Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ticketsites

<<

Anoniem1

Bericht 02 Sep 2013 18:30

ticketsites

Welke sites gebruiken jullie voor het zoeken van je vliegtickets?
<<

Anoniem122

Bericht 02 Sep 2013 19:01

Re: ticketsites

Skyscanner, en voor goede aanbiedingen ticketspy, maar daar kan je niet zoeken naar tickets. Is gewoon een website waarop goede deals worden getoond.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Sep 2013 19:13

Re: ticketsites

Ik begin altijd met Skyscanner, om een idee te krijgen, maar check altijd op andere sites en zeker bij de maatschappij zelf of er niet een goedkopere / betere optie is
<<

Anoniem1

Bericht 02 Sep 2013 19:29

Re: ticketsites

Oja Skyscanner, die was ik kwijt! Danku.
<<

Anoniem285

Bericht 09 Sep 2013 17:06

Re: ticketsites

Vliegtarieven.nl
<<

Anoniem1

Bericht 09 Sep 2013 17:29

Re: ticketsites

he die kende ik nog niet, die is goed! dankje!
<<

Anoniem285

Bericht 09 Sep 2013 18:00

Re: ticketsites

Ooit van een collega als tip gekregen en sindsdien veelvuldig gebruikt! :)
<<

Anoniem1

Bericht 09 Sep 2013 18:03

Re: ticketsites

Ja, t ticket waar ik op zit te azen is hier een stuk goedkoper! maar goed er moet nog van alles bevestigd worden voor ik kan boeken.
<<

Anoniem285

Bericht 09 Sep 2013 20:16

Re: ticketsites

Wat trouwens voor sommige bestemming ook goedkoop kan zijn, zeker als je een enkel ticket nodig hebt, is jetairfly.com.
Daarmee kom je wel in Brussel terecht, maar zo ken ik mensen die vanuit Mexico voor 200 euro thuis zijn gekomen.

En via vliegtarieven.nl heb ik al vaak goedkope tickets geboekt, is ook handig als je een ticket zoekt vanaf een andere bestemming terug.

Scheelt het veel met waar je eerst wilde boeken? Waarom moet je nog wachten om te boeken?
<<

Anoniem1

Bericht 09 Sep 2013 20:24

Re: ticketsites

ik weet nog niet zeker waar we van boord gaan. Vriend wel een paar dagen verlengen zodat we er in Malta af kunnen ipv in Turkije. T scheelt denk ik 15-20 euro met t goedkoopste wat ik tot nu toe had gezien. jetairfly ga ik ook opslaan, maar zal binnen europa weinig verschil uitmaken denk ik.
<<

Anoniem285

Bericht 09 Sep 2013 20:42

Re: ticketsites

Ah, ok. Dat is niet zoveel inderdaad. Met jetairfly heb ik ook nog nooit geboekt, maar ik spiek er wel altijd even op.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 12 Sep 2013 10:03

Re: ticketsites

Heb die vliegtarieven site eens bekeken, maar het lijkt alsof ze alleen tickets direct bij de vliegmaatschappij zelf aanbieden? Op skyscanner zie je ook de prijzen van tix.nl, ebookers, world ticket center etc.
<<

Anoniem285

Bericht 12 Sep 2013 13:59

Re: ticketsites

Ja, dat kan best inderdaad. Ik weet ook niet of het de beste optie is hoor, voor mij werkt het prima dus ik ben eraan blijven plakken, maar als het mogelijk is boek ik altijd direct bij de luchtvaartmaatschappij.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 12 Sep 2013 14:12

Re: ticketsites

Ja ik ben ook een voorstander daarvan, maar heb nu aantal keer gehad dat het 30 euro of zo scheelde met een boekingssite, dus dan vond ik het wel de moeite waard. Als het maar paar euro verschilt, dan boek ik ook altijd bij de maatschappij zelf. Thanks in ieder geval voor de tip!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers