp dan wij vrouwen. Als zij niet meteen of een tijd niet reageren zien zij daar geen kwaad in, terwijl wij zitten te wachten. Ik zou me dus niet te druk maken dat hij al zo lang niet meer online is geweest, als hij een jetlag heeft ligt hij misschien wel bij te slapen :)

Toet, spannend en veel plezier alvast! Heb je ex-date nog gesproken, of heb ik daar overheen gelezen?

Poubelle en Majira, ik word vrolijk van jullie verhalen!

Polly, RYW, hoe is het met jullie? :D
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 20 Jan 2014 21:30

Re: Datetopic

Lauren schreef:Ik herken je heel erg hierin Beachgirl, ga me in dit soort situaties ook altijd van alles in mijn hoofd halen. Ik weet uit ervaring dat mannen heel anders omgaan wat betreft whatsapp dan wij vrouwen. Als zij niet meteen of een tijd niet reageren zien zij daar geen kwaad in, terwijl wij zitten te wachten. Ik zou me dus niet te druk maken dat hij al zo lang niet meer online is geweest, als hij een jetlag heeft ligt hij misschien wel bij te slapen :)


Nouja dat niet direct antwoorden dat doet me niet zoveel. Mannen zijn idd niet zo "snel" met terug appen, terwijl als hij appt ik het vrijwel direct lees en soms zelfs denk zal ik over een half uurtje pas antwoorden?? Hij zal wel denken dat ik alleen maar op zijn appjes zit te wachten als ik direct antwoord geef.

Het is nu meer zo dat ik niet zo goed weet hoe ik het aan moet pakken, en het ook niet goed durf. Wil hem heel graag vragen of ie in is voor een tweede date maar dat zo out of the blue aan hem vragen dat doe ik maar niet. Moet er wel eerst een beetje een leuk app gesprek aan vooraf gaan.

Toen we elkaar net leerden kennen vroeg ik of ie al meer dates gehad had via Tinder en toen zei hij dat hij er al 2 eerder gehad had, 1 in oktober en 1 in november maar dat dat beide op niets uitgelopen was. Ben nu een beetje bang dat ik nummer 3 ga worden :laughcry:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 20 Jan 2014 21:34

Re: Datetopic

Nee ik heb ex-date niet meer gesproken! Dat feestje is pas volgende week vrijdag, ik liep een beetje op de zaken vooruit haha ;) Hij stuur wel de hele tijd snapchats naar me (volgens mij écht om reactie uit te lokken maar het kan zijn dat ik tunnelvisie heb). Ik droomde vannacht wel weer over hem maar verder gaat het wel goed als ik hem niet te veel spreek, ik weet niet meer wie het zei maar het heeft inderdaad gewoon (veel) tijd nodig.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 21 Jan 2014 12:21

Re: Datetopic

Misschien helpt het daten met de Tinder jongen dan wel Toet!

Beachgirl, je weet het pas als je het vraagt!

Joyce, ik zou hem een beetje laten voor wat hij is en vrijdag lekker met die ander gaan daten.

Liv, fijn dat jullie er over kunnen praten. Rustig aan opbouwen en je ziet het wel! Heb je nu helemaal geen contact meer met de jurist?

Bolletje, heb jij nog nieuws?

Hier geen updates, ik ben maar weer aan het Tinderen gegaan bij gebrek aan mannen in mijn omgeving :laughcry:
<<

Anoniem58

Bericht 21 Jan 2014 13:01

Re: Datetopic

Carra, mijn nieuws is dat we het contact afgekapt hebben. We zijn te verschillend en ik vond het heeeel erg jammer, maar het gaat niet werken.
Ik heb tinder maar weer geïnstalleerd voor de grap, en kwam allebei m'n dates eerder uit dit topic tegen. Die ene die in de friendzone zit, en de ene wazige die ineens niets meer liet horen. Ik heb ze allebei geliked, en die laatste had mij een tijd geleden ook al geliked, echt grappig om te ontdekken :p
<<

Anoniem156

Bericht 21 Jan 2014 14:26

Re: Datetopic

He wat jammer Bolletje! Maar wel beter dat je er nu al achter bent.

Carra, ben je er vrijdag ook met de meeting in Utrecht? Wie weet spot je daar nog iets leuk :)

Beachgirl, misschien durft jouw date je ook wel niet mee uit te vragen. Wat is denk je erger, te horen dat iemand niet nog eens wat met je wil gaan drinken maar dan gewoon verder daten met andere mannen of nog een poos in de stress zitten omdat hij je niet mee uit vraagt?
Mijn date en ik hebben eerst heel lang gechat via facebook, en daarna gewhatsappt. Af en toe zagen we elkaar heel eventjes met uitgaan.
Ik vond het ook lang duren voordat hij eindelijk wat vroeg (volgens mij heb ik hier nog neergezet dat ik dacht dat het niets was want hij vroeg me maar niet mee uit haha), dus toen heb ik, met wat wijn op, zelf maar gevraagd wanneer hij me nou eens mee uit ging vragen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 21 Jan 2014 15:47

Re: Datetopic

Nee ik kan niet vrijdag. :( Zo balen.

Jammer Bolletje. Maar als het vanaf het begin al zo moeizaam is, dan gaat het niet werken. En dan kan je er beter nu mee stoppen voordat het echt te gecompliceerd wordt.
<<

Anoniem 47

Bericht 21 Jan 2014 17:42

Re: Datetopic

Carra, ik heb weinig contact meer met de jurist. Heel af en toe een berichtje. Ik heb hem gister 3 minuten telefonisch gesproken. Hij kwam uit het ziekenhuis en had een slechte uitslag gekregen, maar hoe en wat weet ik dus niet. Vandaag heb ik hem nog een berichtje gestuurd, maar hij heeft nog niet gereageerd.

De kroegman en ik hebben besloten om elkaar even een tijdje met rust te laten. We vinden elkaar erg leuk, maar ergens hebben we gewoon die twijfel en hebben we het beide druk. Daarom laten we elkaar even met rust en dan kijken we of we elkaar "missen," of niet.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers