Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkoop parkeren Scheveningen?

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 17 Jan 2014 13:45

Goedkoop parkeren Scheveningen?

Iemand tips voor mij?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem7

Bericht 17 Jan 2014 13:51

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Het is een beetje afhankelijk van waar je vandaan komt, maar doorgaans vind ik het OV naar Scheveningen goedkoper dan het rijden en parkeren :)
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 17 Jan 2014 13:59

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

We komen uit het noorden van Nederland. We gaan wel met de auto.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Jan 2014 14:57

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Wij parkeren altijd bij de haven en dat is gratis. Maar dan moet je wel een stukje lopen (ik geloof iets van 10-15 minuten tot het begin van de boulevard), maar dat vinden wij nooit erg.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Jan 2014 15:27

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Als je met je rug naar het circus theater staat kijk je zo een hele lange weg in (die loopt uiteindelijk richting madurodam). Als ik me niet vergis is dat de Nieuwe Parklaan, dichtbij het CT is het betaald parkeren, maar als je er een stuk vanaf rijdt (richting madurodam dus) wordt het op een gegeven moment gratis. Vaak is er langs de kant van de weg dan een plekje waar je de auto kunt zetten.
Het is dan een minuut of 8 a 10 lopen naar het CT.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 17 Jan 2014 15:34

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Lejow schreef:Als je met je rug naar het circus theater staat kijk je zo een hele lange weg in (die loopt uiteindelijk richting madurodam). Als ik me niet vergis is dat de Nieuwe Parklaan, dichtbij het CT is het betaald parkeren, maar als je er een stuk vanaf rijdt (richting madurodam dus) wordt het op een gegeven moment gratis. Vaak is er langs de kant van de weg dan een plekje waar je de auto kunt zetten.
Het is dan een minuut of 8 a 10 lopen naar het CT.


Dat is al lange tijd niet mee gratis, tenzij je hem echt ver weg zet...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Jan 2014 15:35

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Poppy schreef:
Lejow schreef:Als je met je rug naar het circus theater staat kijk je zo een hele lange weg in (die loopt uiteindelijk richting madurodam). Als ik me niet vergis is dat de Nieuwe Parklaan, dichtbij het CT is het betaald parkeren, maar als je er een stuk vanaf rijdt (richting madurodam dus) wordt het op een gegeven moment gratis. Vaak is er langs de kant van de weg dan een plekje waar je de auto kunt zetten.
Het is dan een minuut of 8 a 10 lopen naar het CT.


Dat is al lange tijd niet mee gratis, tenzij je hem echt ver weg zet...


Nou echt heel ver vond ik wel meevallen, heb er eind vorig jaar nog geparkeerd en vond het prima aan te lopen!
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 17 Jan 2014 16:14

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Mizz_S schreef:Wij parkeren altijd bij de haven en dat is gratis. Maar dan moet je wel een stukje lopen (ik geloof iets van 10-15 minuten tot het begin van de boulevard), maar dat vinden wij nooit erg.


Wordt dat ergens aangegeven waar je dan kan parkeren? Of weet je zo toevallig de straatnaam oid?

Edit: Ik heb al een pagina gevonden met gratis parkeerplaatsen bij de haven
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem16

Bericht 17 Jan 2014 20:41

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Wij parkeren altijd gewoon bij het Circustheater. Een dagkaart voor het parkeergarage is helemaal niet zo duur.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 17 Jan 2014 20:54

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Printje schreef:Wij parkeren altijd gewoon bij het Circustheater. Een dagkaart voor het parkeergarage is helemaal niet zo duur.


Ik vind het nogal wat.... En omdat we het niet breed hebben telt elke euro
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem173

Bericht 17 Jan 2014 21:33

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Parkeren bij p+r Rijswijk, 4 euro doordeweeks of 2 in het weekend inclusief een 4 persoons treinkaartje.
<<

Anoniem30

Bericht 17 Jan 2014 22:27

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

€13,50 is niet echt goedkoop natuurlijk met parkeren...

Maar ik ben de naam van de straat kwijt, maar een stuk achter het theater kun je gewoon gratis parkeren, en dat is helemaal niet zover lopen 10 - 15 minuten naar het strand toe, dat is wel de moeite waard lijkt me.
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 18 Jan 2014 00:28

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Atelier Madame schreef:Parkeren bij p+r Rijswijk, 4 euro doordeweeks of 2 in het weekend inclusief een 4 persoons treinkaartje.


Dit dus! ( alleen is het wel een tramkaartje wat je 'krijgt')
En die tram rijdt dus langst daar waar je geparkeerd staat..
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jan 2014 08:18

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Pippa schreef:€13,50 is niet echt goedkoop natuurlijk met parkeren...

Maar ik ben de naam van de straat kwijt, maar een stuk achter het theater kun je gewoon gratis parkeren, en dat is helemaal niet zover lopen 10 - 15 minuten naar het strand toe, dat is wel de moeite waard lijkt me.


nieuwe parklaan dus :)
<<

Anoniem16

Bericht 18 Jan 2014 09:32

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Wij hebben voor een hele dag parkeren 7 euro betaald. Kochten dat kaartje in het theater trouwens.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 19 Jan 2014 10:50

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

We hebben de auto uiteindelijk vlakbij het Carlton Beach hotel gezet. Daar heb je een heel lang open lucht parkeerplaats en de poortjes stonden open :) Dus de hele dag gratis gestaan
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 19 Jan 2014 23:48

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Oh ja, gewoon het Zwarte Pad dus. Volgens mij is dat in de winter altijd gratis....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem30

Bericht 19 Jan 2014 23:50

Re: Goedkoop parkeren Scheveningen?

Die bedoelde ik, zwarte pad!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers