Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse tekst)

<<

Anoniem75

Bericht 18 Jan 2014 19:34

Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse tekst)

Eindelijk heb ik de parfum gevonden waar ik al een hele tijd naar op zoek was. Nu wilde ik 'm eigenlijk het kleinste formaat bestellen maar dan kom ik alleen maar Travel Size Refill flesjes tegen. Ik kan opzich goed Engels maar ik begrijp uit de tekst niet wat het precies inhoudt. Moet je zoiets dan mengen met water? Of heb je daar een speciaal flesje voor nodig?

http://www.liberty.co.uk/fcp/product/Li ... fill/59267
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Jan 2014 19:42

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Je hebt gelezen dat ze dit geurtje alleen in het Verenigd Koninkrijk bezorgen?

Verder staat er dat je het flesje dat je krijgt samen met een reisverstuiver moet gebruiken die ze apart verkopen.
<<

Anoniem75

Bericht 18 Jan 2014 19:54

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Ja klopt dit was even een voorbeeld. Ik heb al een site gevonden die wel World Wide kan versturen.

Maar zou zo'n simpel verstuivertje ook goed zijn? Die verkopen ze wel eens in de actie bij de Kruidvat. En dan hoef je er geen water bij te doen toch? :redface:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Jan 2014 19:58

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Of dat past weet ik niet... Maar er hoeft iig geen water bij, het is gewoon 30 ml van dat luchtje.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jan 2014 20:13

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Lonely Goatherd schreef:Je hebt gelezen dat ze dit geurtje alleen in het Verenigd Koninkrijk bezorgen?

Verder staat er dat je het flesje dat je krijgt samen met een reisverstuiver moet gebruiken die ze apart verkopen.


Bedoel je de Travel Case? Volgens mij bedoelen ze hierbij een beschermingsverpakking.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem122

Bericht 18 Jan 2014 20:22

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Ik vind deze uitleg op een andere site:

We've been waiting for the travel version of Molecule 01 for a looong time, this is the refill for the gorgeous travel box.

Dus waarschijnlijk als je het origineel koopt, dan zit er een travel box bij, en die zal dus wel duurder zijn, en deze past daar dus in en is alleen het flesje en niet de complete set met box er bij.
<<

Anoniem75

Bericht 18 Jan 2014 20:35

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Maar heb ik dan wel iets aan het luchtje ik het zo koop? Want overal zie ik een gewoon flesje met een spray erop. Een normaal flesje dus.

Grr ik wil dit luchtje gewoon! En 30 euro vond ik ook nog wel een mooi prijsje.
<<

Anoniem122

Bericht 18 Jan 2014 20:48

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Het staat er toch duidelijk?

Je kan het flesje zo kopen, met een metalen travel box er omheen:
http://www.liberty.co.uk/fcp/product/Li ... Case/97647

Omdat je weinig hebt aan 2 of 3 travel boxes, bieden ze een andere, goedkopere optie: Enkel het flesje met de parfum, als "refill" voor de metalen box. Dan gooi je het lege flesje weg, en stop je het nieuwe flesje in de metalen box waar je eerste flesje in zat.
Maar als je die box helemaal niet hoeft, dan kan je dus net zo goed die refill kopen.
Het flesje is precies hetzelfde, alleen krijg je dus ENKEL het flesje met de parfum en NIET de metalen case er omheen.
<<

Anoniem29

Bericht 18 Jan 2014 21:19

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Bij Chanel kun je de travel refills alleen gebruiken in een plastic verstuiver die je los moet kopen. De refill hebben bij hun zo'n dicht staafje, zoals onder de spuitmond van slagroom. Daar kun je dus niets mee als je het omhusel niet hebt.
<<

Anoniem75

Bericht 18 Jan 2014 22:30

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Ik baaaaaal. Ik dacht dat ik een site had gevonden die ook naar Nederland kon verzenden nou niet dus. En nu kan ik geen andere site vinden alleen die 100 ml flesje verkopen. En 115 euro vind ik dan toch erg duur.

Iemand die binnenkort naar Engeland gaat toevallig? :nerd:
<<

Anoniem273

Bericht 19 Jan 2014 07:52

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Razz schreef:Ik baaaaaal. Ik dacht dat ik een site had gevonden die ook naar Nederland kon verzenden nou niet dus. En nu kan ik geen andere site vinden alleen die 100 ml flesje verkopen. En 115 euro vind ik dan toch erg duur.

Iemand die binnenkort naar Engeland gaat toevallig? :nerd:


Wij gaan ws binnenkort (februari of april) naar Schotland, wie weet hebben ze 'm daar? :)
<<

Anoniem75

Bericht 19 Jan 2014 11:18

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Zou je dan voor mij willen kijken Azi? Als je 'm daar kunt kopen betaal ik gewoon de verzendkosten.
<<

Anoniem273

Bericht 19 Jan 2014 12:32

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Ja, dat wil ik wel!
<<

Anoniem75

Bericht 19 Jan 2014 20:43

Re: Wat houdt dit in? Parfume Travel Size Refill (Engelse te

Aziraphale schreef:Ja, dat wil ik wel!


Lief, lief!

Mocht je de datum weten wil je me dan pm-en? Ik wil dan ook evt het geld naar je overmaken hoor als je dat fijner vind.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers