Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

<<

Anoniem85

Bericht 19 Jan 2014 11:09

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Hier krijgt hij in de ochtend een bord pap met poedermelk. In de avond een fles poedermelk. Soms drinkt hij hem leeg, soms drinkt hij niets.
M. heeft poedermelk, nr 2 nog wel, vanwege zijn KMA. Als dat niet zo was geweest en hij had liever poedermelk, kreeg hij dat ook, hier doen we nu denk ik 3 weken minstens met een pak, dus veel goedkoper is gewone melk niet.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 19 Jan 2014 11:32

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

R. kan nog niet goed uit een andere beker drinken, dus hier krijgt ze drinken vooral uit de fles. Een gewone beker gaat maar een paar slokjes goed, dus dat is ook nog niet echt een optie.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 19 Jan 2014 11:47

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Met flesvoeding zijn we bij allebei gestopt met 1 jaar en ze dronken allebei gelijk goed halfvolle melk.

Rond de 14 maanden hebben we ook de fles voor al het drinken weg gedaan en dronken ze uit een gewone beker.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 19 Jan 2014 11:59

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Wij zijn ook met 12 maanden gestopt met de fles geven. Daarna kreeg ze halfvolle melk uit een rietjesbeker of uit een normale beker met een rietje erin. Heel af en toe gaven we 's avonds nog een flesje, omdat ze het zo fijn vond en wij ook :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem106

Bericht 19 Jan 2014 12:07

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

I krijgt in ieder geval zijn poedermelk nog uit zijn fles 's morgens. De rest van de dag verschilt het of hij uit een beker drinkt of nog uit de fles. Dat hij drinkt vind ik belangrijker dan hoe hij het drinkt.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 19 Jan 2014 12:10

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Hier krijgt hij ook s`avonds nog een flesje poedermelk en geniet daar echt nog van.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 19 Jan 2014 13:31

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Twee keer per dag een fles melk. 'S morgens een fles gewone melk of pap uit een bordje, voor het slapen gaan een fles peutermelk van de Kruidvat.
<<

Anoniem25

Bericht 19 Jan 2014 13:42

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Ik heb geloof ik een maand of 2 geleden de flessen weggegooid. Luuk vroeg elke ochtend meteen om zijn fles, dan maakte ik melk warm, dronk hij twee slokken en was hij klaar. Dat vond ik zo zonde dat ik er klaar mee was en ze heb weg gedaan.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 19 Jan 2014 13:57

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Hier nog steeds, uit een andere beker wil hij nog niet drinken
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 19 Jan 2014 14:37

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Mijn oudste die weigerde van 11 maanden flesvoeding, gewone melk ging gelijk perfect, geen idee wanneer die flessen eraf waren.

De jongste die krijgt 's ochtends melk in rietjesbeker en tussen de middag en avond nog een fles.
Hij reageerde slecht op teveel gewone melk, eerst reageerde hij er helemaal slecht op maar inmiddels kan hij een beetje verdragen. Als hij teveel gewone melk krijgt krijgt hij last van krampen en slaapt daardoor niet.
De avondfles wil ik afbouwen (al ben ik blij dat hij hierdoor eindelijk langer slaapt).
<<

Anoniem16

Bericht 19 Jan 2014 21:10

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Hier met ongeveer 11.5 mnd gestopt met de flesvoeding, het pak was leeg en ze dronk ook prima gewone melk. In de ochtend krijgt ze vaak nog wel een papfles maar dat is meer uit gemakzucht.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 19 Jan 2014 21:13

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Onze oudste drinkt nog 2 keer per dag een fles.
De jongste al vanaf 8 maanden niet meer. Hij weigert de fles, dus toen ik stopte met borstvoeding moesten we altijd pap geven uit een bordje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem20

Bericht 19 Jan 2014 21:44

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

3x...flessenaddict
Ochtend bij brood, middag bij brood en na avondeten. Thee en water wil hij niet...
Hebben hem een skippykoe gegeven voor de verjaardag, maar had beter een echte kunnen kopen...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 20 Jan 2014 09:52

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

juani schreef:3x...flessenaddict
Ochtend bij brood, middag bij brood en na avondeten. Thee en water wil hij niet...
Hebben hem een skippykoe gegeven voor de verjaardag, maar had beter een echte kunnen kopen...


:lol: :lol:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Jan 2014 12:36

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Tot een maand of 14/15, toen wilde ze zelf niet meer. Bij het ontbijt had ze toen al een tijdje pap uit een bord, maar voor het slapen nog wel een flesje melk. Tussendoor dronk ze gewoon uit een rietjesbeker. Ze liet die fles zelf vallen, vond ik wel heel fijn eerlijk gezegd. Hoefde ik hem niet gedwongen te gaan afleren op een gegeven moment.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 20 Jan 2014 22:12

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Dochter geloof ik met een jaar niet meer, maar zoon die vertikt het om melk ergens anders uit te drinken..
Melk dat moet gewoon in een fles.. Hij krijgt dus elke ochtend en tussen de middag een flesje melk bij zijn brood.
December 2009
juli 2012
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 21 Jan 2014 08:54

Re: Tot wanneer kreeg jouw kindje een fles?

Beide tot een jaar of 3. De oudste toen met melk en brinta. De jongste heeft tot die tijd groeimelk gehad op advies van de kinderarts. Gewone melk drinken ze hier nog steeds niet en dat hoeven ze van mij ook niet, alternatieven zat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers