Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pretty Little Liars

<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 08:18

Re: Pretty Little Liars

Volgens mij hoef je alleen ep 1 van Ravenswood te kijken, maar het zal in PlL vast ook nog wel duidelijk worden. Ik wil het wel even spoileren?
<<

Anoniem17

Bericht 15 Jan 2014 08:19

Re: Pretty Little Liars

Jaa! Want Ravenswood staart (nog?) niet op Netflix en ik snap niet hoe je moet downloaden.. :nerd:
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 08:57

Re: Pretty Little Liars

Spoiler waarom Caleb raar doet.

Spoiler: weergeven
Miranda is dood, maar ik snap nog niet waarom Caleb dat niet gewoon zegt
<<

Anoniem199

Bericht 15 Jan 2014 12:30

Re: Pretty Little Liars

Ook even een spoiler over Caleb ;)

Spoiler: weergeven
Caleb doet raar omdat hij Hanna wil beschermen. Hij wil niet dat ze naar hem toe komt, omdat het gevaarlijk is in Ravenswood. Ik denk dat hij haar niet vertelt dat Miranda dood is, omdat hij dan ook zou moeten vertellen hoe dat is gebeurd en dat hij haar nog steeds kan zien.


[/spoiler]
Rush schreef:Spoiler waarom Caleb raar doet.

Spoiler: weergeven
Miranda is dood, maar ik snap nog niet waarom Caleb dat niet gewoon zegt
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 12:30

Re: Pretty Little Liars

Oh kijk, dat van Nens maakt weer een hoop duidelijker. Ik kijk Ravenswood niet, ik had alleen gelezen wat onder mijn spoiler staat, maar niet het waarom.

Danku danku!
<<

Anoniem19

Bericht 15 Jan 2014 13:31

Re: Pretty Little Liars

Ik heb net de nieuwste gekeken van gisteren. Ik geloof echt niet dat dinges A is, écht niet.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 15 Jan 2014 14:49

Re: Pretty Little Liars

Rush schreef:Maar dan kan het toch alsnog niet. Netflix kan iets niet hebben wat in Amerika nog niet uitgezonden is. De aflevering van vorige week was gisteren nog de nieuwe aflevering.

Ik heb van de, een gemaakt omdat dat schijnbaar niet duidelijk was en er misschien meer zijn die het anders lezen . Ik vond het wel logisch, kan gebeuren.


Ja daarom vond ik het ook raar(wat ik niet getypt had). Maar ik vind wel dat er een verschil tussen De en Een zit. Ik denk bij 'de nieuwe afl' aan de allernieuwste, vandaar mijn reactie dat ik alleen de afl van vorige week zag. Maar goed daar denken we dan allebei anders over.

Elliot schreef:Wow Gatsby, over-react much? Ik zie niks raars aan Rush' reactie hoor.. Ze legt het alleen even duidelijk uit.


Ik mag toch wel zeggen dat ik het een mindere reactie vind? Dat het op jou niet zo overkomt of wie dan ook houdt niet gelijk in dat het ook voor mij geld.




Terug naar pll.

Ezra wordt met elke week creepier haha. Ik vind die blikken die hij maakt echt niet bij hem passen. Ohja ik denk trouwens dat de Cabin van Wren is. Vanwege de trein tekening en omdat hij een keer in Radley aan het tekenen was.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 14:53

Re: Pretty Little Liars

Ik snap het hoor, daarom heb ik het ook aangepast voor de anderen die het nog lezen. Het is maar net hoe je zoiets leest inderdaad :ja: .

Wat jij zegt over die cabin makes a lot of sense. Die trein tekening was zolang in beeld, er moest iets mee zijn!!
<<

Anoniem199

Bericht 15 Jan 2014 16:18

Re: Pretty Little Liars

Haha, nou als jullie nog meer wil weten, ik kijk Ravenswood dus ook. Wel een beetje een vreemde serie, maar blijf toch kijken. Is dus ook wel handig ivm pll ;)

Nog een spoiler, was ik net vergeten.

Spoiler: weergeven
Daarnaast is Caleb zelf ook in gevaar. Hij is 1 van de 5 jongeren die door een vloek dood zouden moeten gaan om zo de mensen uit het dorp die uitgezonden zijn te beschermen. Die vloek proberen ze nu te doorbreken. Daarom moet hij ook blijven denk ik, om de rest te helpen.
<<

Anoniem19

Bericht 15 Jan 2014 16:27

Re: Pretty Little Liars

Rush schreef:Ik snap het hoor, daarom heb ik het ook aangepast voor de anderen die het nog lezen. Het is maar net hoe je zoiets leest inderdaad :ja: .

Wat jij zegt over die cabin makes a lot of sense. Die trein tekening was zolang in beeld, er moest iets mee zijn!!


Wow jullie letten goed op. Laat Wren alsjeblieft terugkomen :love:
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 16:28

Re: Pretty Little Liars

Maar niet als slechterik toch Darcy?
<<

Anoniem19

Bericht 15 Jan 2014 16:31

Re: Pretty Little Liars

Rush schreef:Maar niet als slechterik toch Darcy?


Maakt me niet uit, als hij maar terugkomt haha :P Preferably als lover van Spencer. Zal wel niet gebeuren.
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 16:32

Re: Pretty Little Liars

Darcy schreef:
Rush schreef:Maar niet als slechterik toch Darcy?


Maakt me niet uit, als hij maar terugkomt haha :P Preferably als lover van Spencer. Zal wel niet gebeuren.

Wren en Hanna hadden ook wel wat spanning toch? Wie weet gaat dat wel gebeuren!
<<

Anoniem17

Bericht 15 Jan 2014 16:33

Re: Pretty Little Liars

Nee Darcy! Niet als lover van Spencer, zij moet bij Toby blijven! Het is dat hij zo'n grote neus heeft, maar anders was het echt een lekker ding :wink:

Wren is ook mooi, maar Spencer hoort bij Toby.
<<

Anoniem19

Bericht 15 Jan 2014 16:34

Re: Pretty Little Liars

Ik vind Toby niet leuk :face:
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 16:36

Re: Pretty Little Liars

Darcy schreef:Ik vind Toby niet leuk :face:

Toby z`n hoofd vind ik een beetje eng. Maar de rest.. :hulde:
<<

Anoniem17

Bericht 15 Jan 2014 21:21

Re: Pretty Little Liars

Haha precies dat Rush! Met een zak over z'n hoofd zou ik 'm doen hoor! :^^:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 16 Jan 2014 12:50

Re: Pretty Little Liars

Damn, er is nu nét een (betalings)probleem met ons account van Netflix. Niet eens door onszelf, maar de fout ligt bij hun. Geeft normaal niet, kan wel even zonder. Maar moet nu minimaal 24 uur wachten voor ik weer kan bellen en we het hopelijk op kunnen lossen. En ik wil zoooo graag de nieuwe aflevering zien! :( Nouja, heb ik wel iets om heel erg naar uit te kijken in ieder geval.
<<

Anoniem19

Bericht 16 Jan 2014 15:14

Re: Pretty Little Liars

Parisienne schreef:Damn, er is nu nét een (betalings)probleem met ons account van Netflix. Niet eens door onszelf, maar de fout ligt bij hun. Geeft normaal niet, kan wel even zonder. Maar moet nu minimaal 24 uur wachten voor ik weer kan bellen en we het hopelijk op kunnen lossen. En ik wil zoooo graag de nieuwe aflevering zien! :( Nouja, heb ik wel iets om heel erg naar uit te kijken in ieder geval.


Zal ik je via facebook een privebericht sturen met een link waar je kunt kijken? Heb je geen netflix voor nodig.
<<

Anoniem177

Bericht 17 Jan 2014 23:20

Re: Pretty Little Liars

Ik ben bij seizoen 2 en helemaal verslaafd. Wat een heerlijke serie.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 18 Jan 2014 21:02

Re: Pretty Little Liars

Darcy schreef:
Parisienne schreef:Damn, er is nu nét een (betalings)probleem met ons account van Netflix. Niet eens door onszelf, maar de fout ligt bij hun. Geeft normaal niet, kan wel even zonder. Maar moet nu minimaal 24 uur wachten voor ik weer kan bellen en we het hopelijk op kunnen lossen. En ik wil zoooo graag de nieuwe aflevering zien! :( Nouja, heb ik wel iets om heel erg naar uit te kijken in ieder geval.


Zal ik je via facebook een privebericht sturen met een link waar je kunt kijken? Heb je geen netflix voor nodig.

Sorry, ik zie je reactie nu pas. Gelukkig heb ik het op kunnen lossen en heb zojuist de aflevering gezien. Nu eens kijken waar ik Ravenswood kan gaan zien.
<<

Anoniem12

Bericht 21 Jan 2014 11:23

Re: Pretty Little Liars

Leuk Bambina!

Vandaag weer een nieuwe aflevering op Netflix (de USA aflevering van 14-01-2014). Straks in de pauze even kijken of die er al op staat!
<<

Anoniem17

Bericht 21 Jan 2014 11:32

Re: Pretty Little Liars

Meehh ik heb vanavond orkestrepetitie en morgen hele dag werken, daarna cakejes bakken bij een vriendin en daarna vergadering.. Ik kan pas donderdagavond de nieuwe aflevering kijken :thumbdown: Dat wordt dit topic mijden!
<<

Anoniem17

Bericht 26 Jan 2014 10:14

Re: Pretty Little Liars

Ik heb eindelijk de nieuwe aflevering gezien! Nu hoef ik tenminste niet een hele week te wachten op de volgende ;)
Wat vonden jullie van deze aflevering?
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Jan 2014 15:02

Re: Pretty Little Liars

Ik heb jammer genoeg nog steeds 2 afleveringen om te kijken. Ik hoop een x op een vrije avond en kerel t huis uit. Zodat ik de tijd en rust heb om te kijken.
D. 16-8 en J. 27-11
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers