Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Terrible 2's

<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 09 Sep 2013 20:04

Terrible 2's

Pffff gaat dit zo echt een jaar door of is dit momenteel gewoon weer een fase?

K wil heel de dag niks, alleen tv kijken. Natuurlijk mag hij dat niet heel de dag en dan is hij heel chagrijnig, piepen, huilen, gillen noem maar op.
Eten gaat goed behalve met het avondeten, dan wil hij niet in z'n stoel zitten en zet t op een gillen. Vervolgens eet hij zijn eten aan de salontafel wel op dus dat is t niet.
Verder heel gevoelig, als hij een ander kindje hoort huilen wordt hij innig verdrietig en gaat hij mee doen. Je Kan je voorstellen dat op de crèche best wel vervelend is, voor iedereen.

Please vertel me dat dit niet heel lang duurt haha. Ik ben verpest hoor want hij is altijd zo lief en makkelijk, dat ik hier best wel even aan moet wennen.

Herkenbaar? En zo ja, hoe gaan/gingen jullie er mee om?
Afbeelding

Afbeelding
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 09 Sep 2013 20:07

Re: Terrible 2's

Herkenbaar! Maar soms verandert ons monstertje toch af en toe weer in een lief meisje, dus hou hoop :D
Afbeelding
Afbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Sep 2013 20:11

Re: Terrible 2's

Ja hoor herkenbaar. Hier is het sinds een paar weken de hele dag door 'nee', 'nietus' en 'self'. En als het niet gebeurt zoals hij het wil dan gaat hij slaan.
Ik laat hem zoveel mogelijk zelf doen, als hij steeds 'nee' zegt dan probeer ik het anders te zeggen/vragen of hem af te leiden.
<<

Anoniem13

Bericht 09 Sep 2013 20:16

Re: Terrible 2's

Gelukkig, Levi is niet het enige monster in ons midden! Alles is NEE, niet willen slapen, zichzelf slaan als het niet gaat zoals het volgens hem moet, gooien met zijn speelgoed, pffff.. Zo niet leuk!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 09 Sep 2013 20:17

Re: Terrible 2's

Wij hebben het hier al maanden, mijn moeder grapt elke keer het zijn bij jullie niet de terrible's 2's maar de terrible 1.... Zou het dan echt, of krijgen wij hierna weeeeer een fase :S
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 09 Sep 2013 20:25

Re: Terrible 2's

hier hetzelfde.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem72

Bericht 09 Sep 2013 20:37

Re: Terrible 2's

.
Laatst gewijzigd door Anoniem72 op 10 Dec 2014 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Sep 2013 21:02

Re: Terrible 2's

Hier eigenlijk nooit last van gehad. Af en toe een klein buitje maar over het algemeen hebben wij met R niets te klagen gehad. Ik schat zo in dat n wat pittiger wordt.
<<

Anoniem64

Bericht 09 Sep 2013 21:16

Re: Terrible 2's

Hou op, ik zit er middenin met de tweeling. Die zijn bijna 2, 5.
Willen 's morhens niet aangekleed worden, geen slaapzak aan, niet in de kinderstoel maar het liefste OP de tafel, uit de buggy klimmen, van zich af schoppen en knijpen als ik ze oppak. *zucht*

Zeer vermoeiend. Het gaat over, maar dan breekt er wel weer een andere fase aan als ik kijk naat de oudste 2 ;)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 09 Sep 2013 21:19

Re: Terrible 2's

Ik heb er nu al last van, wss door de komst van zus? Enfin, ik heb onlangs boke's in de Playstation gevonden, de tafel is ondergetekend, net zoals de vloer, gisteren heeft ze haar poep in bad uitgesmeerd (gelukkig gemakkelijk schoon te maken). En ze wacht precies altijd tot ik met Julie bezig ben voor ze vraagt om te eten/drinken/spelen/knuffelen/... Ze wilt alles zelf doen en 'nee' is ook een geliefd woordje.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 09 Sep 2013 21:42

Re: Terrible 2's

Haha gelukkig is het herkenbaar, maar jeetje zeg dit is echt niet hoe ik K gewend ben :(

En weet je wat ook irritant is, zodra hij bij m'n ouders is is hij poeslief en schattig haha.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 09 Sep 2013 22:04

Re: Terrible 2's

Hier ook heel herkenbaar! Dochter lijkt ineens in de gaten te hebben dat ze al 2 is en daarom alles zelf wel kan. Vanavond ook ineens een driftbui vanuit het niets. Op een gegeven moment was ze zo overstuur dat ze helemaal zweette en plakte. Gelukkig werd ze daarna weer rustig en was er ook niks meer aan de hand. Ook gek dat het zo ineens weer over is. Ik ben wel blij dat mijn vriend en ik er heel goed mee om kunnen gaan. Hij reageert hetzelfde als ik en dat geeft haar wel duidelijkheid.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 09 Sep 2013 22:16

Re: Terrible 2's

Mijn oudste dochter heeft er heel erg veel last van gehad, die had een terrible one die overging in een very terrible two en toen een dramatic three. Maar net toen ik bang begon te worden dat het haar karakter was, veranderde ze weer in een lief meisje :). Was net na haar derde verjaardag. Ik werd er toen soms wanhopig van. Ze was nooit agressief in de zin van bijten en slaan en zo, maar ze wilde echt bij alles het tegenovergestelde van wat ik wilde.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers