Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


regeldagen

<<

Anoniem275

Bericht 09 Sep 2013 07:46

regeldagen

Het lijkt erop dat we met L bij de regeldagen met 3 mnd zijn beland (woensdag is hij 3 mnd, dus perfecte timing) maar hoelang duren deze bij jullie? Het is namelijk zo dat ik morgen weer voor het eerst moet werken en dit het er niet makkelijker op maakt..

Daarbij is L tijdens het drinken erg aan het trekken en draaien de laatste dagen, liefst duwt hij tijdens het drinken mijn borst helemaal weg terwijl hij mijn tepel vast blijft houden :thumbdown: herkennen jullie dit?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Sep 2013 08:55

Re: regeldagen

Die regeldagen waren meestal gewoon 1 dag. Maar met drie maanden geen last meer van gehad. Dat ze zo gek dronk was bij mij dat ze spruw had. Toen kwam ze ook vaker, want dan was ze ook niet verzadigd.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem20

Bericht 09 Sep 2013 09:06

Re: regeldagen

bij dat getrek zou ik ook denken aan spruw...
<<

Anoniem275

Bericht 09 Sep 2013 09:16

Re: regeldagen

Spruw kwam ik met google ook wel tegen, maar ik zie niets geks in zijn mondje of op mijn tepel, T heeft het ook gehad (fv) dus ik denk dat ik het wel zou herkennen..
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 09 Sep 2013 09:33

Re: regeldagen

Ik heb nooit wat gemerkt van de regeldagen. Voed je ook op verzoek?
En wat betreft dat draaien, herken ik wel. De omgeving wordt natuurlijk interessant en hij wil alles waarschijnlijk in de gaten houden. M. deed dat ook een periode. Ik ging altijd op een rustig plekje zitten, dan viel het wel mee.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 09 Sep 2013 10:02

Re: regeldagen

Spruw hoeft niet altijd zichtbaar te zijn. Voelen je borsten normaal? Het kan ook afleiding zijn, ga eens in een stille omgeving zitten met zn 2e als dat kan. Als ie dan rustig drinkt is dat de oorzaak.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Sep 2013 10:07

Re: regeldagen

Regeldagen duren hier altijd tot het moment dat ik het echt niet meer trek. Dan ga ik naar bed 's avonds en denk dat ik elk moment om kan vallen, en ineens is het de volgende dag weer normaal.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem275

Bericht 09 Sep 2013 10:11

Re: regeldagen

Ja, ik voed op verzoek. Maar als hij er de ene dag steeds 4 uur tussen laat en de andere nog geen 3 en vaak zelfs maar 2 valt dit mij wel op. Sowieso kijk ik vaak wel hoelaat het is als ik voed, omdat hij ook huilt als hij moe is en van aanleggen dan vaak onrustiger wordt omdat hij te vol zit.
Ik merk aan mijn borsten niets anders als anders. 1 tepel is wel pijnlijk, maar ik denk dat dat door het getrek komt.
Zal straks nog eens in zijn mondje kijken en verder eens zien wat hij vandaag met de voedingen doet (hij is al 4x geweest, terwijl we meestal op 6 voedingen in 24uur zitten) vanmiddag is de oudste nog weg, dus dan kan ik eens even rustig voeden, zonder dat L de hele tijd T hoort..
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 09 Sep 2013 10:14

Re: regeldagen

Wij hadden ook spruw, maar bij M. was ook niks te zien in haar mondje. Ik merkte het vooral bij mezelf.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 09 Sep 2013 12:13

Re: regeldagen

Mijn oudste dochters hadden beiden ook wel eens dat ze zo dronken maar ze hebben nooit spruw gehad. Kan het geen frustratie zijn dat je te weinig melk hebt, omdat hij nu ook zo vaak komt voor een voeding?
<<

Anoniem275

Bericht 09 Sep 2013 20:13

Re: regeldagen

zijn mondje en tong zijn mooi roze na de voeding van 9 uur kwam hij om 12 +16 + 19uur weer en dronk hij rustig.
dus dat hij rustiger is, is wel fijn voor morgenmiddag/avond als ik ga werken.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Sep 2013 20:41

Re: regeldagen

Ik gaf fv dus dan heb je dat niet, succes met je mannetje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx