Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1 dag iemand terughalen uit de dood

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 18 Jan 2014 11:41

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Niemand, dan zou voor mij het verdriet en de rouwverwerking opnieuw beginnen.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 18 Jan 2014 11:52

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Mijn opa, nu 3 maanden geleden dat hij overleed en ik mis hem heel erg. Ook is er nog iets wat ik graag tegen hem zou willen zeggen. Voor mij heel belangrijk en hoop dat hij het diep in zijn hart wist.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem168

Bericht 18 Jan 2014 13:20

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Dan zou ik mijn opa (moeders kant) terughalen. Ik hem nog nooit gekend en dat vind ik echt heel jammer. Ik hoor zoveel leuke verhalen over hem, ook dat hij zich inzette voor veel dingen en om anderen te helpen. Hij gaf ook muziekles etc. En er kwamen ook altijd veel mensen over de vloer bij mijn opa, hij had echt veel aanloop altijd en veel mensen om zich heen. Ik heb hem dus nooit gekend, maar ben echt benieuwd naar die man en ben ook wel benieuwd of we een goede band zouden hebben, als hij nog had geleefd. Zou graag willen weten of het had geklikt tussen ons, denk echt vaak aan hem. Heb veel bewondering voor hem.
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Jan 2014 13:28

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

.
Laatst gewijzigd door *foef* op 31 Okt 2014 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 18 Jan 2014 13:56

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Mijn oma. Om nog even met haar te knuffelen en praten. Voor mezelf, maar ook vooral voor mijn moeder.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Jan 2014 15:01

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Foef, ben je een oude bekende wiens oude forumnaam begint met een Y.?

En edit, weet niet of ik dit zou willen. Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Jan 2014 16:11

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

SuperGrover schreef:Niemand, dan zou voor mij het verdriet en de rouwverwerking opnieuw beginnen.

Dit. Ik vind het niet fijn dat mensen in mijn omgeving zijn overleden, maar ik heb het nu wel een plek kunnen geven. Ik heb geen zin om dat weer opnieuw mee te maken.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 18 Jan 2014 19:24

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Kenya schreef:Niemand. Ik wil dat mezelf en diegene niet aandoen, nogmaals afscheid nemen.


Mee eens!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem321

Bericht 18 Jan 2014 21:02

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Ik zou ook niemand terug willen halen.
<<

Anoniem134

Bericht 18 Jan 2014 22:10

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Ik zou graag mijn opa willen zien. Hij is 17 jaar geleden overleden. Maar ik mis hem nog iedere dag. Zou zo graag willen dat hij mijn dochter had leren kennen.

En eigenlijk zou ik oma ook even willen zien. Zij is afgelopen mei na een val direct daarna overleden, we hebben geen echt afscheid kunnen nemen en dat kan ik nog steeds geen plek geven.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2014 23:14

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Poeh. Ik droom het heel regelmatig dat mijn papa terug is maar dan voor bepaalde tijd. In die dromen beleef ik dan weer hoe hij voelde, hoe hij rook, hoe fijn zijn liefde was maar iedere keer word ik hartverscheurend wakker. Dus ik denk dat ik daarvoor pas in real life, mijn dromen kan ik al amper aan.
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 18 Jan 2014 23:44

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Mijn vader! Ik zou hem graag kennis willen laten maken met mijn gezinnetje en dat hij dan kan knuffelen met mijn kinderen. Wat zou hij trots zijn op ze!
Aan de andere kant denk ik ook dat het afscheid nemen heel pijnlijk zou zijn om hem weer te laten gaan. Zijn dood heeft destijds erg veel indruk op mij gemaakt en heb het er nu nog steeds moeilijk mee. Ik zou er wel goed over nadenken of dat het z'on goed idee zou zijn en daar denk (en weet ik) dat hij alles wel meekrijgt op 1 of andere manier.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Vita

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 08 Sep 2013 19:26

Bericht 19 Jan 2014 01:05

Re: 1 dag iemand terughalen uit de dood

Mijn vader, hij is bijna 6 jaar geleden onverwachts overleden en ik zou zo graag nog 1 keer met hem knuffelen zoals we altijd samen deden, nog 1 keer samen over de zwarte markt lopen hand in hand en liedjes van Frans Bauer hard aanzetten in de auto net als vroeger en gewoon keihard genieten van het veilige gevoel dat hij me altijd gaf.

Ook kan hij dan mijn kleine nichtje zien, wat zal hij trots zijn op de kleine meid en m'n zus.

Slik, tranen in mijn ogen van al jullie verhalen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers