Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 21:38

Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik een ballonvaart voor 2 gewonnen. Helaas ging de eerste keer niet door en nu staat het voor de 29ste gepland.. Maarrrr ik vind het eigenlijk zo ontzettend eng, vooral de landinstructies alleen al..

Eigenlijk vind ik dat ik het gewoon MOET doen, zoiets ga ik zelf nooit kopen en ik heb het immers cadeau gekregen.

Ik ga met man en die vindt het ook al eng... wij de grote helden :thumbup:

Wie praat me moed in haha.

Aan de ene kant denk ik ik geef het weg aan iemand die het heel graag wil en ook verdiend maar aan de andere kant... zoiets ga ik zelf nooit kopen dus al ik het nu niet doe.. doe ik het nooit.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 08 Sep 2013 22:04

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Dat lijkt me nou zo gaaf!!

Toevallig ben ik een week of 3 geleden nog wezen kijken naar kennissen die met een ballon mee gingen. Van het klaarmaken van de ballon tot dat ze opstegen heb ik gezien. Zo gaaf maar het lijkt me ook wel erg spannend en volgens mij het landen helemaal.
Probeer te genieten joh!! Als het slecht weer is, of ze geven slecht weer af, de wind is niet zo goed etc blazen ze het wel af.

Wat is de landinstructie? Ben ik wel benieuwd naar!

Heel veel plezier!!
<<

Anoniem83

Bericht 08 Sep 2013 22:13

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Nou ben ik toch wel benieuwd naar die landinstructies.

Ontopic: gaan hoor, is echt heel gaaf om een keer meegemaakt te hebben.
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 22:19

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Oh, d'r is niks engs aan hoor. Hooguit ligt gij met het landen een keertje op uw poep :)
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 08 Sep 2013 22:26

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Ik durf nog net in de draaimolen en rups op de kermis en in carnaval festival in de Efteling :laughcry: maar ik vond de vaart in een luchtballon écht heel erg gaaf!
De eerste 5 minuten heb ik zo ongeveer als een houten plank gestaan, daarna kon ik me langzaam ontspannen en op een gegeven moment vond ik het alleen nog maar prachtig om alles te zien en stond ik ontspannen te kijken.

Tja, het landen vond ik niet zo fijn, paar keer "gestuiterd" maar verder viel het wel mee hoor. Wat voor instructies hebben jullie dan gehad? Wij kregen dat pas net voor het landen te horen geloof ik, in ieder geval pas de avond zelf en niet van te voren.
Ik was trouwens wel wat gespannen tijdens het landen, je weet dat er wat gaat gebeuren en dat het niet heel fijn zal zijn maar niet precies hoe en wat.

Ik zou écht gaan! Unieke kans!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Sep 2013 22:36

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Wat gaaf! Ik zou wel met je willen ruilen, dus doen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 09 Sep 2013 06:43

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Printje dat lijkt me erg super om mee te maken, dus lekker van genieten !!
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 09 Sep 2013 07:28

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Gaaf! Ik heb mega-hoogtevrees, maar zo'n ballonvaart lijkt me ontzettend gaaf en ook heel romantisch :D Gewoon doen hoor!
<<

Anoniem119

Bericht 09 Sep 2013 07:36

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Gaaf, je moet het gewoon doen!!
Ik ga het volgend jaar ook doen en ben heel benieuwd naar je ervaring dus je bent verplicht te gaan zodat je verslag uit kunt brengen ;-)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 09 Sep 2013 07:58

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Dat is echt zo super gaaf! En zelfs dat landen valt in de praktijk reuze mee :).
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 09 Sep 2013 08:58

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Jaloerssss! Gewoon gaan, anders krijg je echt spijt denk ik.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Sep 2013 09:02

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Ik ben 3 jaar geleden met een ballon mee gegaan en het was super gaaf! Ik zou het echt doen als ik jou was. Het landen stelde niet zoveel voor. We moesten een beetje bukken en dat was het. De mand stuiterde een paar keer op de grond voordat hij neerkwam, maar dat is echt niet eng hoor. Je moet er gewoon van gaan genieten, want dat uitzicht is het echt waard!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Sep 2013 10:45

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Het is echt geweldig om te doen, zelfs mijn oma van toen een jaar of 80 ging mee! Het is echt zo'n ervaring die je op geen enkele andere manier kunt evenaren. En eng, nee het was dus echt totaal niet eng!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 09 Sep 2013 20:34

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Oh, wat gaaf! dat zou ik ook graag willen doen! Ik zou dus gewoon gaan, anders krijg je er misschien wel spijt van! :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Sep 2013 20:45

Re: Ballonvaart, wie praat me moed in ;)

Bedankt voor jullie tips! We gaan als het goed is 29 sept.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers