Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nadeel van een tweeling...

<<

Anoniem2

Bericht 09 Sep 2013 16:49

Re: Nadeel van een tweeling...

Al let je nog zo goed, vroeg of laat gebeurd het, net zoals wat Lejow zegt, een keer! :pale:
<<

Anoniem62

Bericht 09 Sep 2013 17:37

Re: Nadeel van een tweeling...

Wat zielig. Maar dat gebeurt echt overal wel eens, ook als je geen tweeling hebt. Hier hebben we ook al vaker bulten en blauwe plekken gehad en zelfs een keer een flinke snee die gehecht moest worden
<<

Anoniem133

Bericht 09 Sep 2013 18:31

Re: Nadeel van een tweeling...

Het gebeurt inderdaad iedereen weleens, ook als je geen tweeling hebt. Hier ook twee ondernemende jongens waarbij ik echt ogen en handen te kort kom af en toe. Je kunt jezelf nu eenmaal niet in tweeën delen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 09 Sep 2013 18:34

Re: Nadeel van een tweeling...

Ah. Sneu!
Maar je leest het ook zonder tweelingen gebeurt het hoor ;)!

D is wel eens van de comode gevallen. Mijn man was net 5 seconden de deur uit.
Ik heb met D lopen mee huilen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem5

Bericht 09 Sep 2013 19:33

Re: Nadeel van een tweeling...

Zo is ook mijn dochter achterover gevallen vanuit staande positie op de trip trap stoel, mijn god wat een enorme knal gaf dat, plat met haar achterhoofd en rug op de grond. Ik ben mij echt wezenloos geschrokken en ik denk dat ik die klap op mijn 80ste nog steeds zo voor mij hoor. :no:

Om over de enorme muurtekening, rollen toiletpapier, omgekieperde badjes over het laminaat op de overloop en wekelijks leeggetrokken kledingkasten maar niet te spreken. Vooral het laatste, echt verschrikkelijk. Ik vouw en sorteer de kleren al niet eens meer, mik alles er uit de was in zoals het opgedroogd is, het ligt er toch in no time weer uit. En toch vergeet ik steeds weer die slotjes ervoor te kopen. :thumbdown:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers