Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 17 Jan 2014 16:40

Re: Datetopic

Dat is wel het verstandigste natuurlijk. Lastig haha. Eigenlijk wil ik hem iets sturen in de trant van: "Laat maar, heb er zo geen zin meer in. Doeiii!" Maar dan laat ik mezelf erg kennen haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jan 2014 16:47

Re: Datetopic

Tja, en daar kan ik dan natuurlijk ook weer niks van zeggen (maar come on, die freak vroeg erom) :wink: Dus ik hou het bij een advies!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem32

Bericht 17 Jan 2014 16:55

Re: Datetopic

Idd Sushi gewoon laten hangen joh! Niks meer laten horen doet hij ook bij jou.
En als hij dan op het laatste moment zegt "Gaat het nog door of hoe dan ook" Dan geef je aan, nee ik heb inmiddels wat anders gepland gezien jij niks van je laat horen en ik niet eindeloos op jou ga zitten wachten!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Jan 2014 17:04

Re: Datetopic

kerel schreef:Haha Lady die heeft de transfer naar dit domein niet meegemaakt blijkbaar. En dank je wel. Het is serieus. Lees hier nog wel. Te leuk om te missen :)



Leuk voor je!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 49

Bericht 17 Jan 2014 17:05

Re: Datetopic

Veel plezier stuit!

Mijn date is onderweg richting mij!
<<

Anoniem 53

Bericht 17 Jan 2014 18:12

Re: Datetopic

Veel plezier Stuiterbal en Majira!
<<

Anoniem32

Bericht 17 Jan 2014 19:08

Re: Datetopic

Thnxx. Ik ben er klaar voor. Al zijn die zenuwen echt niet grappig. Slaat helemaal nergens op en zal vast goed komen. Maar dju nog een half uurtje wachten.


*Daten is niks voor mij! :palm:
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 17 Jan 2014 19:52

Re: Datetopic

Sodan ik had vanmiddag even een gefrustreerde chatpartner op Paiq. :face:

Zijn eerste woorden waren: vind je dit ook een kutsite? (dat was gister al)
Dus ik had geantwoord: Soms wel, maar als alles normaal werkt niet

Vandaag wassie online en toen zei ie: hoi, alles goed? Maar ik was aan het werk dus ik kon niet meteen antwoorden, zat ook via de Paiq app het bericht te lezen en die app werkt niet zo fijn.

Nog geen tien minuten later: Laatmaar, ik vind het geen kutsite. Het ligt niet aan de site, het ligt aan al die kutwijven die online zijn maar geen antwoord geven!!

Heb niet eens geantwoord haha, gewoon hup blokkeren en verwijderen haha! :palm: :laughcry:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 17 Jan 2014 23:08

Re: Datetopic

@Beachegirl, Omg .. wat een gast.. Dan zou ik er inderdaad ook al vrij snel klaar mee zijn, ja! :palm:

@Sushi ik zou hem lekker laten voor wat hij is, al snap ik je neiging iets te sturen.. Houd de eer aan jezelf :)

@Majira en @Stuiterbal hoe waren jullie dates? :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem32

Bericht 18 Jan 2014 09:43

Re: Datetopic

@Beachgirl, hahahahaha wat een ezel duidelijk gefrustreerd.

@Joyce, hoe is het met je? voel je je al wat beter? Heb je je scharrel nog gezien of gesproken?

Gisterenavond was echt gezellig. Zoals hij over kwam op de app gesprekken zo was hij ook in het echt. Heel leuk veel humor daar houd ik wel van. We hebben lekker gegeten in een restaurant hier in mijn stad. Ik had er nog nooit van gehoord schijnt er al 17 jaar te liggen haha.
Daarna terug naar huis gewandeld, beetje van de stad laten zien. Heldere lucht, lekker weer heerlijk.
Bij mij thuis nog na gekletst en vannacht om 02:00 ging hij naar huis. Met de mededeling dat het dik voor herhaling vatbaar was.
Kortom ik heb een leuke avond gehad, en hij ook dus.
<<

Anoniem59

Bericht 18 Jan 2014 12:18

Re: Datetopic

Pfff ik moet even vlug een ego-post... Ik ben nog bij mijn date!

Vorige week had hij weer even een freakmoment over relaties en dat nu we ook seks hebben we eigenlijk (zoals jullie) al zeiden) écht alles doen dat samen een relatie maakt. Vroeger zou hij op dit moment dan dus weggevlucht zijn zei hij, maar hij is te gek op me, en wilde de seks even op een laag potje omdat hij merkt dat hij daardoor 'zijn kop verliest' en dat vindt hij eng. Goed over gehad, ligt niet aan mij, ik ben geweldig en lief en leuk en sexy en het komt vanzelf weer als deze bui opgetrokken is. Nou, prima... Hij is er gewoon nog niet qua angst en ik weet hoe fijn de seks is tussen ons en hoe heerlijk hij het vindt dus dat komt heus wel weer, ik heb geduld met hem.

Gisteren dus voor het weekend weer naar hem toegegaan en het is zo leuk! Alleen gisteren gebeurde er ineens iets geks. We waren vreselijk melig, zaten te klieren en ik had een enorme lachbui en ineens, voor ik er erg in had, zei ik: ik hou van je. En hij zei: ik ook van jou. Maar omdat we zo melig waren denk ik, was dit wel serieus, en zo ja, gaat hij niet nog veel harder freaken?! Vooralsnog voelt het niet awkward, we hebben een leuke avond gehad en hebben tegen elkaar aan geslapen en lang liggen knuffelen en kussen (geen seks, haha) en daarnet naar het bos geweest, ik had een lief briefje geschreven en hij zoende me en hield me vast toen hij het gelezen had, alles voelde gewoon zoals het altijd voelt tussen ons, fijn en lief en blij! Maar toch ben ik bang dat hij freakt dus daarom freak ik vast op voorhand!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 18 Jan 2014 12:21

Re: Datetopic

@stuiterbal wat lief dat je naar me vraagt! De koorts is weg geloof ik, dus alleen nog ontzettend verkouden. Boek me wel best prut nog door de situatie met mn date (noem het liever date dan scharrel). Niets van hem gehoord en ergens ben ik benieuwd naar het Waarom :redface: ... luister al dagen "ik zou het zo weer overdoen" :palm:

Wat fijn dat jouw date zo leuk was! En dat hij ook graag nog een keer wil afspreken! Helemaal super :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 18 Jan 2014 12:55

Re: Datetopic

Oh dat is wel bijzonder RYW! Dat het er zo ineens uitflapt lijkt mij op zich wel een goed teken, misschien ook niet erg om dat even niet te analyseren samen :)

Ik zou een date hebben vanavond maar ineens whatsappte meneer dat het niet doorging. Omdat hij de klik niet voelt. Knap hoor, als je elkaar nog niet gezien hebt. Ik had al zo'n voorgevoel. Toch fijn dat dat blijkt te kloppen ergens.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 18 Jan 2014 13:13

Re: Datetopic

@Nijntje, Wat stom dat het niet doorgaat, maar wel beter dat hij nu eerlijk is. Wat bijzonder dat je al zo'n gevoel had.

@RYW Wat leuk dat jullie het zo goed en leuk hebben samen! Lijkt me een goed teken als jullie allebei zeggen van elkaar te houden. Ik snap dat je misschien even flipt, maar als ik zo lees komt dat wel goed met jullie :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 18 Jan 2014 15:44

Re: Datetopic

RYW, wat een gefreak daar bij jullie! ;-) Wat goed van je dat je geduldig met hem kunt zijn en niet aan jezelf gaat twijfelen. Verder klinkt het gewoon heel goed allemaal!

Jammer Nijntje! Nou ja, next!

En Stuiterbal, klinkt als een leuke avond!

Ik heb vanochtend tegen mijn niet meer date gezegd dat ik niet verliefd ben en het ook niet ga worden. Jeetje wat vond ik dat naar zeg. Ik wordt liever gedumpt dan dat ik iemand pijn doe. Het is ook echt een ontzettend goeie lieve jongen. Dat maakte het allemaal nog een beetje erger. Hij was echt verdrietig en ik voelde me een ontzettende draak. Bah.

Nijn, misschien kan ik hem aan jou koppelen? ;-)
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Jan 2014 15:47

Re: Datetopic

Carra, niet leuk, maar wel verstandig dat je eerlijk bent geweest. Zo weten jullie allebei waar je aan toe bent. Je bent geen draak, en dat zal hij later ook inzien.

Majira, hoe was het gister? :D

Stuiterbal, fijn dat je een leuke avond hebt gehad!

Ik heb gister een kort Tinder gesprek gehad. Het is op niets uitgelopen, maar het is een begin haha!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 18 Jan 2014 18:50

Re: Datetopic

Carra schreef:RYW, wat een gefreak daar bij jullie! ;-) Wat goed van je dat je geduldig met hem kunt zijn en niet aan jezelf gaat twijfelen. Verder klinkt het gewoon heel goed allemaal!

Jammer Nijntje! Nou ja, next!

En Stuiterbal, klinkt als een leuke avond!

Ik heb vanochtend tegen mijn niet meer date gezegd dat ik niet verliefd ben en het ook niet ga worden. Jeetje wat vond ik dat naar zeg. Ik wordt liever gedumpt dan dat ik iemand pijn doe. Het is ook echt een ontzettend goeie lieve jongen. Dat maakte het allemaal nog een beetje erger. Hij was echt verdrietig en ik voelde me een ontzettende draak. Bah.

Nijn, misschien kan ik hem aan jou koppelen? ;-)


Waarom aan mij dan? ;-)
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Jan 2014 19:52

Re: Datetopic

Lauren; super! leuk! Gezellig :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2014 21:18

Re: Datetopic

Ja hallo Majira, doe jij eens ff heel gauw een update!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Jan 2014 21:57

Re: Datetopic

Majira, dan weten we dus nog niks hè.
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Jan 2014 21:58

Re: Datetopic

Hahaha, ik dacht dat bovenstaand berichtje wel voldeed. Maar niet dus! ;)

De plannen zijn gisteren allemaal nog gewijzigd, we zouden eerst er op uit gaan, maar dat ging door zijn werk niet door. Hij was rond etenstijd bij me, heeft toen me ouders ontmoet (gelukkig gingen die vrij snel daarna weg :p ) Daarna lekker op de bank gehangen, tv gekeken, knuffelen en goede gesprekken gevoerd. De planning was al zo dat hij even een paar uurtjes bij me zou slapen, omdat hij midden in de nacht weer moest werken. Uiteindelijk nog even samen geslapen, heb ik hem 's nachts om 01.15u weer uit bed gestuurd en ben ik weer verder gaan slapen! ;)

M'n ouders hebben 'm in ieder geval goedgekeurd! :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2014 22:05

Re: Datetopic

Nou, dikke mik dus, leuk! Woont ie ver bij je vandaan? Weer een vrijgezel minder in dit topic binnenkort dus, gaat goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Jan 2014 22:13

Re: Datetopic

Ik vind het, als fanatieke meelezer/volger van dit topic, altijd leuk om te lezen hoe hier relaties ontstaan! Majira, superleuk meid!
2012 & 2016
<<

Anoniem156

Bericht 18 Jan 2014 22:14

Re: Datetopic

Leuk zeg Majira! Jullie gaan hard!

ik heb mijn date gisteravond nog even gezien. We waren allebei in de kroeg. Ik had al een paar wijntjes op en ging naar huis toen hij er net was. Toen ik 'm gedag ging zeggen zei ik dat als ie zin had in een kopje thee hij maar langs moest komen. Hij had me nog geappt toen hij langs wilde komen maar daar ben ik doorheen geslapen, bummer.
Heel misschien komt 'ie vanavond nog even langs, en anders zie ik 'm morgen weer!
<<

Anoniem156

Bericht 18 Jan 2014 22:16

Re: Datetopic

Oh en ik dacht dat ik had gedroomd dat ik 'm had geappt dat ik 'm leuk vind. Dat heb ik dus echt verstuurd. En ik kreeg terug dat hij mij ook leuk vindt, yay! Krijg er alleen zo'n middelbare school gevoel bij maargoed, ik had wat wijn op dus dan kan dat :p
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers