Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Jan 2014 18:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wauw Biechtje, het klinkt alsof je het echt te pakken hebt! Leuk voor je! Gisteren ontmoet? Tell us more! Waarom laat de situatie het nu nog niet toe?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Jan 2014 18:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

waarom kunnen jullie er momenteel nog niks mee? Weet voordat je wat dan ook op het spel gaat zetten (mocht hij of jij nog in een relatie zitten), zeker wat je doet voordat je teveel overhoop gaat halen. Verliefdheid kan je namelijk ook tijdelijk redelijk idioot, roekeloos en ontoerekeningsvatbaar maken.

Als dit allemaal niet het geval is: dan alleen maar.. geniet er met heel veel teugen van!! (en ben jaloers ;-))
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 19 Jan 2014 19:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik weet gewoon niet wat me overkomt. Mijn hele lijf schreeuwt om zijn aanwezigheid, ik kan alleen maar huilen van dat overweldigend gevoel. Ik zoek steeds maar afleiding en als ik eraan denk dat we ons woensdag pas weer kunnen zien dan weet ik zeker dat ik die 2 dagen gewoon niet ga overleven.

Waarom het nu even niet kan. Hij heeft al een poos zijn relatie uit. Maar die meid woont nog bij hem en gaat pas per 1 maart naar haar appartement. Ik wil gewoon niet eerder daar tussen komen puur ook uit zelfbescherming.
En ik wil zelf niet meteen te hard van stapel lopen.

Ik ken hem al jaren. En 3 jaar geleden heeft ook gevoel tussen ons gespeeld maar toen was het voor beide niet het juiste moment. We hebben altijd goed contact en ook close contact gehad.
Gisteren was hij even bij mij, en toen gebeurde het. Ik keek hem aan en hij mij en het was meteen duidelijk dat we beide hetzelfde voelde op dat moment.
En vandaag heeft dat dik bevestigd.

Ik verlies mijn hoofd momenteel. Ik kan niet meer helder denken gewoon ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Het giert als een idioot door mijn lijf.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 19 Jan 2014 22:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Leuk!!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Jan 2014 22:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat leuk biechtje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jan 2014 22:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Leuk, ik ben erg benieuwd wie je bent :D
❤ 7 juni 2018
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 21 Jan 2014 02:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Leuk, Biechtje!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Artemis

Bericht 21 Jan 2014 11:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eerlijk gezegd klinkt dat nogal overmatig gedramatiseerd. Je hele lijf schreeuwt om zijn aanwezigheid en opeens na jaren sloeg de bliksem in?
Niet meer helder denken is geen teken van ware liefde, dat is een teken dat je verdomd goed op moet passen dat je geen domme dingen doet over het algemeen.

Verliefdheid is prachtig en leuk en daar moet je van genieten, maar dit klinkt alsof het alleen maar drama gaat worden, zeker als hij nog bij zijn vriendin woont enzo.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 21 Jan 2014 11:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

In jou beleving misschien maar ik ben het niet met je eens. Ik heb puur mijn gevoel opgeschreven zoals het op dat moment door me heen ging, maar ik kan verdomd goed en helder nadenken wat ik doe.
Juist daarom geef ik aan dat ik nu niks ermee ga en wil doen omdat zijn ex nog in woont. Lijkt mij een heldere beslissing ook al voel ik verliefdheid.

Ik vind je reactie overtrokken en beter wetend over komen, terwijl jij zelf ook weet en ervaart hoe het is om je tot iemand aangetrokken te voelen.
<<

Artemis

Bericht 21 Jan 2014 11:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het klinkt gewoon te dramatisch. Ik weet niet of je langere relaties hebt gehad en hoe je date leven er tot nu uit heeft gezien, maar elke verliefdheid voelt heel heftig en 'dit is me nog nooit overkomen', dat is het hele punt van verliefdheid. En dat je daar heel blij en gelukkig van wordt snap ik, maar erom huilen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Jan 2014 12:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

:popcorn:
<<

Artemis

Bericht 21 Jan 2014 12:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik bedoel het ook niet naar, maar als mensen zo heftig schrijven over zoiets gaan bij mij alarmbellen rinkelen. That's all.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 21 Jan 2014 12:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Allemaal verschillende mensen met eigen emoties en jij hoeft mij niet te gaan vertellen of het goed of fout is hoe ik reageer.
Hoe mijn leven er verder uit heeft gezien, vind ik niet belangrijk om te melden. Ik omschrijf puur dat wat ik voel.
Jij je mening en ik ook. Niemand is perfect toch? Zou jij moeten weten.

Edit: Waarom alarmbellen? Het is toch niet meteen een foute reactie of emotie of gevoel wat omhoog komt? En het bewijst toch niet meteen dat ik b.v. niet meer helder kan denken? Dat maak jij ervan op basis van 2 post in dit topic.
<<

Artemis

Bericht 21 Jan 2014 12:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ok, helder, sorry.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Jan 2014 12:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Allemaal verschillende mensen met eigen emoties en jij hoeft mij niet te gaan vertellen of het goed of fout is hoe ik reageer.
Hoe mijn leven er verder uit heeft gezien, vind ik niet belangrijk om te melden. Ik omschrijf puur dat wat ik voel.
Jij je mening en ik ook. Niemand is perfect toch? Zou jij moeten weten.

Edit: Waarom alarmbellen? Het is toch niet meteen een foute reactie of emotie of gevoel wat omhoog komt? En het bewijst toch niet meteen dat ik b.v. niet meer helder kan denken? Dat maak jij ervan op basis van 2 post in dit topic.


Ja, artemis, moet jij toch weten!

Ik denk dat ze meer bedoelt dat als een gevoel zo heftig is als je omschrijft of je dan ook wel oppast. Niets ten nadelen van jou, maar dus eigenlijk beschermend bedoelt. Of ik heb het helemaal fout en ik zeg maar wat :12:
<<

Anoniem193

Bericht 21 Jan 2014 12:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Ik weet gewoon niet wat me overkomt. Mijn hele lijf schreeuwt om zijn aanwezigheid, ik kan alleen maar huilen van dat overweldigend gevoel. Ik zoek steeds maar afleiding en als ik eraan denk dat we ons woensdag pas weer kunnen zien dan weet ik zeker dat ik die 2 dagen gewoon niet ga overleven.



Van dit stukje gingen mijn alarmbellen ook af.

Maar je leeft nog vandaag, dus gelukkig valt het allemaal mee. Nog maar 1 dagje dan zie je hem weer.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 21 Jan 2014 12:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahaha ja gelukkig wel.

Nee eerlijk is eerlijk ik kwam misschien erg wanhopig over maar dat komt ook omdat ik op dat moment ga opschrijven wat ik dan voel.
We zijn nu 2 dagen verder en ik kan heel goed relativeren. De verliefdheid is nog zeker aanwezig, maar helder denken kan ik ook. En morgen zie ik hem weer.

Artemis het is al oke.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jan 2014 20:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Maar mensen… hoezo 'alarmbellen' dan??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 21 Jan 2014 20:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zora, misschien omdat het bijna manisch klinkt?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jan 2014 22:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

SuperGrover schreef:Zora, misschien omdat het bijna manisch klinkt?


Hmmm ik vond het juist zo'n schattig vrolijk berichtje. Ik herken het iig nog wel, dat ik het idee had echt de dagen niet door te kunnen komen omdat het nog zooooo lang zou duren voordat ik hem weer zag :D Ik wist natuurlijk wel dat het prima ging, maar het voelde ook altijd wel lekker melodramatisch haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 21 Jan 2014 23:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vraag me iets af.. Na de seks ga ik altijd vrijwel meteen naar het toilet, om te plassen en sperma te 'lozen' haha.
Toch gebeurt het vrij vaak dat ik de volgende dag, ongeveer 10 tot wel 15 uur na de seks, ineens weer sperma verlies.
Hebben meer dames dat hier? Is daar iets tegen te doen (om het er beter uit te krijgen bij toiletbezoek na seks bijv.)?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 22 Jan 2014 18:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Weet je zeker dat het sperma is en niet gewoon je eigen witte vloed?
D. 💙14-01-2019💙
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5682

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 22 Jan 2014 21:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb daar nooit last van gehad.

Maar misschien een vaginale douche?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 22 Jan 2014 22:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik 10 jaar geleden ben vreemdgegaan met een (toenmalig) klasgenoot. Ik heb dit ook aan mijn toenmalige vriend verteld. 10 jaar later heb ik nog steeds een zwak voor mijn oud-klasgenoot. Ik heb hem echt jaaaren niet gezien, maar als ik hem op internet zie, dan smelt ik nog steeds. Ondanks dat ik nu getrouwd ben. Hij weet waarschijnlijk onderhand nog nauwelijks wie ik ben en geeft er allang niks meer om, maar ik moet hem echt niet nog een keer op een feest treffen..Nu zag ik onlangs dat hij nu in het buitenland woont en dit deed me toch meer als ik dacht. Nu zie ik hem echt niet meer. Opluchting en teleurstelling tegelijkertijd. Ik ben overigens niet van plan om iets met mijn gevoelens te doen, maar schrik van het gevoel dat hij nog steeds bij mij losmaakt.
<<

Anoniem50

Bericht 22 Jan 2014 22:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Heeft niet iedereen een zwak voor iemand anders dan hun eigen partner?

Ik heb één ex waar ik altijd een zwak voor zal blijven houden. Ik smelt als het ware al als iemand over hem praat. Maar hij is gebonden, vader en ik zou nooit iets doen om dat te veranderen. Ook zou ik het niet zo snel als een gevaar zien mocht ik in een relatie zitten. De zwak is er, maar dat is ook het enige.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers