Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 18 Jan 2014 08:35

Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Misschien ligt het aan mij, maar waarom hebben ze uberhaupt echte drugs bij zich? Is nog geen reden om te stelen, maar toch...

Buisje met cocaïne verdwenen na drugsvoorlichting op school


Bij een voorlichtingsbijeenkomst over drugs is donderdag op een school in Alphen aan den Rijn zeker één buisje cocaïne ontvreemd.

"De voorlichting voor klas 4-vwo begon donderdachtochtend om 08.30 uur. Rond 10.00 werd ontdekt dat er zeker één buisje cocaïne was verdwenen", zegt een voorlichter van het Ashram College tegen NU.nl.
"Het buisje is verdwenen uit een koffer van een GGD-medewerker. De enige persoon die de koffer kon openen was de medewerker van de GGD. Hij heeft de koffer constant bij zich gehouden, het is dan ook een raadsel hoe dit kon gebeuren", aldus de voorlichter van de school.

De zaak is gemeld bij de politie en de GGD heeft er aangifte van gedaan. De voorlichter meldt verder dat er geen camerabeelden van de drugsvoorlichting zijn gemaakt. "Wel zijn alle leerlingen van de vwo-klas ondervraagd of zij iets gezien hebben. Helaas is het niet duidelijk geworden wat er zich heeft afgespeeld."
Vast onderdeel van de voorlichting over drugs is het laten zien ervan. De drugs zaten in een gesloten koffer die de voorlichter steeds zelf opende en op slot deed. Het is vooralsnog een raadsel wat er is gebeurd. Ook vrijdag zijn in de loop van de dag geen aanwijzingen naar voren gekomen wie het heeft gedaan.
L2014 & H2017
<<

Anoniem20

Bericht 18 Jan 2014 08:51

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Dom en naïef.....
<<

Anoniem162

Bericht 18 Jan 2014 09:09

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Ik snap niet waarom ze drugs in het echt moeten laten zien bij de voorlichting.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 18 Jan 2014 10:45

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Snap daar het nut ook niet van nee...
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem187

Bericht 18 Jan 2014 10:52

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Ik vraag me echt af waarom ze echte drugs bij zich hadden...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Jan 2014 11:32

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Hoorde gister een leerling op de radio. Zij zei al ik vond het zo vreemd dat we met zijn allen weg mochten. Die had verwacht dat ze allen wel verhoord zouden worden maar dat gebeurde uiteindelijk alleen door de rector.
2015 💙
<<

Anoniem7

Bericht 18 Jan 2014 11:57

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Ik had er al iets over gehoord, maar nog niet goed gelezen. Ik snap sowieso niet waarom er cocaïne bij voorlichting aanwezig moet zijn. Zeker op een middelbare school vind ik dat vragen om problemen.
Laatst gewijzigd door Anoniem7 op 19 Jan 2014 03:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem7

Bericht 18 Jan 2014 12:00

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Het kan natuurlijk trouwens ook zomaar zijn dan dat buisje cocaïne na een eerdere voorlichting op een andere school al is verdwenen, uit het verhaal begrijp ik namelijk dat ze geen idee hebben wanneer het gebeurd moet zijn en die voorlichter de enige was die de koffer kon openen. Ik vind het maar een vaag verhaal.
<<

Anoniem198

Bericht 18 Jan 2014 12:20

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Maple, nu weet ik beter waar je woont. Ik twijfelde of je daar zou wonen of aan de overkant van de kruising.

On topic, ik vind het ook idioot dat ze echte coke mee nemen. Een leek ziet het verschil echt niet tussen echt of wat bakpoeder in een zakje. Dit is echt vragen om problemen.
<<

Anoniem7

Bericht 18 Jan 2014 12:23

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Hmm, Victoria, help me eens, heb je een andere naam? Ik heb namelijk geen idee of ik je ken, maar je komt hier dus wel vandaan begrijp ik?
<<

Anoniem198

Bericht 18 Jan 2014 12:31

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Maple schreef:Hmm, Victoria, help me eens, heb je een andere naam? Ik heb namelijk geen idee of ik je ken, maar je komt hier dus wel vandaan begrijp ik?


Zit al jaren op het forum maar nooit heel actief geweest. Meerdere namen gehad. Ben een tijdje Zilver geweest. Totdat iemand de forumnaam Silver nam en ook nog eens dezelfde avatar had, heb ik mijn naam laten wijzigen.
Heb 21 jaar in jou woonplaats gewoond en kom er nog regelmatig.

Edit, ik vraag mij regelmatig af of mijn nichtje en neefje bij jou op het kdv zitten.
Laatst gewijzigd door Anoniem198 op 18 Jan 2014 12:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem7

Bericht 18 Jan 2014 12:36

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Oh wat leuk! Weet je op welk kdv je neefje en nichtje zitten?
<<

Anoniem198

Bericht 18 Jan 2014 12:46

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Nee. Weet alleen dat het een grote speelplaats heeft.
<<

Anoniem7

Bericht 18 Jan 2014 12:49

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Die hebben wij wel :) zou dus kunnen. Weet je welke wijk? Wij zitten in K&Z. PM me anders eventjes, gaat zo offtopic hier haha.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 18 Jan 2014 13:31

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Ik vind het wel hilarisch eigenlijk maar inderdaad idioot dat zij echte coke bij zich hebben, waar is dat in hemelsnaam voor nodig? Wat willen ze daar eigenlijk mee doen?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 18 Jan 2014 13:49

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Oke, ik ben gelukkig niet de enige die verbaasd is. Wat is er in vredesnaam mis met een vergelijkend product en foto's?
L2014 & H2017
<<

Anoniem7

Bericht 18 Jan 2014 14:05

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Als ze het maar niet bij nader inzien gewoon in de bosjes gegooid hebben. Moet er niet aan denken dat één van de spelende kinderen hier een buisje suiker denkt te vinden en het opeet.
<<

Anoniem237

Bericht 18 Jan 2014 19:37

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Misschien heeft de meneer van de GGD het flesje zelf wel meegenomen, kon hij de leerlingen de schuld geven.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 18 Jan 2014 21:09

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Wat bizar dat ze echte cocaïne meenemen naar zo'n voorlichting.
<<

Kannibaal

Bericht 19 Jan 2014 11:24

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Forumster schreef:Misschien heeft de meneer van de GGD het flesje zelf wel meegenomen, kon hij de leerlingen de schuld geven.


Dit is precies wat ook als eerste in mij opkomt.
<<

Anoniem205

Bericht 19 Jan 2014 11:33

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Maple, had jij nou op die school gezeten? Of zat jij op S?
Toen ik naar de middelbare zou gaan, mocht ik niet voor deze school kiezen, die school stond toen bekend als het Hashram...
<<

Anoniem7

Bericht 19 Jan 2014 12:51

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Nee ik zat op het GHL :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Jan 2014 15:32

Re: Buisje met cocaine verdwenen na voorlichting op school

Op het nieuws was te horen dat ze echte drugs meenemen, omdat leerlingen de voorlichting dan veel serieuzer nemen dan wanneer ze kiezen voor nepdrugs. Hij zei ook dat dit de eerste keer was in 20 jaar dat het fout was gegaan.

Ik kan me wel voorstellen dat een groep veel geboeider luistert bij echte drugs dan bij een vervanging. Dan is het net allemaal wat spanender.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers