Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shameless selfies #1

<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 16:03

Re: Shameless selfies

Haha het is heel makkelijk hoor. Maar langs de Douglas is altijd leuk en handig!
<<

Anoniem57

Bericht 16 Jan 2014 16:15

Re: Shameless selfies

Lauren schreef:
Parel schreef:Oh en Lauren, je nieuwe naam is leuk! Al doet hij me wel denken aan The Hills, maar dat maakt niet uit want dat vind ik óók leuk.

Oh dat ken ik niet, is dat een serie of zo?


Ja, dat is een serie van MTV, gaat over een stel rijkeluisjongeren in de stad, een soort semi-reallife.
Dit is het personage Lauren ;
Afbeelding

En idd, Elliot, gewoon even proberen, als je er eenmaal doorheen bent hou je ervan, geeft je gezicht zoveel meer pit!
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 16:22

Re: Shameless selfies

Dat is meteen een mooi voorbeeld voor wenkbrauwen. Ik vind het altijd mooi als de wenkbrauwen bij blonde meisjes iets donkerder zijn dan hun haarkleur omdat je ogen dan veel meer spreken, zoals bij Lauren! Jij hebt natuurlijk een blondere haarkleur en een andere tint in je huid Elliot maar ik denk dat een lichtbruine/donkerblonde poeder heel mooi zou staan bij jou en dan met een koele ondertoon dus een beetje grijzig en niet roodachtig. Kijk zoiets!

Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 16 Jan 2014 16:27

Re: Shameless selfies

Het is een primeur. Een foto gemaakt in daglicht....
*
Laatst gewijzigd door Anoniem50 op 16 Jan 2014 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem57

Bericht 16 Jan 2014 16:28

Re: Shameless selfies

oh ja! dat is mooi!
<<

Anoniem57

Bericht 16 Jan 2014 16:28

Re: Shameless selfies

Ah Marley, ben jij het! Dat heb je niet lang volgehouden ;)
<<

Anoniem50

Bericht 16 Jan 2014 16:32

Re: Shameless selfies

Parel schreef:Ah Marley, ben jij het! Dat heb je niet lang volgehouden ;)


Nee, heb het doorzettingsvermogen van een eh? Wat voor dier heeft geen doorzettingsvermogen? Ruggengraat en de rest van die dingen die ik allemaal mis? :P
<<

Anoniem17

Bericht 16 Jan 2014 16:37

Re: Shameless selfies

Ohh Harri wat fijn dat je meedenkt! :) Ik heb best een roodachtige huid, dus rode tinten in de poeder maakt dat alleen maar erger denk ik.. Een koele ondertoon lijkt me inderdaad beter. Ik ga gewoon eens langs de Douglas voor wat tips en probeersels :D
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Jan 2014 16:47

Re: Shameless selfies

Die Lauren is wel een stuk mooier dan dat ik ben :wink:
<<

Anoniem115

Bericht 16 Jan 2014 16:55

Re: Shameless selfies

Parel schreef:Ik vind jullie een stel knappe dames, Harri!
Randall, wat leuk eens een foto van jou te zien, volgens mij ben jij ontzettend lief.


Dank je wel
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2014 17:07

Re: Shameless selfies

Elliot schreef:Ohh Harri wat fijn dat je meedenkt! :) Ik heb best een roodachtige huid, dus rode tinten in de poeder maakt dat alleen maar erger denk ik.. Een koele ondertoon lijkt me inderdaad beter. Ik ga gewoon eens langs de Douglas voor wat tips en probeersels :D


Ja doen! Ik gebruikte altijd een lichtbruin potlood, maar die was veel te rood. Toen ben ik naar Douglas gegaan en heeft ie mevrouw allerlei kleurtjes uitgetest, en toen kwamen we uit op middengrijs! Dat verzin je zelf toch niet? Maar het staat heel mooi en natuurlijk.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Jan 2014 17:11

Re: Shameless selfies

Afbeelding

ikke ;)
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 17:12

Re: Shameless selfies

Ja precies Elliot daarom dacht ik al dat koeler beter zou zijn. Bij mij staat rood ook voor geen meter. Mijn wenkbrauwpoeder is ook best wel grijs/bruin inderdaad.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 18 Jan 2014 10:12

Re: Shameless selfies

Exogenesis schreef:Azi, leuk! Ik zag bij H&M een shirt met 'Meoow' er op. Is dat ook niet wat voor jou?

Applegreen, is dat een nieuwe trend? Ik vind 'em er eng uitzien bij jou, vanwege de manier waarop hij 'gevouwen' zit, haha!

Surya, ook al zo'n vette ombre bril! En verwacht je een Syberische koudegolf? Staat je goed! Je hebt er echt een hoofd voor, op één of andere manier.

Harri, dat kun je wel zien, dat ze familie is van je vriend :)


Dank je. Ik verwacht geen kou, ik was alleen aan het passen bij de Action.
Nu ik niet meer rook, wil ik vaker op de fiets naar mijn werk omdat ik het me niet kan veroorloven om 10 kilo aan te komen. Maar dat is 40 minuten fietsen en om 7.00 uur of 22.30 is dat best koud. Van de week had ik er oorpijn van.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 18 Jan 2014 10:27

Re: Shameless selfies

Carrie schreef:
Elliot schreef:Ohh Harri wat fijn dat je meedenkt! :) Ik heb best een roodachtige huid, dus rode tinten in de poeder maakt dat alleen maar erger denk ik.. Een koele ondertoon lijkt me inderdaad beter. Ik ga gewoon eens langs de Douglas voor wat tips en probeersels :D


Ja doen! Ik gebruikte altijd een lichtbruin potlood, maar die was veel te rood. Toen ben ik naar Douglas gegaan en heeft ie mevrouw allerlei kleurtjes uitgetest, en toen kwamen we uit op middengrijs! Dat verzin je zelf toch niet? Maar het staat heel mooi en natuurlijk.


Ik had echt een dure van de benefit maar die was ook veel te rood, nu heb ik er een van de kruitvat van een paar euro en die is perfect! Deze is ook veel koeler zonder rode ondertoon. Oh en ik kam ze na het poederen door met zo'n borsteltje dam is de overbodige poeder eraf en zien ze er veel natuurlijk uit.
Smile, it's free!
<<

Anoniem273

Bericht 18 Jan 2014 10:55

Re: Shameless selfies

Welk merk heb jij Lavendel? Ik moet ook nodig een nieuwe :)
<<

Anoniem187

Bericht 18 Jan 2014 12:14

Re: Shameless selfies

Ik vind de wenkbrauwpoeder van Rituals erg fijn, die is nieuw in het assortiment.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Jan 2014 12:14

Re: Shameless selfies

Ik vind de wenkbrauwpoeder van Rituals erg fijn, die is nieuw in het assortiment.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 18 Jan 2014 13:47

Re: Shameless selfies

Aziraphale schreef:Welk merk heb jij Lavendel? Ik moet ook nodig een nieuwe :)


Van catrice, klein zwart doosje met 2 kleuren bruin en onderin het doosje een miniborsteltje en minikwastje.
Smile, it's free!
<<

Anoniem273

Bericht 18 Jan 2014 13:51

Re: Shameless selfies

Lavendel schreef:
Aziraphale schreef:Welk merk heb jij Lavendel? Ik moet ook nodig een nieuwe :)


Van catrice, klein zwart doosje met 2 kleuren bruin en onderin het doosje een miniborsteltje en minikwastje.


Thnx!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 18 Jan 2014 15:40

Re: Shameless selfies

Ik heb wenkbrouwpoeder van Anastasia 'medium brown' (o.a. bij Douglas) en ben er heel erg tevreden over. Volgens mij kostte het rond de 30 euro. Wel prijzig, maar je doet er wel heel lang mee.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 18 Jan 2014 16:06

Re: Shameless selfies

Harrison: Geld je wenkbrauwen tip ook voor rossige dames (met rood haar dus). Ik heb ook hele lichte wenkbrauwen en als ik mijn wenkbrauwen bij teken ben ik altijd net een mislukte clown :nopompom:
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 18 Jan 2014 16:38

Re: Shameless selfies

Google eens op bekende mensen met rood haar, kun je kijken wat zij hebben
Smile, it's free!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 18 Jan 2014 16:46

Re: Shameless selfies

Lavendel schreef:Google eens op bekende mensen met rood haar, kun je kijken wat zij hebben

Dat is een goeie inderdaad. Ga ik even doen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem156

Bericht 18 Jan 2014 17:51

Re: Shameless selfies

*
Laatst gewijzigd door Anoniem156 op 18 Jan 2014 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers