Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ANTM, Engeland vs Amerika.

<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jan 2014 13:06

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Wie heeft er gekeken? Wat vonden jullie ervan? Begrijp echt niet waarom Kelly Osbourne gastjurylid was. Wat weet zij nou van dat wereldje af? Heb haar wel eens gezien in een programma waarin ze sterren beoordelen op hun kleding, nou wat zij vaak aan had zag er niet uit, heel fout gecombineerd.
Bovendien is zij niet bepaald het boegbeeld voor modellen, ze is niet slank (wat niet geeft, ze oogt gezond), was erg afgevallen waarvan nu niks meer te zien is.
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:04

Bericht 15 Jan 2014 17:04

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Kun je het ook ergens terugkijken? Ik kan het niet vinden op RTL gemist :(.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jan 2014 19:53

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Dat kan vaak niet bij buitenlandse reallife programma's en als het al kan dan moet je betalen. Het wordt wel altijd herhaald iig voorgaande seizoenen dus nu ook neem ik aan. Check je tv gids of die online.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 16 Jan 2014 20:54

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Weet iemand toevallig wanneer het herhaald word, kan het nog nergens vinden :nerd:
Had het opgenomen maar kpn heeft een storing gehad die avond en de opname werkt dus niet ..
<<

Anoniem178

Bericht 16 Jan 2014 21:43

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Zondag 18.10 op RTL 5.

Ik ga weer volgen denk ik. Vorige seizoenen met een half oog gekeken, maar deze lijkt me wel leuk.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jan 2014 14:29

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Ik ga het denk ik niet elke week kijken, maar wie weet wel. Zulke programma's net als The Voice ed duren me te lang en daarom heb ik dus gekeken wie er deze ANTM gaat winnen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 20 Jan 2014 22:21

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Ah, diegene die zojuist zelf heeft besloten om te gaan vond ik het mooiste!
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jan 2014 10:17

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Heb het niet helemaal gevolgd. Waarom is zij weggegaan?
<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Bericht 21 Jan 2014 11:55

Re: ANTM, Engeland vs Amerika.

Ze kon niet tegen kritiek
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers