Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 09 Jan 2014 17:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk de laatste tijd steeds vaker dat mijn vriend een testosteron tekort heeft. Ik heb er wat informatie over opgezocht en er zijn wel wat symptomen die ik herken van mijn vriend. Er zijn echter ook symptomen die ik echt niet terug zie.

Als we lepeltje lepeltje liggen krijgt hij bijvoorbeeld geen stijve, of als we samen douchen terwijl hij dit vroeger altijd wel had. Zijn we al te lang samen? Dat dat weg trekt en het normaal wordt? Of zou het toch te maken hebben met iets anders.

Ik weet het gewoon niet zo goed. Ik vind het jammer dat ik mijn vriend nooit echt opgewonden zie worden als ik mijn 'best' niet doe.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jan 2014 17:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik weet het niet hoor, maar het is toch niet vanzelfsprekend dat een man altijd maar een stijve krijgt als je tegen hem aan ligt of samen onder de douche staat? Jij wordt toch ook niet elke keer opgewonden als hij bij je in de buurt is (lijkt me)?
❤ 7 juni 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 09 Jan 2014 18:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Niet? Haha.

Vroeger was dit wel altijd zo. Misschien dan toch gewenning. Stom.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jan 2014 18:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou ja pin me er niet op vast, ik ben geen expert op het gebied van stijve piemels :wink: Er zijn vast mannen die al een stijve krijgen als ze in een straal van 10 m van een vrouw verkeren, maar denk niet dat je je zorgen hoeft te maken haha (zo lang hij tijdens de seks maar functioneert!).
❤ 7 juni 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 09 Jan 2014 18:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het is denk ik ook meer mijn probleem. Ik kwam altijd in de stemming als ik zag dat hij opgewonden werd van mij of als ik dat voelde. Nu dat steeds minder voorkomt merk ik dat ik minder opgewonden raak of zelfs niet als hij verder geen 'move' maakt. Dat resulteert wel in minder vaak seks dan vroeger.

De seks is verder hetzelfde gebleven of op sommige vlakken zelfs beter, maar ik merk dat ik de laatste tijd moeite heb met het voorspel (of de fase daar nog voor) omdat ik niet goed weet waarvan ik nou opgewonden moet raken als hij mij geen rede geeft om opgewonden te raken. Vroeger kwam het (misschien wel door zijn lichaam) vaker vanuit mij om seks te hebben. Nu kak dat bij mij ook in en zakt de frequentie dus wel aanzienlijk.
<<

Anoniem17

Bericht 09 Jan 2014 18:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha biechtje, ik vind het een beetje een gekke aanname hoor, dat een man direct opgewonden moet zijn als je lepeltje lepeltje ligt. Dat heeft mijn vriend ook echt niet.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Jan 2014 19:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh ik mag juist van mijn vriend niet lepeltje lepeltje liggen (en ik vind het net zo lekker liggen...), want dan krijgt hij dus standaard een stijve. Je zou toch denken dat als het 'gewenning' is, dat je na vier jaar dat ook niet meer hebt?
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 09 Jan 2014 23:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik snap het wel, dat is de reden waarom wij niet 'naakt' naar een sauna kunnen haha.
Nee maar ik begrijp dat je je dat afvraagt.. Maar idd wellicht gewenning? De 1 went sneller dan de ander of iets?!
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 09 Jan 2014 23:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ten eerste wil ik graag duidelijk hebben dat het de laatste tijd weer een stuk beter gaat tussen ons. We zijn een stuk gelukkiger dan een tijdje geleden, we hebben het weer leuk in onze relatie. Dus nee, het is nu zeker niet dat ik me aan alle kleine dingen erger en die daarom erg uitvergroot.

Wat betreft de verdeling hebben jullie allemaal gelijk. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik in onze situatie het meest in het huishouden doe. Ik verwacht nagenoeg niks van hem, het hoeft van mij niet. Ik doe veel dingen juist graag alleen, net zoals Susan met een muziekje erbij, op mijn eigen tempo en mijn eigen manier. Wassen, strijken, stofzuigen, dweilen, afstoffen, etc. Geen probleem. Hij werkt een stuk meer dan dat ik doe. Nu is de verdeling echter dat hij niks doet, op een vuilniszak weggooien en één afwas in de twee weken na. Als ik hem al eens iets vraag om te doen dan gaat het met de grootste moeite. Dat stoorde me vandaag dus een beetje.

Hij zal die troep zeker niet expres maken, hij ziet het gewoon niet. Lastig te accepteren soms, als je zelf geheel het tegenovergestelde bent. En zoals ik al zei, ik weet dat hij heel hard werkt en die vrije dagen achter de PS gun ik hem echt wel. Ik kon vandaag alleen echt niet begrijpen dat hij mij heel de dag druk bezig zag met van alles en hij maar op de bank blijft hangen, zonder ook maar iets te vragen of voor te stellen. Grotendeels toch wel mijn eigen probleem, dat geef ik nu toe. Ik had hem misschien duidelijk moeten vragen te helpen met iets. Dit doe ik ook meestal. Maar het is niet leuk als ik een zuchtend antwoord krijg waarbij hij laat merken dat het de allergrootste moeite is en hij het eigenlijk niet wil doen. Ik hoor nooit eens: "Tuurlijk, dat doe ik straks voor je!" Jullie wel?! :laughcry:
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 10 Jan 2014 01:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje die denkt dat haar vriend een testosteron tekort heeft: Neemt zijn spiermassa ook af? Heeft hij last van zijn botten? Had hij een kale plek op z'n hoofd maar begint er weer haar te groeien? Dat zijn symptomen die mijn vader had namelijk. Hij heeft waarschijnlijk een bijbal ontsteking gehad en daardoor maakte (en maakt) zijn lichaam niet meer genoeg testosteron aan. Tegen de tijd dat ze er achter kwamen was het inmiddels wel al maanden verder. Zijn bijballen zijn inmiddels verwijderd (dit hoeft niet altijd trouwens, want als je er op tijd bij bent kun je gewoon anti biotica slikken) Ik heb me laten vertellen dat bij ongeveer 25% van de 50+ mannen wel eens een bijbal ontsteking voorkomt. (ik weet niet of dat waar is, heb het nooit nagezocht). Hij smeert nu dagelijks een soort gel op z'n schouders en rug waar de testosteron inzit, omdat zijn lichaam het nog nauwelijks aanmaakt. Lang verhaal kort: Volgens mij merk je het duidelijk ook aan andere symptomen dat hij een testosteron tekort heeft.

Ik denk in ieder geval niet dat het niet krijgen van een stijve wijst op te weinig testosteron hoor... Volgens mij is het vrij normaal dat een man na verloop van tijd niet meer direct een stijve krijgt, maar dat het iets meer moeite kost.
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 09:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Parisienne schreef:Ten
Ik hoor nooit eens: "Tuurlijk, dat doe ik straks voor je!" Jullie wel?! :laughcry:

Eh ja, maar ik hoef het dan ook niet te vragen eigenlijk. Als ik zeg 'hé, ik doe even de vaatwasser uitpakken, wil jij vast de tafel dekken of beginnen met koken' dan gebeurt dat gewoon, zonder gezeur, net als andersom, dat hij aan mij vraagt of ik even kleren voor de kinderen wil pakken zodat hij vast de broodtrommels kan smeren. En dat ging ook zo in de maanden dat ik volledig thuis was. Gewoon omdat mijn man het niet ziet als mijn verantwoordelijkheid, maar gewoon als ons huishouden. Hij is niet mijn derde kind en ik ben niet zijn huishoudster.
Ik herken dan ook bijzonder weinig van een op de bank hangende man die blijft liggen als ik bezig ben. Dat gebeurt hier alleen als de ander uitdrukkelijk zegt 'Joh blijf jij maar liggen, ik doe dit wel even'.

Maar goed, ik knap dan ook weleens kutklussen op waar hij een hekel aan heeft, en waar ik een even grote hekel aan heb maar die ik toch doe omdat ik weet dat hij het nóg erger vindt op dat moment. Zo heb ik afgelopen week in mijn uppie een hele grote kerstboom in stukken staan zagen en ga ik in twee weken tijd met twee auto's langs de garage, regel ik dat ze gekeurd en gerepareerd worden. Dat zijn ook zogenaamd 'mannenklussen' en daar trekken we ons ook niets van aan. Die doe ik ook gewoon. En dus komt het ook voor dat ik op een zaterdag gewerkt heb en thuiskom en dat hij alle was in het hele huis opgevouwen en gestreken heeft, wat mij nooit lukt omdat ik er een tyfushekel aan heb en altijd achterloop.

Gedeelde verantwoordelijkheid, daar komt het op neer. En ik werk ook stukken minder dan mijn man nu, maar dat blijft gewoon hetzelfde.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 10 Jan 2014 14:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Fijn om te zien dat het ook anders kan in ieder geval. Hier gaat het helaas niet zo. Het is niet dat hij mij als een huishoudster ziet, maar een verzorgende taak heb ik in veel gevallen toch wel naar mijn idee. Ik wil hem niet omschrijven als mijn tweede kind, maar af en toe... :wink:
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:06

Bericht 10 Jan 2014 14:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje met vriend met mogelijk testosterontekort: Dat hoeft denk ik niet zoiets te betekenen hoor. Ik denk ook dat dat wel normaal is en dat elke man gewoon anders is. Mijn vriend krijgt ook niet direct een stijve, ook niet als ik tegen hem aan lig lepeltje-lepeltje. Of aan z'n piemel zit. Of naakt door het huis loop. Of hem zoen. Hij krijgt gewoon een stijve wanneer hij zin in sex heeft en dan laat hij het wel weten. Ik maak me daar sosm ook wel druk om. Zou hij me nog wel opwindend vinden? Maar ik denk gewoon dat het niet echt met iets te maken heeft, maar gewoon zo is bij hem. Ik kan me er wel druk om maken en onzeker van worden, maar dat moet ik niet doen want zo is hij gewoon. Ik zou me dus niet te druk maken als ik jou was. Sommige mannen zien dat gewoon niet als directe prikkels of hints. Ik heb ook wel eens gevraag aan m'n vriend waarom hij dan niet op me reageerde. Hij is daar gewoon blind voor. Ik moet eerst het idee van seks in z'n hoofd planten door het letterlijk te zeggen. Die subtiele hints ziet ie niet. Vind ik jammer, want ik zou het juist leuk vinden als ie me ziet in lingerie en dan opgewonden raakt. Maar hij werkt zo niet. Dus dan ben ik maar duidelijker. Misschien helpt dat bij jou ook om duidelijker te zijn. Ik weet wel bijna zeker dat hij je nog steeds aantrekkelijk vindt.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Jan 2014 17:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:
Biechtje schreef:Ik heb dan eindelijk m'n kwartetje MVVM gehad en het was geweldig. :thumbup:


Leuk voor je, wie je ook bent! Wat staat er nu bovenaan je lijstje?
Ik zie nu las dat ik wel op Artemis heb gereageerd maar niet op jou. :thumbdown:
Ik zie een trio met 2 mannen ook nog wel eens zitten. Maar dan wel MVM. :wink:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Jan 2014 14:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha, dus die mannen mogen niet met elkaar tongen? Flauw hoor :p
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jan 2014 14:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:Haha, dus die mannen mogen niet met elkaar tongen? Flauw hoor :p

Wil toch niet dat ze het drukker met elkaar hebben dan met mij? :angel:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Jan 2014 18:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Na lang beraad met mezelf ga ik het toch biechten.

Ik heb inmiddels als een behoorlijke tijd een relatie. Echter door stress, waar we beide niks/weinig aan kunnen doen, gaat het niet zo lekker.

Nu kom ik regelmatig een jongen/man tegen tijdens het uitgaan en dan praten we altijd gezellig. Ik ken hem al zeker 6jaar en dat is altijd gewoon heel gezellig. Nu het wat minder gaat in mn relatie ga ik die jongeman anders zien.....hij mij wellicht ook want afgelopen zaterdag legde hij tijdens het praten steeds zijn hand op mn kont.
Ik heb zaterdag op een gegeven moment gezegd "wat zit je nou steeds aan mn kont?" "Ja, je hebt ook zo'n lekker kontje" " ja dat weet ik maar het zou wat zijn als de hele kroeg met zn hand op mn kont staat"

Nou goed...... het is een leuke jongen en ik zou het er zeg maar 'best op kunnen'
Pffff zo lastig dit want ben onder normale omstandigheden heel gelukkig met mn vriend. En ik merk nu dat ik wel heel vatbaar ben voor aandacht. Ik doe er niks mee maar het brengt wel een beetje mijn hoofd op hol.

BLUH!! :nopompom:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Jan 2014 19:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Kontbiechtje: ik vind het redelijk stijlloos van een goede vriend die wéét dat je een relatie hebt om zoiets te zeggen en te doen. Als hij nou al tijden verliefd op je was en niet meer z'n gevoelens tegen kan houden is het wat anders, maar daar wijst dit gedrag errlijk gezegd nou niet echt op. Jij 'zou het er wel op kunnen' en hij op jou ook... Tsja, wil je nou echt voor een simpel potje neuken je relatie op het spel zetten?

Zo ja, zou ik eens over je relatie na gaan denken.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Jan 2014 19:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het is geen goede vriend. We zien elkaar alleen in de kroeg, wellicht is hij verliefd op me zou kunnen, hij zoekt me iig wel altijd op.
Maakt het overigens niet minder stijlloos ook van mijn kant niet.

Ik wil zeker niet mijn relatie opgeven voor een potje neuken maar hij brengt op het moment wel mn hoofd op hol...
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Jan 2014 19:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als je het echt niet wil, zou ik de volgende keer dat je hem ziet en hij iets ongepasts doet heel duidelijk maken dat je er niet van gediend bent. Anders wordt het alleen maar steeds spannender en dat is meestal niet bepaald een garantie voor een goede afloop.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Jan 2014 15:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik net voor het eerst in mijn leven op mijn rug ben klaar gekomen door masturbatie! Dit klinkt vast raar dus ik licht het even toe: Vingeren gaat niet, want direct contact is vaak te gevoelig, dus ik gebruikte eigenlijk altijd wel een kussen oid die ik dan onder mij plaatste. Dit keer heb ik voor de 2e keer mijn vibo erbij gepakt (de vorige keer lukte het niet), ging dus op mijn rug liggen, en dacht aan een lekkere bekende man om mij ermee te helpen haha. En het is mij gelukt! Het voelt echt bijzonder, als een soort mijlpaal. :yes:
<<

Anoniem29

Bericht 18 Jan 2014 17:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jeeej super leuk biechtje :D
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Jan 2014 17:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

hahah! Goed zo biechtje!!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 18 Jan 2014 23:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Top biechtje! Geniet er van :)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Jan 2014 17:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik moet het kwijt, het liefst gil ik het van de daken.
Maar jezus ik ben verliefd. Mijn hart maakt 160 slagen per minuut. Mijn concentratie is weg, ik voel van alles door mijn lijf gieren.

Gisteren het was echt liefde op het eerste gezicht. Al ken ik hem wel al jaren.
Momenteel kunnen we er nog niks mee gezien de situatie het nog niet helemaal toe laat. Maar het is enorm wederzijds.
Vanmorgen is hij bij me geweest en er werd niks gezegd we hebben ons alleen vastgehouden, gezoend en geknuffeld. ik ben er gewoon emotioneel van zo intens is dit gevoel.

En dan te bedenken dat ik het nooit zou kunnen. Maar het is gewoon nooit de juiste geweest. Ik voel het, en het gaat echt diep.

Ik ben hopeloos verliefd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers