Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goed voor jezelf zorgen

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Jan 2014 12:46

Re: Goed voor jezelf zorgen

Tulp schreef:Volgens mij heeft ze laatst behoorlijk duidelijk aangegeven dat het op dit moment ff niet lekker met haar gaat. Dus vind dit dan een behoorlijke trap na. In de foto's die ze laatst liet zien kon je duidelijk zien dat ze wel degelijk is afgevallen en haar best er voor doet. Dit topic is ook al weer wat ouder. Iedereen kan terug vallen, maar zoals ik het zie doet ze haar stinkende best en is ze al vele malen verder dan pak en beet twee jaar geleden.



Jammer dat het zo overkomt, het tegenovergestelde was juist mijn doel van het bericht. Ik hoop dat Marley mij als forummer goed genoeg kent om te weten dat ik haar niet moedwillig een trap na zou geven..

Succes met het telefoontje naar de huisarts Marley, hopelijk een eerste stap in de goede richting!
Laatst gewijzigd door Lady op 20 Jan 2014 14:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem50

Bericht 20 Jan 2014 13:20

Re: Goed voor jezelf zorgen

Ja, ik kan aardig inschatten hoe iemand het bedoeld. Ik voel me trouwens niet zo snel aangevallen, ergens is het wel 'fijn' als iemand iets opvalt wat mezelf ook al is opgevallen. Dan wordt het namelijk tijd voor actie.

Ik heb aankomende donderdag een afspraak bij de huisarts. Het is de bedoeling dat ik vanmiddag een heel stuk ga lopen, dat is in ieder geval de afspraak die ik met een vriend heb gemaakt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Jan 2014 14:54

Re: Goed voor jezelf zorgen

En met jouw eerste alinea zeg je precies waar ik op hoopte. Zo werkt het bij mij ook. Ik kan denken dat ik te zwaar ben maar mezelf toch nog wel voor de gek houden. Totdat iemand anders zegt dat ik inderdaad wel wat aangekomen ben. Pas dan gaan mijn ogen echt open.

Moedig dat je een afspraak hebt gemaakt! En vanmiddag lekker wandelen, goed voor lichaam én geest!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jan 2014 14:57

Re: Goed voor jezelf zorgen

Lady schreef:En met jouw eerste alinea zeg je precies waar ik op hoopte. Zo werkt het bij mij ook. Ik kan denken dat ik te zwaar ben maar mezelf toch nog wel voor de gek houden. Totdat iemand anders zegt dat ik inderdaad wel wat aangekomen ben. Pas dan gaan mijn ogen echt open.

Moedig dat je een afspraak hebt gemaakt! En vanmiddag lekker wandelen, goed voor lichaam én geest!


Misschien is een doorverwijzing naar een dieetist iets voor je Marley? Die kan je wellicht opnieuw leren eten?
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers